וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאן: "אני בשוק". מוריניו: "הופעה נהדרת שלנו"

סאות'המפטון נדהמה מה-0:8 על סנדרלנד, גאס פוייט התנצל: "המשחק הכי מביך שלי". פלגריני מחמיא לקון אגוארו

one

המחזור השמיני בפרמיירליג יצא היום (שבת) לדרך עם שלל משחקים מרתקים, אבל במוקד הפתיע ועמד דווקא המפגש שנערך בסאות'המפטון, שם הקבוצה המקומית הדהימה עם 0:8 עצום על סנדרלנד האומללה. החבורה של רונלד קומאן נראית נהדר מפתיחת העונה והיא במקום השלישי בטבלה בזכות הניצחון הגדול בתולדותיה והשני בגובהו בהיסטוריה של הפרמיירליג.

קומאן סיכם: "אני עדיין בשוק מהתוצאה הזו. שיחקנו מצוין וכבשנו שערים נהדרים, אבל ב-20 הדקות הראשונות לא הייתי מרוצה. לפעמים הכדורגל הוא מוזר ואני מאוכזב עבור גאס פויט, כי הם התחילו את המשחק טוב וסבלו מחוסר מזל. אני גאה בקבוצה שלי על האמביציה".

מנג'ר החתולים השחורים, גאס פויט ההמום, סיכם: "זו הפעם הכי מביכה בה הייתי על מגרש כדורגל. אתה לא מדמיין שאי פעם תגיע לסיטואציה כזו, אבל לפעמים זה קורה. אני מתנצל בפני האוהדים. דווקא התחלנו טוב את המשחק, אבל השער העצמי המקרי שינה הכול ושילמנו מחיר כבד".

שחקן העבר ופרשן ה-BBC רובי סבאג' אמר: "אם אני הקפטן של סנדרלנד, בדרך הביתה אני אומר לשחקנים שאני רוצה שחלק משמעותי מהמשכורת שלהם יעבור לאוהדים שעשו דרך של 700 ק"מ כדי לראות את המשחק. 8:0 זו תוצאה שלא מתקבלת. כמו רבים, חשבתי בתחילת העונה שסאות'המפטון תתקשה. עכשיו אני מוחא להם כפיים, כל הכבוד לרונלד קומאן, הוא ראוי לתואר מנג'ר החודש".

שמינייה לסאות'המפטון, רביעייה לאגוארו

רונאלד קומאן מאמן סאות'המפטון. GettyImages
נהנה מכל רגע. קומאן/GettyImages

צ'לסי עדיין בפסגה ועם חמש נקודות יתרון, אחרי 1:2 בחוץ על קריסטל פאלאס. ז'וזה מוריניו סיכם: "זו הייתה הופעה נהדרת של הקבוצה שלי. מהדקה הראשונה עשינו מה שרצינו, שלטנו בכדור ובמשחק ואז הגיעו הכרטיסים האדומים. ב-10 מול 10, עם האיכויות שלנו, היה לנו קל יותר. השער השני, של פברגאס, היה מגוחך, הוא היה טוב בצורה מדהימה! זה יכול להיות שער העונה שלנו. מול פאלאס זה אף פעם לא נגמר עד השניות האחרונות".

דייגו קוסטה, שהחמיץ את המשחק, לא ישחק גם ביום שלישי מול מאריבור בליגת האלופות ומוריניו, שזועם על ההתאחדות הספרדית לאחר שהחלוץ נפגע במהלך שהותו עם הנבחרת, הודה: "אין לי מושג מתי הוא יוכל לחזור לשחק".

במקום השני ניצבת האלופה מנצ'סטר סיטי, שהביסה 1:4 את טוטנהאם במשחק בו סרחיו אגוארו כבש רביעייה גדולה ונפסקו לא פחות מארבעה פנדלים. מנואל פלגריני אמר: "אגוארו יכול להיות חשוב לסיטי כמו שרונאלדו ומסי חשובים לקבוצות שלהם. אני תמיד אומר שהוא יכול להיות אחד משלושת או ארבעת הטובים בעולם. הוא שחקן מדהים. כבש רביעייה ויכול היה לכבוש עוד. אנחנו מנסים לשכנע אותו לשחק תמיד כמו שהוא שיחק היום".

קון אגוארו סיכם: "תודה לחברים שלי ולאוהדי סיטי. זו גאווה עבורי להיות מלך שערי המועדון בפרמיירליג". וינסנט קומפני החמיא: "ברכות לסקורר שלנו סרחיו אגוארו. דרך טובה להתכונן לליגת האלופות". פרנק למפארד, שנפצע בירך, יחמיץ את המשחק מול צסק"א מוסקבה בליגת האלופות.

לעומת כל אלה, ארסנל אכזבה עם 2:2 ביתי מול האל סיטי בשחזור גמר הגביע האחרון. התותחנים השוו בדקה ה-90 משער של דני וולבק, אבל הם רק עם 11 נקודות אחרי שמונה משחקים. ארסן ונגר אמר: "זו תוצאה מאוד מאכזבת, כי היינו חסרי מזל עם החלטת השופט בשער הראשון שלהם. הם בעטו פעמיים לשער וכבשו פעמיים, אבל המשכנו להילחם והשגנו את הנקודה. עבר הרבה זמן מאז ששלטנו ככה במשחק ולא ניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully