וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: גיא לוזון פוטר מסטנדרד ליאז'

בקבוצה הודיעו הבוקר שהמאמן הישראלי משלם את המחיר על הכישלונות בליגה ובאירופה. לוזון, שנפרד מהשחקנים, יעבור לאחת מקבוצות הבת של סטנדרד. בתקשורת דווח: "בקבוצה יש כאוס טוטאלי"

מאמן סטנדרד ליאז', גיא לוזון. GettyImages
משלם את המחיר. לוזון/GettyImages

עכשיו זה רשמי: גיא לוזון פוטר מסטנדרד ליאז'. מהקבוצה הבלגית נמסר הבוקר (שני) כי המאמן הישראלי עוזב את תפקידו, ומשלם את המחיר על הכישלונות בליגה ובאירופה. בקבוצה הודיעו שהוא צפוי להמשיך באחת מקבוצות הבת של המועדון: סנט טרוידן (מהליגה הבלגית השנייה), אויפשט ההונגרית, צ'רלטון מליגת המשנה באנגליה, ואלקורקון מהליגה השנייה בספרד. לוזון כבר ערך שיחת פרידה משחקני הקבוצה ולא יעביר את האימון הבא אחר הצהריים. עוזרו של לוזון, איוון ווקומאנוביץ' (אקס מכבי הרצליה), יחליפו ומונה למאמן זמני.

"החרב על צווארו של לוזון", נכתב ב"sudinfo.be", אחרי שסטנדרד ליאז' ספגה אתמול (ראשון) הפסד ביתי מביך, 2:1 מול נועלת הטבלה זולט וארחם, כשהמתיחות בין גיא לוזון לאוהדי קבוצתו הגיעה לשיא חדש. במהלך המשחק האוהדים גרמו להפסקתו למשך כ-10 דקות, חפצים נזרקו למגרש, אוהדים ניסו לפרוץ ליציע הכבוד, והשופט נאלץ להוריד את השחקנים לחדר ההלבשה.

בתקשורת הבלגית טענו כבר אתמול ש"הפיטורים של לוזון הם בלתי נמנעים", והגדירו את המצב במועדון כ"כאוס טוטאלי". הבעלים רולאן דושאטלה אמר ש"לא קל למצוא מחליף ראוי, עדיין יש לי יחסים טובים עם לוזון, אבל יהיה קשה מאוד למצוא מאמן חדש, במיוחד בהתראה כל כך קצרה. אנחנו חייבים לנתח את המצב היטב".

כזכור, אמש אוהדי ליאז' הגיעו אל היציע שמאחורי הספסל וניסו לפרוץ למגרש. השחקנים חזרו כדי לסיים את המשחק, אך בתוספת הזמן נזרק כסא והמשחק פוצץ. בסופו של דבר וארחם ניצחה 1:2 את סטנדרד ליאז', הנחילה לה הפסד שלישי רצוף בכל המסגרות והותירה אותה במקום ה-12 ועם 12 נקודות בלבד מתוך 30 אפשריות.

עוד לפני כן הניפו אוהדי סטנדרד שלטים עם הכיתוב "לוזון תתפטר", שרקו בוז לשחקנים עם העלייה למגרש וגם לא עודדו בחלק מהזמן כמחאה על המצב. כמו כן, האוהדים המקומיים, שחגגו בהתרסה את הפסד קבוצתם, מנעו גם ממסיבת העיתונאים שלאחר המשחק להגיע לסיומה.

לוזון הוא המאמן הרביעי שמפטר דושאטלה בשלוש שנותיו כנשיא המועדון וקדמו לו חוסה ריגה, רון יאנס ומירצ'ה רדניק. הוא משלם את המחיר של פתיחת העונה הגרועה בליגה. סגנית האלופה, שפספסה אשתקד את התואר ברגע האחרון, צברה רק 12 נקודות מ-33 אפשריות וזאת לאחר שבמהלך הקיץ איבדה את מרבית כוכביה שנמכרו. לוזון (39) חתם בסטנדרד ליאז' בקיץ שעבר, ועל אף מחאה של האוהדים, הוליך את הקבוצה לעונה מצוינת. זה התחיל עם 13 ניצחונות רצופים בכל המסגרות והסתיים במקום השני והארכת חוזהו במועדון בשנתיים נוספות. לפני כן פתח את קריירת האימון שלו במכבי פתח תקוה, ועבד גם בהפועל תל אביב, בני יהודה ובנבחרת הצעירה.

עוד באותו נושא

פיטורי לוזון - כך זה קרה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • גיא לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully