וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקדחים ואיומים בבית המלון של נבחרת טורקיה

הקאן צ'לאנוילו סיפר שחברו לנבחרת, גוקאן טורה, איים עליו: "אם תזוז, נירה בך". מאז הוא לא חזר למדים הלאומיים

הקאן צ'לחנוילו שחקן לברקוזן. AP
עכשיו מובן למה הוא לא משחק בנבחרת. צ'לאנוילו/AP

הקאן צ'לאנוילו הפך בחודשים האחרונים לאחד מהקשרים ההתקפיים הבולטים בבונדסליגה הגרמנית ובקיץ האחרון באייר לברקוזן שילמה עליו להמבורג למעלה מ-14 מיליון יורו.

לאור ההצטיינות היתרה שלו באחת מליגות הכדורגל הטובות בעולם וכשמתייחסים לתוצאות המאכזבות של נבחרת טורקיה, רבים תהו לאחרונה מדוע צ'לאנוילו לא לובש את המדים הלאומיים וגם הסברים של פציעות לא סיפקו אותם. כעת הסיבה מתבררת והיא חמורה ביותר.

תחנת הרדיו של "הורייט" חשפה בימים האחרונים שאחרי משחק נגד נבחרת הולנד באוקטובר 2013 באיסטנבול (0:2 להולנד) במסגרת במוקדמות מונדיאל 2014, כמה שחקנים של נבחרת טורקיה יצאו לבלות במועדון לילה באיסטנבול. לאחר מכן הם חזרו לבית המלון של הנבחרת ושם התפתחה דרמה.

שחקן נבחרת טורקיה, גוקאן טורה. GettyImages
נוראה לפני כחצי שנה במועדון לילה באיסטנבול. טורה/GettyImages

בשלב מסוים חלוץ בשיקטאש והנבחרת, גוקאן טורה, פרץ בכוח לחדר של צ'לאנוילו ושל עומר טופראק, כשביחד איתו שני חברים שלא קשורים לנבחרת. אחד מהם אחז באקדח ואיים על שני הכדורגלנים ההמומים והמפוחדים.

מסתבר שטורה זעם על טופראק שכביכול התחיל במועדון עם חברתו לשעבר. בכל מקרה, חברו של החלוץ כיוון את האקדח לשני השחקנים וטורה אמר לצ'לאנוילו שאם הוא יזוז, הוא יירה בו. התקרית הסתיימה במהירות, אבל הקשר המפוחד לא שכח.

אביו של הקאן אמר ל"הורייט": "אני שואל את המאמן פתיח טרים: 'מה אתה היית עושה אם מישהו היה מאיים על הבן שלך עם אקדח?'. ההתנהגות של גוקאן הייתה שגויה. הקאן ועומר לא ישחקו איתו שוב באותה קבוצה או נבחרת".

צ'לאניולו, טופראק וטורה הם ילידי גרמניה שבחרו לייצג את נבחרת טורקיה. השניים הראשונים משחקים ביחד בבאייר לברקוזן. טורה גדל בקבוצת הנוער של הקבוצה הגרמנית, לפני שעבר לצ'לסי.

טורה בן ה-22 נודע בבעיות המשמעת שלו. לפני כחצי שנה הוא נורה בכתפו מחוץ למועדון לילה באיסטנבול על ידי בן זוג קנאי של בליינית, שחשב שהוא או אחד מחבריו התחילו איתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully