וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל כפר סבא עלתה למקום הראשון

העולה החדשה רשמה ניצחון חמישי ברציפות, 0:1 על הפועל רמת גן האחרונה בטבלה. ברנקו מיכאלוביץ' כבש את השער היחיד. מכבי הרצליה - מכבי יבנה 0:1, בית"ר תל אביב רמלה - הפועל ירושלים 1:1

מאמן הפועל כפר סבא, פליקס נעים. מגד גוזני
כפר סבא נראית מצוין. פליקס נעים/מגד גוזני

המחזור השביעי בליגה הלאומית מגיע לסיומו הערב (שני) עם שלושה משחקים. בראשון מביניהם, מכבי הרצליה ניצחה 0:1 את מכבי יבנה. בית"ר תל אביב רמלה מארחת את הפועל ירושלים והפועל כפר סבא את הפועל רמת גן.

מכבי הרצליה - מכבי יבנה 0:1

אחרי שלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים ולמרות היעדרותו של הסקורר ז?ורדן פושה, מכבי הרצליה אספה שלוש נקודות וחלפה על פני מכבי יבנה בטבלה. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-12, אז שימי אלמלם הקפיץ כדור מבעד להגנת יבנה שקפאה, ואבי חי רץ לבדו על פני 40 מטר, עבר את השוער גיא סאלם וגלגל פנימה. המגן הוותיק אדיר טובול נכנס להופעת בכורה בשורות האורחים, שלא הצליחו להשוות גם מול 10 שחקנים, אחרי שגל קולני המקומי פגע בגסות בתימור אביטן והורחק בדקה ה-75.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל ירושלים 1:1

משחק התחתית הסתיים בחלוקת נקודות, כאשר עבור המארחת זה היה מחזור שלישי בלי ניצחון ועבור הקבוצה מהבירה, מחזור רביעי. מעוז סמיה כבש לזכות תל אביב רמלה בדקה ה-30, אבל נבו מזרחי איזן מהנקודה הלבנה, ממש לפני השריקה לסיום המחצית הראשונה.

הפועל כפר סבא - הפועל רמת גן 0:1

פתיחת העונה הנפלאה של העולה החדשה ממשיכה והיא במקום הראשון, לפחות זמנית. האורדונים לעומת זאת, שומרים על מעמדם כקבוצה החלשה בליגה ויש להם רק נקודה משישה מחזורים. כפר סבא השיגה את הניצחון החמישי ברציפות שלה, עם יחס שערים של 0:8 בכל המשחקים האלה, בזכות שער של ברנקו מיכאלוביץ' בדקה ה-25.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully