וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן: תמיר בן עמי פוטר

26.10.2014 / 12:15

שחקן העבר של הקבוצה סיים את דרכו על הקווים אחרי תשעה חודשים בעקבות הצלילה למקום האחרון: "נאלצים להיפרד מאדם, שחקן ומאמן שליבו תמיד צבוע באדום של האורדונים"

שחקן הפועל רמת גן תמיר בן עמי. נמרוד סונדרס
נאלץ לעזוב. תמיר בן עמי/נמרוד סונדרס

נועלת הטבלה בליגה הלאומית, הפועל רמת גן, החליטה על זעזוע בעמדת המאמן. תמיר בן עמי סיים הבוקר (ראשון) את תפקידו לאחר שהקבוצה שלו השיגה רק נקודה אחת משמונה מחזורי ליגה והיא כמובן שקועה עמוק במקום האחרון. בן עמי, 35, שחקן הבית של הפועל רמת גן וקפטן הקבוצה במשך שנים פרש בינואר ממשחק פעיל ולקראת תום העונה קודם מעמדת העוזר לתפקיד המאמן הראשי במקומו של גיא לוי שפוטר ולקח את האורדונים לפלייאוף העליון. תחת הדרכתו של בן עמי, סיימה הקבוצה אשתקד במקום החמישי בטבלה.

העונה הנוכחית נפתחה רעה מאוד עבור רמת גן, שסובלת מבעיות כלכליות ואי ודאות ניהולית. כאמור, בשמונה מחזורים השיגה הקבוצה נקודה אחת וכבשה רק שני שערי זכות. בשבוע שעבר פסק בית הדין של ההתאחדות הפסד טכני לחובת הקבוצה בשל הפסקת החשמל במשחק הביתי נגד נצרת עילית וביום שישי נוצחה רמת גן בחוץ 2:1 מול הפועל ראשון לציון במה שנתן את הטריגר לפיטוריו של בן עמי.

מהפועל רמת גן נמסר: "בן עמי נפגש הבוקר עם יושב ראש הקבוצה עינב חזנוולד והשניים סיכמו על סיום עבודתו של המאמן. ההנהלה מעריכה מאד את פועלו של תמיר כמאמן ושחקן, אך עקב המצב הקשה שהיגיעה אליו הקבוצה והצורך בזעזוע מידי, נאלצים להיפרד מאדם, שחקן ומאמן שליבו תמיד צבוע באדום של האורדונים. בהצלחה בכל מעשי ידיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully