וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא פ.ס.ז': "קבאני תמיד חוגג ככה. ההרחקה רעה לכדורגל הצרפתי"

האורוגוואי חגג עם תנועת יריות והורחק, אל חליפי זועם: "סיטואציה רעה לכולם". בלאן: "המשחק איבד עניין עם מה שקרה"

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
בלאן סירב להתייחס לשופט. קבאני/רויטרס

פריס סן ז'רמן שבה מפגרת הנבחרות עם ניצחון חשוב מבחינתה במחזור העשירי בצרפת כשגברה 1:3 על לאנס, אבל מי שבעיקר ייזכר מהמשחק הזה הוא העובדה ששלושה שחקנים תוך חמש דקות בהופעה מוזרה של השופט ניקולה ריינביל.

זה החל בדקה ה-53 כשהשופט שרק לפנדל לזכות האלופה הצרפתית לאחר שז'אן-פיליפ באמין ספק תפס ברחבה את אדינסון קבאני, והורחק. החלוץ האורוגוואי הבקיע את הפנדל, חגג בתנועת יריות וספג כרטיס צהוב. קבאני התווכח עם השופט ואף נגע בו קלות, ומיד ראה גם את האדום. ואם זה לא מספיק, בדקה ה-59 הקצב המהיר נמשך כשנשלף האדום: ז'רום למואן קיבל צהוב שני לאחר שדחף קלות את קבאיי.

"אני לא אענה לשאלות שקשורות לשופט", אמר לורן בלאן, מאמן פ.ס.ז', בסיום. "המשחק איבד את העניין שלו בגלל מה שקרה. זה משחק שקשה לנתח. המחצית השנייה, על אף הנסיבות המקלות, לא מספקת אותי. אני לא אוהב את חוסר האמביציה שהקבוצה שלי הראתה אחרי השער השלישי, אבל היה קשה לשחק על הדשא הזה והיו גם בעיות פיזיות שפגעו בנו. באופן תת מודע רצינו לשמור על היתרון, אבל זה לא מספק אותי. אני שמח שניצחנו, וזה הדבר הכי חשוב".

מי שכן התייחס להופעתו של השופט הוא נשיא פ.ס.ז', נאסר אל חליפי, שביקר את הופעתו, ואמר: "זה תפקיד התקשורת לדבר על השופט. לקבאני לא הגיע כרטיס אדום, ועל מה הוא קיבל קודם כרטיס צהוב? הוא תמיד חוגג באותו אופן. זה לא הגיוני וזה לא טוב לכדורגל הצרפתי מה שקרה אם אנחנו רוצים להתקדם. זו סיטואציה רעה לכולם".

פריס סן ז'רמן ניצחה 1:3 את לאנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully