וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן בשיקטאש ונבחרת טורקיה נורה במועדון לילה

גוקאן טורה בילה עם חברים ונורה בכתפו על ידי בן זוג קנאי של בליינית. מצבו טוב. במועדון טוענים שלא היה לו קשר לאירוע

שחקן נבחרת טורקיה, גוקאן טורה. GettyImages
בילוי מסוכן. גוקאן טורה/GettyImages

שחקן בשיקטאש, גוקאן טורה, נורה בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר (בין ראשון לשני) בכתפו במועדון לילה ברובע שישלי באיסטנבול. הוא הובהל לבית החולים, שם הוא עבר ניתוח. הרופאים מסרו שמצבו טוב.

טורה שיחק אתמול 65 דקות ב-1:1 של קבוצתו נגד פנרבחצ'ה במחזור ה-30 בליגה הטורקית. אחרי המשחק הוא יצא למועדון ביחד עם קבוצה של חברים, ביניהם קשר קייסריספור, טאנר יאלצ'ין, וחבר הנהלת בשיקטאש, קאן איפקצ'י.

מהדיווחים בטורקיה עולה שבשלב מסוים אשה שהייתה במקום התלוננה בפני בן הזוג שלה על כך שהיא מוטרדת מהמבטים שאחד מהבליינים במקום שולח אליה. בתגובה, בן הזוג שלף אקדח וירה לכיוון החבורה. טורה נפצע וכאמור טופל בבית חולים מקומי.

עדיין לא ברור אם הירי כוון לקשר-חלוץ של בשיקטאש או לאחד מחבריו, אבל ראשי המועדון מיהרו להוציא הודעה בה נאמר שאין לו קשר למה שהתרחש ושהוא נפגע מכדור תועה. המנהל הספורטיבי, אונדר אוזן, סיפר: "גוקאן התקשר אלי בעצמו בשעה 5:12 לפנות בוקר לעכדן אותי על מה שקרה. מצבו טוב והיום הוא ישאר בבית החולים. היו במקום לפחות עוד 20 ספורטאים. למרות זאת, בשעה הזו הוא כבר היה צריך להיות במיטה".

טורה בן ה-22 נולד בקלן (כמו יאלצ'ין) ובגיל 17 עבר מקבוצת הנוער של באייר לברקוזן לזו של צ'לסי. בקיץ 2011 נמכר מהקבוצה הלונדונית להמבורג ושנה לאחר מכן עבר לרובין קאזאן תמורת 3 מיליון יורו. הוא לא התאקלם בקבוצה הרוסית ובקיץ האחרון הושאל לבשיקטאש שמחזיקה באופציה לרכוש אותו. למרות שנולד וגדל בגרמניה, הוא בחר לייצג את נבחרת טורקיה ורשם במדיה 19 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully