וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווייטרס: "עד סוף העונה ידברו על 'הרביעייה הגדולה'"

הגארד של הקאבס מרבה להחטיא, אבל לא מתכוון להישאר בצילו של הטריו. בלאט: "הוא לא צריך להוביל אותנו בזריקות"

אחרי שההפסד לדאלאס קטע עבור קליבלנד ארבעה ניצחונות מפתיחת קדם עונת ה-NBA, לקאבס נותרו שני משחקים בלבד לפני הדבר האמיתי - מול שיקגו אותו תארח בקולומבוס בלילה שבין שני לשלישי ובממפיס בלילה שבין רביעי לחמישי. בינתיים מי שעומד במרכז העניינים באוהיו הוא דווקא דיון ווייטרס, הסקורר שהיה מועמד לעזוב הקיץ בטרייד אך נשאר לבסוף, ושיחרר כמה הצהרות מעניינות.

"אני לא מודאג מכך שכולם מסביב מדברים על 'השלישייה הגדולה', אני אוהב להיות הסוס השחור", אמר ווייטרס. "עד סוף העונה הם כבר ידברו על 'הרביעייה הגדולה' או 'החמישייה הגדולה". כשנשאל לגבי חוסר ההתאמה של כמות הזריקות הרבה שלו לחבריו החדשים לקבוצה אמר: "אני חייב להיות אגרסיבי. זה מי שאני. אבל אני לא אעשה שום דבר שיפגע בקבוצה. אם ארגיש שאני זורק יותר מדי, אחפש שחקנים אחרים ואנסה לשחק בדרכים אחרות. אבל אני לוקח את הזריקות שנותנים לי".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס עם דיון ווייטרס. AP
לא מרוצה? דיוויד בלאט עם דיון ווייטרס/AP

ווייטרס זרק עד עכשיו בחמשת המשחקים של הקאבס לא פחות מ-68 פעמים, כמעט פי 2 מלברון ג'יימס שעשה זאת 37 פעמים, ויותר מכל חבריו לקבוצה בכל אחד מהמשחקים בנפרד. מול המאבס, למשל, זה נגמר ב-14 נקודות ב-5 מ-14 מהשדה. "אתה לא יכול להפסיק לזרוק אחרי שתיים-שלוש החטאות", הוא הסביר. "אתה צריך להמשיך לזרוק. לצערי במשחקים האחרונים הכדור לא נכנס לעתים קרובות, אבל בחור כמוני צריך להמשיך לזרוק".

דיוויד בלאט לא נשמע נלהב מהנתונים של ווייטרס ואמר: "אני לא חושב שהוא צריך להוביל את הקבוצה בזריקות. מצד שני, לא באמת אכפת לי. אני רק רוצה שניקח זריקות טובות ושנקלע אותן. אבל זה משהו שנצטרך לבחון. למרות שצריך לזכור שלא שמול דאלאס לא היינו בסגל מלא ועם הרוטציה הקבועה שלו, ושהדרך בה המאבריקס שיחקו הובילה להרבה זריקות פנויות מבחוץ, ודיון הולך לזרוק כאלה זריקות כי זה מה שהוא עושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully