וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף הדרך של סטיב נאש? רכז הלייקרס לא יחזור לשחק העונה

הפציעה בגבו של הרכז בן ה-40 תשבית אותו לשנה שלמה, ומסתמן שהודעת הפרישה שלו תגיע בקרוב. נאש: "זה מאכזב מאוד, אתמקד בהחלמה שלי לטווח הארוך"

האם הקריירה של סטיב נאש הסתיימה? הלייקרס הודיעו הבוקר (שישי) שהפציעה בגבו של הרכז בן ה-40 שהשביתה אותו ממשחקי קדם העונה האחרונים של הקבוצה תגרום לו להיעדר מהעונה כולה, שהייתה אמורה להיות ה-19 והאחרונה של נאש ב-NBA. נאש הספיק לקחת חלק בשלושה משחקי הכנה בלבד החודש, לפני שנתפס לו הגב כשסחב כמה תיקים כבדים, ולמרות שבהודעתו ובהודעת המועדון לא הוזכרה האפשרות של פרישה, נדמה שזו האפשרות היחידה של הקנדי שמסיים בקיץ הקרוב חוזה של שלוש שנים.

נאש, שיחגוג את יום הולדתו ה-41 בפברואר, הוא השחקן הפעיל המבוגר ביותר בליגה. הוא נבחר במקום ה-15 בדראפט האגדי של 1996, הוכתר פעמיים ל-MVP ב-2005 ו-2006, הופיע בשמונה משחקי אולסטאר, נבחר שלוש פעמים לחמישיית העונה, והוא נמצא במקום השלישי ברשימת מוסרי האסיסטים של כל הזמנים עם 10,335, כשרק ג'ייסון קיד (12,091) וכמובן ג'ון סטוקטון (15,806) מקדימים אותו.

גארד לוס אנג'לס לייקרס סטיב נאש. Jeff Gross, GettyImages
לא מדבר על פרישה, בינתיים. סטיב נאש/GettyImages, Jeff Gross

"העדיפות הראשונה שלי הייתה להיות על הפרקט העונה, וזה מאכזב לא להיות מסוגל לעשות את זה עכשיו", אמר נאש, שהושבת בשל הכאבים מהם הוא סובל מאז מרץ. "אני עובד קשה מאוד כדי להישאר בריא, ולצערי הנסיגה במצבי הופכת את התפקוד המלא שלי לקשה. אמשיך לתמוך בחבריי לקבוצה בזמן תקופת המנוחה שלי, ואתמקד בהחלמה שלי לטווח הארוך".

מיץ' קופצ'אק, הג'נרל מנג'ר של הלייקרס, אמר: "עד כמה שאנחנו מאוכזבים עבורנו ועבור האוהדים שלנו, אנחנו עוד יותר מאוכזבים עבור סטיב. אנחנו יודעים עד כמה קשה הוא עבד בשנתיים האחרונות כדי להחזיר את גופו למצב בו יוכל להתמודד בליגה הזו, ועד כמה הוא רוצה לשחק, אבל לרוע המזל הוא פשוט לא מצליח להגיע למצב הזה. סטיב היה מקצוען למופת, ואנחנו מעריכים מאוד את המאמצים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully