וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "המטרה שלברון, לאב וקיירי ישחקו יחד כמה שיותר"

מאמן קליבלנד מתכונן למשחק נגד שיקגו הלילה (03:00) ומתייחס אליו כאל יותר מעוד משחק אימון: "אנחנו הולכים לשחק בצורה שתאפיין אותנו מבחינת הרוטציה". ג'ונס מתנגד למשחק של 44 דקות

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. Matthew Stockman, GettyImages
לא מתכוון לעשות יותר מדי ניסויים. בלאט/GettyImages, Matthew Stockman

אחרי ההפסד לדאלאס, קליבלנד תרצה לנצח לעיני אוהדיה כשתארח את שיקגו הלילה (03:00 שעון ישראל) באולם של אוהיו סטייט. "אנחנו הולכים לשחק בצורה שתאפיין אותנו מבחינת הרוטציה", אמר בלאט לקראת המשחק, ונראה שהוא יתייחס אליו כמו אל משחק ליגה. אנדרסון ורז'או צפוי לפתוח בעמדת הסנטר יחד עם הרביעייה הרגילה שכולת את קיירי אירווינג, דיון ווייטרס, לברון ג'יימס וקווין לאב. "המטרה היא שלברון, לאב ואירווינג ישחקו יחד כמה שיותר". לפני המשחק הודיעה קליבלנד שהיא ניפתה את הגארדים כריס קרופורד וסטיבן הולט, וכעת יש 16 שחקנים בסגל.

מייק מילר, ג'יימס ג'ונס, קליבלנד קאבלירס. AP
ג'יימס ג'ונס ומייק מילר/AP

פורוורד הקאבס ג'יימס ג'ונס אמר היום שהוא מתנגד להורדת מספר הדקות במשחק NBA מ-48 ל-44 משום שזה יפגע לדעתו בשחקני הספסל בליגה. "זה ישיפיע ישירות על השחקנים שצריכים את הדקות כדי להשתפר ולעבוד על עצמם", אמר ג'ונס, "ב-44 דקות השחקנים הפותחים לא ייפגעו, מי שלא ישחק את ארבע הדקות האלה הם המחליפים. אני חושב שבכל פעם ששוקלים שינוי במשחק צריך לדבר עם השחקנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully