וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: רביעייה ושיא לאגוארו, שמינייה לסאות'המפטון

הארגנטינאי הפך לשיאן השערים של סיטי כשכיכב ב-1:4 על טוטנהאם. צ'לסי המוליכה ניצחה 1:2 את פאלאס, ארסנל חילצה 2:2 ביתי מול האל, סאות'המפטון התעללה בסנדרלנד עם תוצאת שיא

one

אחרי פגרת הנבחרות, הפרמיירליג חזרה בסערה עם המחזור השמיני, שבתחילתו הביסה מנצ'סטר סיטי 1:4 את טוטנהאם עם רביעייה של קון אגוארו במשחק בו נשרקו ארבעה פנדלים. צ'לסי המוליכה ניצחה 1:2 בדרבי את קריסטל פאלאס, ארסנל חילצה 2:2 ביתי מול האל סיטי ברגע האחרון ועל התוצאה של המחזור חתומה סאות'המפטון, שהדהימה עם 0:8 מוחץ על סנדרלנד. אברטון הסתדרה מול אסטון וילה עם 0:3 ביתי, ווסטהאם ניצחה בחוץ 1:3 את ברנלי. ניוקאסל רשמה ניצחון ראשון העונה, 0:1 על לסטר.

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
רביעייה ראשונה ושיא היסטורי. סרחיו אגוארו/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - טוטנהאם 1:4

האלופה אוהבת לפגוש את טוטנהאם. בעונה שעברה זה נגמר עם 0:6 בבית ו-1:5 בחוץ, כשסרחיו אגוארו כבש צמד בראשון ועוד אחד בשני. הפעם, המופע היה כל כולו של הארגנטינאי, שהפציץ רביעייה ראשונה בקריירה, הפך לשיאן השערים של מנצ'סטר סיטי בפרמיירליג בכל הזמנים עם 61 כיבושים ועוד הרשה לעצמו להחמיץ פנדל אחד מתוך השלושה שבעט במשחק המשוגע. טוטנהאם דווקא הייתה חזק בעניינים עד הדקה ה-62. כריסטיאן אריקסן השווה עבורה בדקה ה-15, שתי דקות אחרי הראשון של אגוארו, והשופט ג'ון מוס (כוכב המשחק השני) העניק גם לה פנדל, אבל ג'ון הארט עצר את הבעיטה של רוברטו סולדאדו בדקה ה-62 ואז קון התפנה לסגור עניין ולהוריד את התרנגולים על ארבע. מנואל פלגריני נהנה ממשחק מצוין של קבוצתו, כשרק הוגו לוריס מנע מטוטנהאם תבוסה קשה יותר. הצרה היחידה: פרנק למפארד נפצע והורד על אלונקה במחצית הראשונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
כריסטיאן אריקסן שחקן טוטנהאם כובש מול מרטין דמיצ'ליס שחקן מנצ'סטר סיטי. Shaun Botterill, GettyImages
דאג לשוויון זמני בלבד. כריסטיאן אריקסן כובש/GettyImages, Shaun Botterill

דקה 8: סולדאדו הכניס כדור נפלא למייסון הצעיר, שביצע תנועה נהדרת לעומק אך החטיא באחד על אחד מול הארט. מיד לאחר מכן עוד התקפה טובה, בסיומה אריקסן בעט מעל השער.

דקה 13: גול! סאניה חטף כדור, למפארד מצא בצד שמאל את אגוארו והארגנטינאי חיכה, מדד את הטווח ומול שני שחקנים מצא בכדור מדויק את הפינה הרחוקה מ-12 מטרים. למפארד קפץ מול לוריס והסתיר את הכדור, אך השופט לא פסל וזה שער שישי העונה לאגוארו ו-0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 15: גול! תגובה מהירה של טוטנהאם. פרננדו איבד כדור בצורה רשלנית וסולדאדו מצא את אריקסן החופשי שבעט כדור חזק שניתז מהרגל של הארט, למשקוף ופנימה. 1:1.

דקה 20: גול! פנדל גבולי למדי. מילנר השאיר כדור ללמפארד, שהקדים את לאמלה וזרק את עצמו מול מגע קל. השופט הורה על הנקודה הלבנה ואגוארו בעט את הפנדל בקלות פנימה. צמד לארגנטינאי, 1:2 למנצ'סטר סיטי.

* אגוארו עקף את קרלוס טבס (58) והפך לשיאן השערים של מנצ'סטר סיטי בפרמיירליג בכל הזמנים, עם 59 כיבושים.

דקה 27: למפארד נפצע והורד על אלונקה. פרננדיניו נכנס במקומו.

דקה 32: החמצת פנדל! עוד התקפה של סיטי מצד שמאל, כשהפעם מילנר הכניס לדויד סילבה שהוכשל בבירור על ידי קאבול. אגוארו יכול היה להשלים שלושער, אך בעט למרכז השער ולוריס הדף עם הרגל, כשגם הריבאונד של הארגנטינאי נבעט החוצה. עדיין 1:2

דקה 33: עוד מפגש בין אגוארו ללוריס, שעצר את הבעיטה של החלוץ אחרי שזה ניער בקלות את קאבול.

דקה 41: התקפה טובה של טוטנהאם. אריקסן בנה, לאמלה נבלם ומייסון הפציץ מ-18 מטרים, אך הארט הדף מצוין.

דקה 59: סילבה שלח כדור רוחב מצד ימין לעבר אגוארו, שגלש ופספס אותו במעט. החלוץ נפצע במהלך, אך התאושש במהרה.

דקה 62: החמצת פנדל! השופט מוס החזיר חוב לטוטנהאם, כשנגיעה קלה של דמיצ'ליס בסולדאדו על סף הרחבה, זיכתה את האורחים בפנדל. סולדאדו יכול היה לכבוש את הראשון שלו העונה בליגה, אך בעט שטוח לצד שמאל וראה את הארט הודף נהדר.

דקה 68: גול! לא ייאמן, פנדל רביעי במשחק. רוז טעה, נבאס ניצל זאת, פרץ בימין והעביר רוחב לכיוונו של אגוארו, שנתפס על ידי פאסיו. השופט מוס הצביע שוב על הנקודה הלבנה והרחיק את הבלם הארגנטינאי בבכורה שלו בליגה. הפעם אגוארו בעט חזק לצד שמאל והשלים שלושער. 1:3 לסיטי.

* זה המשחק השני בתולדות הפרמיירליג בו נשרקו ארבעה פנדלים. הקודם: ברדפורד נגד דרבי קאונטי ב-2000.

דקה 75: גול! רביעייה אדירה לאגוארו. פרננדיניו הוציא כדור חופשי מהיר ושלח בצד ימין את החלוץ הנפלא, שהעביר לרגל שמאל ומצא את הפינה הרחוקה כדי לחגוג רביעייה היסטורית. 1:4 למנצ'סטר סיטי.

* רק שני שחקנים של מנצ'סטר סיטי כבשו רביעיות בפרמיירליג: אגוארו ואדין דז'קו. שניהם עשו זאת נגד טוטנהאם.

פרנק למפארד שחקן מנצ'סטר סיטי מורד על אלונקה. רויטרס
נאלץ לנטוש במהלך המחצית הראשונה. פרנק למפארד/רויטרס

קריסטל פאלאס - צ'לסי 2:1

ז'וזה מוריניו חזר למגרש בו הפסיד במרץ האחרון, והפעם ניצח. צ'לסי, ששמטה רק שתי נקודות עד כה העונה, הגדילה את הפער ממנצ'סטר סיטי בחזרה לחמש נקודות בסלהרסט פארק. אוסקר פתח את המשחק נהדר כשסובב בדקה השישית כדור חופשי מ-23 מטרים מצד ימין, ברגל ימין, לחיבורים של הפינה בה ניצב חוליאן ספרוני. השוער נותר חסר אונים, הברזילאי חגג שער שני העונה בליגה. המשחק התחמם, ובדקה ה-40 ססאר אספיליקואטה הותיר את האורחים ב-10 שחקנים, לאחר שפגע בצורה ברוטאלית במילה ידינאק האוסטרלי. אלא שקריסטל פאלאס לא ניצלה זאת ובחלוף שלוש דקות דמיאן דלייני הורחק גם הוא. ססק פברגאס, שעד כה התמקד בבישולים בליגה, הכפיל בדקה ה-51 כשהחליף מסירות עם אדן הזאר ואוסקר והרשית את הראשון שלו העונה בליגה. פרייזר קמפבל רק צימק בדקת הסיום אחרי אסיסט של ווילפריד זאהה.

אוסקר שחקן צ'לסי (שמאל) עם וויליאן. GettyImages
כדור חופשי פנטסטי. אוסקר חוגג/GettyImages

ארסנל - האל סיטי 2:2

הקבוצה של סטיב ברוס כבר הריחה נקמה על ההפסד לתותחנים בגמר הגביע במאי, אבל אלכסיס סאנצ'ס לא נתן לזה לקרות. הצ'יליאני פתח עם מבצע נהדר בדקה ה-13 והעלה את ארסנל ליתרון, אבל ארבע דקות לאחר מכן מתיו פלאמיני איבד כדור ומוחמד דיאמה סיים עם צ'יפ קטן לרשת מעל וויצ'ך שצ'סני. המהפך של האל הושלם בדקה ה-46, כשטום האדלסטון הגביה לרחבה ואבל הרננדס האורוגוואי הקדים את פר מרטסאקר ונגח בעוצמה פנימה. למרות זאת, אלכסיס שמר מבצע נוסף לתוספת הזמן והכין לדני וולבק את השוויון בדרמטי.

סנטי קאסורלה שחקן ארסנל (ימין) מול חאתם בן ארפה שחקן האל סיטי. GettyImages
תיקו דרמטי. סנטי קאסורלה לפני חאתם בן ארפה/GettyImages

סאות'המפטון - סנדרלנד 0:8

השלישית בטבלה, שהפסידה במחזור הקודם לטוטנהאם והאקס מאוריסיו פוצ'טינו, חזרה בענק עם הפעם הראשונה בה כבשה שישה שערים ומעלה, מאז ה-3:6 על מנצ'סטר יונייטד בכיכובו של איל ברקוביץ' ב-1996, וחגגה את הניצחון הגבוה ביותר שלה בליגה הבכירה. על השער היפה של המשחק היה חתום סנטיאגו ורג'יני מסנדרלנד, שבעט נהדר מהאוויר בדקה ה-12, אבל דווקא לשערו הוא. משם השערים נשפכו כמו מים. גרציאנו פלה, שחקן החודש בפרמיירליג, הגיע לשישה שערים עם צמד (18 ו-69). ג'ק קורק (37), עצמי נוסף של ליאם ברידקאט (63), דושאן טאדיץ' הנפלא (78), ויקטור ווניאמה (79) וסאדיו מאנה (85) השלימו את החגיגה. טאדיץ', אגב, בישל ארבעה שערים.

דושאן טאדיץ' שחקן סאות'המפטון (מימין) עם גרציאנו פלה. GettyImages
המאסטרו בקונצרט של סאות'המפטון. דושאן טאדיץ' עם גרציאנו פלה/GettyImages

ניוקאסל - לסטר 0:1

בשעה טובה, למגפאייז יש ניצחון ליגה ראשון העונה והם עם שבע נקודות, אבל עדיין מתחת לקו האדום. השועלים לעומת זאת קצת נעצרים אחרי פתיחת העונה הטובה ומאז הניצחון הגדול והחמישייה על מנצ'סטר יונייטד, הם לא ניצחו שוב בשלושת המחזורים האחרונים. פתיחת המשחק התעכבה בכשעה לאחר שהשלט האלקטרוני החדש בסנט ג'יימס'ס פארק החל להתנדנד בעוצמה וראשי האצטדיון חששו שהוא יפול מהרוח. האוהדים הוצאו מהיציע ורק לאחר שהעסק נרגע, המשחק נפתח. את השער היחיד כבש הצרפתי גבריאל אוברטן, בדקה ה-72 עם בעיטה נאה מ-18 מטרים.

משחקים נוספים

אברטון - אסטון וילה 0:3
לאברטון: פיל ג'אגיילקה (18), רומלו לוקאקו (48), שיימוס קולמן (76)

ברנלי - ווסטהאם 3:1
לברנלי: ג'ורג' בויד (60). לווסטהאם: דיאפרה סאקו (49), אנר ולנסיה (54), קרלטון קול (70)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully