וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל שוב כיכב עם 17 נקודות ו-8 אסיסטים בהפסד לפליקנס

רכז המאבריקס חזר לחמישייה, קיבל 42 דקות ורשם שורה סטטיסטית מרשימה לצד 4 איבודים ב-88:85 מול ניו אורלינס, בו נחו השחקנים הבכירים של דאלאס. 23 נקודות למיילס ב-79:88 של אינדיאנה בשארלוט

גל מקל שחקן דאלאס מאבריקס. AP
הוביל את קלעי קבוצתו. גל מקל/AP

גל מקל קיבל גם הלילה (בין חמישי לשישי) מנה גדושה של דקות משחק, ושוב הצדיק את האמון של ריק קרלייל כשהוביל את רשימת הקלעים של קבוצתו עם 17 נקודות (7 מ-13 מהשדה, כולל 1 מ-2 לשלוש, 2 מ-2 מהקו), והוסיף 8 אסיסטים, 2 ריבאונדים, חטיפה ו-4 איבודים ב-42 דקות משחק בהפסד דאלאס 88:85 לניו אורלינס. חמישה ימים אחרי שהוקפץ לחמישייה ורשם 19 נקודות ו-9 אסיסטים באינדיאנה, ושלושה ימים אחרי שהסתפק ב-2 נקודות ב-21 דקות מול ממפיס, הרכז הישראלי שוב פתח בחמישייה של המאבס, והציג למאמנו עוד קצת מהכישורים שלו לקראת פתיחת העונה.

המאבריקס, ששוב העניקו מנוחה לשחקנים הבכירים ועומדים כעת על מאזן של 4:3 במשחקי קדם העונה, יתארחו בלילה שבין שישי לשבת באורלנדו ויחתמו את משחקי ההכנה שלהם, כשכבר בלילה שבין שלישי לרביעי הם יגיעו לסן אנטוניו למשחק הפתיחה החגיגי של עונת ה-NBA. ג'יי קראודר עזר לו עם 14 נקודות, צ'רלי וילנואבה הוסיף 13 מהספסל. אצל הפליקנס טייריק אוונס קלע 14, אנתוני דייויס הוסיף 13 ו-6 ריבאונדים.

גל מקל שחקן דאלאס מאבריקס. AP
עוד משחק הכנה אחד והעונה נפתחת. גל מקל/AP

שני משחקי קדם עונה נוספים נערכו הלילה, כשבראשון שבהם אינדיאנה ניצחה 79:88 בשארלוט. הפייסרס עלו בהרכב חסר אבל נהנו מיכולת טובה של סי ג'יי מיילס, שלא הרשים במשחקים האחרונים אבל הגיע חד הלילה וצלף 23 נקודות. לואיס סקולה סייע לו עם 15 נקודות ו-12 ריבאונדים. אצל ההורנטס, בריאן רוברטס פתח במקומו של קמבה ווקר הפצוע וסיים עם 19 נקודות, אל ג'פרסון רשם 15 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 חסימות.

עוד באותו נושא

סוף הדרך של סטיב נאש? רכז הלייקרס לא יחזור לשחק העונה

לכתבה המלאה
אל ג'פרסון שחקן שארלוט הורנטס חוסם את סי ג'יי מיילס שחקן אינדיאנה פייסרס. AP
התעורר. סי ג'יי מיילס מול אל ג'פרסון/AP

דטרויט של סטן ואן גנדי שיפרה את מאזנה ל-2:5 עם 103:109 ביתי על פילדלפיה, במשחק מאוזן בו לכל את מהקבוצות היו שישה קלעים בדאבל פיגרס. הפיסטונס קיבלו 19 מקייל סינגלר, 18 מקרון באטלר ו-17 מג'וש סמית' (10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים) וקרטייה מרטין (6 חטיפות), אצל הסיקסרס הנרי סימס קלע 17, כריס ג'ונסון הוסיף 15 והוליס תומפסון ואלכסיי שבד תרמו 14 כל אחד.

ג'וש סמית' שחקן דטרויט פיסטונס מטביע מעל נרלנס נואל שחקן פילדלפיה סיקסרס. AP
מספרים מרשימים ודאנק אופייני. ג'וש סמית'/AP
  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully