וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן ניצחה 1:3 את לאנס

האלופה חזרה מפיגור במשחק מוזר בו הורחקו שלושה שחקנים (כולל קבאני, אחרי שחגג שער) תוך חמש דקות. שער ענק למקסוול

שחקני פריס סן ז'רמן יוהאן קבאיי, מקסוול. רויטרס
שער מרהיב. קבאיי חוגג עם מקסוול/רויטרס

המחזור העשירי בצרפת נפתח הערב (שישי), כשפריס סן ז'רמן, ללא דויד לואיז, טיאגו סילבה וזלאטאן איברהימוביץ', שבה למסלול הניצחונות אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, כשגברה 1:3 על לאנס. האלופה עלתה זמנית למקום השני וצימקה את הפער ממארסיי לארבע נקודות.

דווקא לאנס עלתה ליתרון מפתיע בהתקפה מפרצת בדקה העשירית, כשאדמו קוליבלי השתלט על כדור במרכז המגרש, שעט כל הדרך לתוך הרחבה, ובעט לפינה ופנימה. אלא שבדקה ה-28 שחרר יוהאן קבאי פצצה אדירה וקבע 1:1, וחמש דקות לאחר מכן קיבלנו את אחד השערים היפים של העונה בצרפת, כשמקסוול הקפיץ ברגל ימין - החלשה שלו - מ-30 מטרים מעל שוער לאנס רודי ריו, הישר אל החיבורים, והמהפך הושלם.

המחצית השניה היתה שייכת כל כולה לשופט המשחק, ניקולה ריינביל. זה התחיל בדקה ה-53, כששרק לפנדל לזכות פריס סן ז'רמן לאחר שז'אן-פיליפ ז'באמן ספק-תפס ברחבה את אדינסון קבאני, והורחק. החלוץ האורגוואי כבש את הפנדל, חגג בתנועת יריות, ספק כרטיס צהוב, התווכח עם השופט ואף נגע בו קלות, וראה גם הוא אדום. בדקה ה-59 קיבלנו אדום שלישי תוך חמש דקות, הפעם כשז'רום לה מואן ספג צהוב שני לאחר שדחף קלות את קבאיי. ברגע הזה השופט סוף סוף נרגע, ואיתו המשחק כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully