וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס טיוס: ?אני אנדר-פייד. אין פה שאלה בכלל?

הצעת השכר ממכבי תל אביב (?אם זה מה שחושבים עליי, זה מאכזב ומתסכל?), היותו שחקן חופשי בקיץ הבא (?זו לא הבעיה שלי, זו הבעיה שלהם?), מערכת היחסים עם גרשון וגודס (?כשפיני מעיר לך, אתה אומר ?כן, כן??). אלכס טיוס בראיון

ברני ארדוב

אולי זו העובדה שבחרנו לערוך את הראיון במסעדה השקטה הממוקמת בהיכל נוקיה, ואולי זו התקרה הנמוכה והפלאש שהוצמד לו לפנים, אבל אלכס טיוס, כך נראה, לא יכול היה לחכות לשאלה הזו.

?הו, כן, בהחלט?, ענה בנחרצות כשנשאל אם הוא חושב שהשכר שלו במכבי תל אביב - כ-375 אלף דולר לעונה - נמוך מדי ביחס למה שמגיע לו.

"אני אנדרפייד", הוסיף. "אין פה שאלה בכלל".


***

רושם ראשוני: "משחק מקדים" לקראת מכבי מול לימוז'

21:05, ערוץ 10: מכבי תל אביב פותחת עונה מול לימוז'

"משחק מקדים" מסכמת את הקיץ שעבר על מכבי תל אביב

מדוע גרשון חזר לאמן למרות ההצהרות שלא יחזור?

מי הן הקבוצות שעשו את הרכש הכי מרשים ביורוליג? דירוג

שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס. ברני ארדוב
?אחרי העונה שעברה, במכבי תל אביב רצו לעשות הסכם חדש בקיץ, עם תנאים חדשים, לשלוש שנים. אבל הרגשתי שאני יכול וצריך לקבל יותר ממה שהם הציעו לי"/ברני ארדוב

"הרגשתי שאני יכול וצריך לקבל יותר ממה שהם הציעו לי?

אנדרפייד. הרי לאמריקאים יש מילה או ביטוי כדי להמחיש כל מצב. בעברית: מקבל פחות ממה שמגיע לי. אבל טיוס, מה לעשות, הוא הרבה יותר אמריקאי משהוא ישראלי, והראיון הזה היה הכי אמריקאי שיש. קר, שקול ובעיקר ביזנס. לאלכס טיוס אין בעיה להתאמן עם הקבוצה שהוא אוהב, והוא אומר שהוא אוהב - את המועדון, את העיר, את המדינה - אבל במקביל לומר בלי הסתייגויות: לא משלמים לי מספיק, וזו טעות. והוא מסביר מדוע.

?אחרי העונה שעברה, במכבי תל אביב רצו לעשות הסכם חדש בקיץ, עם תנאים חדשים, לשלוש שנים. אבל הרגשתי שאני יכול וצריך לקבל יותר ממה שהם הציעו לי. אז החלטתי לסיים את העונה הזו כאן, ושם העניין הסתיים?.

כפי שפורסם ביולי ריאל מדריד ואולימפיאקוס כנראה שכן העריכו כלכלית את כישוריו של הבחור הגבוה מסנט לואיס, והציעו לו שכר גבוה יותר, ולמכבי הצעות פיצוי - רק תשחררו. מכבי לא שחררה.

?שמעתי על כך?, טיוס אומר. ?הסוכן שלי לא אומר לי דברים ספציפיים, הוא מספר לי על דברים ברגע שהם מתקדמים. הוא דיבר עם מכבי, וסיפר שאמרו לו במכבי ש?אנחנו אוהבים את אלכס ורוצים לסגור חוזה ארוך?. כיבדתי את מה שהם אמרו, אבל יכולתי לקבל יותר?.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"כשמכבי אמרו לי על החוזה החדש הרגשתי שזה לא מספיק. גם כמובן שהם פשוט יכולים לעשות את זה. יש לנו הסכם ואני מכבד את ההסכם?/ברני ארדוב

הסוכן האמריקאי שלך גם אמר שאתה אנדרפייד, שאתה משחק הרבה מתחת לשווי השוק שלך.

?ואני לגמרי מסכים. אבל באירופה, הרבה שחקנים הם אנדרפייד לשנה אחת. הם חותמים על חוזים והם לא יכולים לצאת מהם אחרי שהם נותנים שנה גדולה. לצערי, מבחינה כלכלית, לא היה לי סעיף יציאה בחוזה (עם מכבי), אבל כל העניין יעניק לי יותר מוטיבציה לעונה הזו?.

מה זה גורם לך להרגיש, לראות אחרים יוצאים ומקבלים סכומים גדולים (טייריס רייס 2.5 מיליון דולר לעונה, ריקי היקמן 1.5 מיליון ואתה כ-375 אלף דולר לעונה?)

?זה אכזב אותי, בטח על בסיס מה שעשיתי בעונה שעברה. ואם זה מה שהם חושבים עליי, אז זה קצת מאכזב ומתסכל. אבל זה מעניק לי מוטיבציה לעונה הזו. להוכיח את עצמי שוב, כמו שעשיתי הרבה פעמים בעבר. אני מודע למה שעשיתי בעונה שעברה ולאיזה שחקן אני מסוגל להיות?.

זה יגרום למכבי לאבד אותך בסיום העונה?

?זו לא הבעיה שלי, זו תהיה הבעיה שלהם. אני לא יודע, זה תלוי במה מכבי תציע ובאיך שהעונה תתקדם?.

אתה חושב שנשארת תחת החוזה הנמוך כי במכבי פשוט יכולים לעשות את זה, או בגלל שאולי הם פשוט לא מעריכים אותך כמו שאתה חושב שמגיע לך?

"אני חושב שזה שילוב של שני הדברים כי כשהם אמרו לי על החוזה החדש הרגשתי שזה לא מספיק. גם כמובן שהם פשוט יכולים לעשות את זה. יש לנו הסכם ואני מכבד את ההסכם?.

כל ההתנהלות הזו תשפיע עליך בקיץ, כשתצטרך לקבל החלטה. למשל, ריאל מדריד או מכבי תל אביב?

?לא. בסופו של דבר זה עסק. אני מבין את זה. אתה חייב לכבד את החוזה ואם לקבוצה יש חוזה איתך, אז יש חוזה. הרבה שחקני NBA עוברים את זה, וגם באירופה. אני פשוט חושב ששני הצדדים לוקחים פה סיכון. אני לוקח סיכון שלא אשחק טוב העונה והערך שלי יירד, ומכבי מסתכנת גם?.

דיברת על ה-NBA, אבל ב-NBA אם קבוצה ממש אוהבת שחקן, היא לא תיתן לו להגיע לעונת חוזה.

?זה נכון, ובגלל זה הופתעתי. כי לא רק ביורוליג הצלחתי אלא גם בגלל התרומה שלי בליגה הישראלית חשבתי שיעריכו אותי יותר, ושירצו להשאיר אותי לשנים. ממש הופתעתי, אבל שוב - זו לא בעיה שלי, זו בעיה שלהם?.

גם דייויד בלו קיבל בסופו של דבר סכומים פחותים ממה שהיה מגיע לו. אתה חושב שאולי האזרחות הישראלית גורמת לשחקנים שיקחו אותם כמובן מאליו? שלא משלמים לכם כמו שהיו משלמים לזר?

?אני חושב שלוקחים בחשבון את המס בישראל, שהוא כמעט כפול לישראלי מאשר לזר. אבל בסופו של דבר זו לא צריכה להיות בעיה של השחקן, זו צריכה להיות הבעיה של הקבוצה. אני לא חושב ששחקן ישראלי צריך לקבל סכום נמוך יותר באופן משמעותי רק בגלל המסים בישראל. אנחנו עובדים קשה כדי להגיע לאן שאנחנו מגיעים. השגנו דברים נהדרים, כמו שבלו השיג. תרמנו למדינה ולמכבי, וזה טבעי שנתוגמל על ההצלחה שלנו. זו סיטואציה קשה, אבל במקביל אני אוהב לשחק ולהיות כאן - שלא יובן לא נכון?.

אלכס טיוס עם מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ברני ארדוב
בלאט ומכבי דחקו בו לשחק./ברני ארדוב

?הרגשתי שהם רוצים שאשחק אך מצב הקרסול שלי היה רק מחמיר?

טיוס אולי אוהב, אבל הרבה פעמים, על הפרצוף שלו ובהתנהגות על הפרקט, נראה שהוא שומר על עצמו - אולי יותר מדי. גם בעונה שעברה וגם העונה היו מקרים שבהם הצוות הרפואי הכריע שהוא כשיר, אבל אלכס החליט שלא. והעסק הזה, יותר אפילו מהעסק הכלכלי, עוד יגרום לפיצוץ.

?בעונה שעברה היתה לי פציעה ובמכבי סיפרו לי מה בדיוק יש לי?, הוא אומר. ?רצינו שאתאושש, לאט לאט ולפי תוכנית. אבל זה היה קשה, כי לא הרגשתי יציבות בקרסול, וזה היה פשוט כואב מאוד?.

לפני אחד המשחקים בעונה שעברה הם ממש כעסו עליך. חשבו שאתה כשיר ואתה חשבת שלא.

?גם אני לא הייתי מרוצה מזה, כי הרגשתי שהם רוצים שאשחק אך מצב הקרסול שלי היה רק מחמיר. הרגשתי שאני צריך להתאושש, למנוע החמרה. לגבי העונה, הם יודעים מה המצב, אני מתכוון לדבר איתם ולהסביר. אני לא מבין מאיפה מגיעות השמועות והטענות בתקשורת. הם מבינים את המצב, וגם אני. אני מקווה שאתאושש בקרוב?.

איך יכול להיות שהרופאים לא מוצאים בעיה, אבל אתה לא מרגיש כשיר? אולי הרופאים לא איתך באותו קו?

?לפעמים זה לא עניין של לטעות באבחנה. זה עניין של להבין איך אתה מרגיש. אם שחקן על הפרקט לא מרגיש כמו עצמו, אז משהו לא תקין. אין לי מה להסתיר, אני לא מפחד מתחרות. אני תמיר רוצה לשחקן, אבל אני לא רוצה להחמיר את המצב. אני צריך להתאושש?.

באופן כללי, איך אתה מגדיר את האופי שלך?

?עובד קשה, חבר טוב לקבוצה, לא אנוכי?.

אתה בחור קל?

?כן, מאוד. אני שחקן שיעמוד על הזכויות שלו כשצריך, אבל אני נוח?.

כמה פעמים בעונה אתה ממש קרוב ללאבד שליטה?

?מקסימום פעמיים?.

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם עורך דינו. ברני ארדוב
"הם ידעו. אמרתי להם מראש. באתי אליהם בדרך הנכונה. באתי למאמן [ארז אדלשטיין] לפני שעזבתי את ישראל. הסברתי לו בדיוק את הצד שלי ואיך אני מרגיש, אבל כל אחד בא ואמר לי ?אני לא מחליט, דבר איתו?, ואחרי כמה שיחות חשבתי לעצמי: ?אם זה לא מחליט והשני לא מחליט…?. כי הסברתי לכולם מה אני מרגיש"/ברני ארדוב

?הציק לי שלאנשים בנבחרת לא היה אכפת איך הרגשתי?

אחת הפעמים בטח היתה בקיץ, כשנעדר מהנבחרת, כשספג אלפי מילים של ביקורת, כשנענש על כך. כן, במרכזו של הקיץ היה המאבק המתוקשר שבין ראשי הנבחרת לבין טיוס ונציגו סביב אי התייצבותו לכחול-לבן. בסופו של דבר, איגוד הכדורסל החליט כי טיוס יורחק משלושה משחקי ליגה ויספוג קנס של 30 אלף שקל.

?כל הסיפור יצא משליטה?, הוא אומר, ובתנועות הרגליים הרוקעות מתחת לשולחן אפשר היה להרגיש את חוסר הנוחות. ?חבל שמרגישים ככה לגביי. התגיירתי הרבה לפני שהגעתי לישראל, כשהייתי בקולג? בכלל, לפני שתיארתי שאי פעם אשחק בישראל. זה תהליך שהחל עם אישתי. היא רצתה, והיו לנו הרבה חברים יהודים אז למדנו הרבה על יהדות. הלכתי לרב, החלטתי להתגייר. זו הסיבה שאני יהודי - לא הכדורסל. בכלל, כל המטרה שלי היתה להיות ב-NBA, אבל בדיוק בשנה הזו היתה שביתה. ואז, במקרה, כשסיפרתי לסוכן שלי על כל התהליך שעברתי, הוא אמר ?אתה יהודי? גם אני יהודי?. והוא התלהב, ובסוף הכל התגלגל לישראל. כששיחקתי באשדוד, הם רצו שאקבל אזרחות ואהפוך לשחקן ישראלי. שיחקתי בנבחרת ואני מכבד מאוד את הנבחרת. אבל הקיץ היו דברים שהייתי צריך לעשות. עם הלימודים, עם בעיות השיניים שהיו לי. מאז הקולג? עברתי עונה עמוסה בכל עונה. ואחרי העונה שעברה, פשוט הרגשתי שהגוף שלי זקוק להתאוששות?.

אנשים האשימו שניצלת את האזרחות הישראלית בשביל כדורסל. זה פגע בך?

?לא עברתי את התהליך הזה על בסיס כדורסל או בשביל לשחק במכבי ולהרוויח עוד כסוף. אם לא היתה לי אזרחות ישראלית, אז הייתי משחק במקום אחר וזה בסדר?.

בישראל, תופסים את הנבחרת כמו הצבא - משהו חובה - זו הדרך של השחקנים לתרום בחזרה למדינה. לאור זה, ולאור העונש שספגת, היית עושה דברים באופן אחר?

?לא הייתי משנה שום דבר. אני מנסה ככל יכולתי לתרום לישראל, אני עושה דברים למען ישראלים ויהודים. זה משהו שלא סיפרתי עליו, וזה לא משהו שאני משוויץ בו. אבל אם אני מרגיש שאני צריך לעשות כמה דברים שהייתי חייב לעשות, עבורי, כמו לראות את המשפחה שלי שלא ראיתי שנים, אז כן - זה הזמן לעשות את זה. לא ציפיתי שבנבחרת יהיו כל כך עקשניים ונחרצים, ולא ציפיתי שיכעסו עליי כך?.

אז מה קרה הקיץ? הם לא ידעו על הרצונות שלך?

"הם ידעו. אמרתי להם מראש. באתי אליהם בדרך הנכונה. באתי למאמן [ארז אדלשטיין] לפני שעזבתי את ישראל. הסברתי לו בדיוק את הצד שלי ואיך אני מרגיש, אבל כל אחד בא ואמר לי ?אני לא מחליט, דבר איתו?, ואחרי כמה שיחות חשבתי לעצמי: ?אם זה לא מחליט והשני לא מחליט…?. כי הסברתי לכולם מה אני מרגיש. איחלתי להם בהצלחה ואמרתי להם שאשחק בנבחרת בעתיד אם ירצו אותי. הרי להיות ישראלי ויהודי זה גם להיות עם המשפחה שלך, לראות אותם, להיות ביחד. יש פה אנשים שלא יכולים להיות יומיים בלי המשפחה שלהם, ואני לא ראיתי את שלי כל כך הרבה זמן. אבל היה נראה שלא היה אכפת להם בכלל. זה הפתיע אותי. כן, יש לי אזרחות ואני יהודי, ואולי בעתיד באמת אשתכן כאן. אבל כרגע המשפחה שלי בארצות הברית. זה הציק לי שלא היה אכפת לאנשים בנבחרת איך הרגשתי?.

אז לדעתך התפישה לפיה הנבחרת היא חובה צריכה להשתנות?

?אני כמובן לא קובע דברים כאלו. אני יכול להגיד שאולי אפשר לתת הקלות, כמו לא להגיע חזרה בשלב מוקדם כל כך של הקיץ. העונה שלנו הסתיימה ביוני ורצו שנגיע ביולי. ואני חשבתי לעצמי ?אני לא גר בראשון לציון?, אני לא יכול לחזור כל כך מהר. שלא יחשבו מהדברים האלה שאני לא מבין איך הדברים עובדים כאן. אני מעריך מאוד-מאוד את כל הישראלים שעושים צבא ונלחמים עבור המדינה שלהם, ומבין שהנבחרת היא השירות והתמורה של שחקני הכדורסל, אבל עבור שחקנים שמגיעים מחו?ל זו סיטואציה שונה. לא רק עבורי?.

אז מה הסיכוי שנראה אותך בנבחרת בעתיד?

?לא יודע?.

באחוזים?

?50?, הוא אומר ומחייך.

שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס. ברני ארדוב
?לא נפגעתי כשמכבי חשבה לוותר עליי, היו שחקנים כמו בלו, סמית?, הבנתי את הסיטואציה. חשבתי לעצמי ?אם זה מה שאתם רוצים, אז אעבור ואשחק במקום אחר"/ברני ארדוב

?כן, אני מצפה לשחק יותר השנה?

וסוף-סוף אפשר לדבר עם טיוס גם על כדורסל. הסנטר נבחר לשחקן הישראלי הכי טוב בליגת העל בדירוג וואלה! ספורט. מקום ראשון מתוך 81 שחקנים.

?תודה על הבחירה?, הוא אומר, ?אני מעריך את זה?.

ואיך הוא מסכם את התהליך שעבר, משחקן זר ולא מוכר במכבי אשדוד לאחד השחקנים החשובים במכבי תל אביב? ?כשחתמתי במכבי לא ידעתי למה לצפות?, הוא אומר. ?זו היתה שנה נהדרת, היתה לנו ריצה נהדרת?.

האתלטיות תמיד היתה. מה השתנה?

?גדלתי עם המנטליות ששום דבר לא מגיע לי בקלות, לכן אני מנסה לשחק כדורסל 'ללא חרטות’, שאדע שנתתי את הכול, תמיד. העונה למדתי להשתמש ביכולות שלי בצורה נכונה יותר, לסיים מתחת לסל את אותם מהלכים שיעזרו לקבוצה לנצח. חסימות, משחק ריצה, בצבע. גם מנטלית ניסיתי לעשות יותר?.

והוא אכן עשה. הראש זוכר לא מעט מהלכים מכריעים של טיוס בשלבים הסופיים של הטרבל. בעיקר חסימות.

שיערת שכבר בעונה הזו תעשה כל כך הרבה מהלכי מפתח?

?גם בנבחרת, וגם כשעברתי מאשדוד לאיטליה, המטרה העיקרית שלי היתה להפוך לאחד השחקנים הטובים באירופה. ידעתי שאני מוכן לאתגר?.

אתה מקום ראשון בדירוג וואלה! ספורט - הישראלי הכי טוב בכדורסל - ועדיין: 17 דקות בממוצע ביורוליג, 9 נקודות בממוצע בליגה. אלה מספרים של השחקן הכי טוב? מה זה אומר?

?היתה לנו קבוצה מאוזנת בעונה שעברה. לא היה שחקן אחד שבלט וזה מסביר את הסטטיסטיקה. היו הרבה משחקים שהקלעי הכי טוב סיים עם 12 נקודות. באירופה, אבל, שמים לב ליעילות שלך פר-40-דקות. אבל כן, אני מצפה לשחק יותר השנה. כמובן שבקבוצה שלנו כל אחד יכול לשחק ושחקנים יודעים לוותר בשביל ההצלחה של האחר?.

ואם כבר מדברים על ?אחר?, אז מדהים להיזכר שכמה חודשים לפני הפיניש המרשים של טיוס, מכבי תל אביב היתה בשיחות עם אולימפיאקוס, וטיוס כמעט נשלח לפיראוס בהשאלה. אבל אז הפציעה של שון ג?יימס הגיע, ואין יוון אבל יש גביע אירופה ביד.

?זו נקודה מעניינת?, טיוס אומר. ?הייתי קרוב להיות מושאל, נכון. אבל כשהחלפתי את שון זה גרם לאנשים בי. ראו אותי באימונים, הבינו שאני יכול לשחק. היו הרבה שחקנים מוכשרים ולא מספיק דקות לכולם. כל התהליך גרם לי להיות רעב, להוכיח שאני יכול לשחק ברמות הכי גבוהות?.

נפגעת כשבכלל חשבו לוותר עליך?

?לא, כי היו שחקנים כמו בלו, סמית?, הבנתי את הסיטואציה. חשבתי לעצמי ?אם זה מה שאתם רוצים, אז אעבור ואשחק במקום אחר?. לא שיחקתי במכבי, ישבתי בצד בליגה הישראלית, אז פשוט שמחתי שתהיה לי אפשרות לשחק. אבל כשהתחלתי לקבל דקות במכבי משהו השתנה, וגם העליתי את רמת האנרגיה בקבוצה. אני חושב שזה תרם. הייתי גאה בדרך ששיחקתי, בעזרה ובתרומה שלי לקבוצה?.

עוזר מאמן מכבי תל אביב פיני גרשון עם חבר ההנהלה דייויד פדרמן. קובי אליהו
?יש לפיני הרבה אנרגיה. הוא אומר את דעתו, הוא יכול להגיד דברים שקואץ? גודס לא יגיד. יש להם אופי שונה, אבל הם יודעים לעבוד יחד?. פיני עם פדרמן/קובי אליהו

?השחקנים החדשים צריכים להפנים שלא מקובל להפסיד במכבי?

על העונה שעברה טיוס מדבר עם ניצוץ בעיניים, בוהק יותר מהניצוץ שיוצא מהיהלום שתקוע לו באוזן. הוא מתלהב, זה לא עבר. אבל עכשיו זו מכבי שונה מאוד, גם על הפרקט וגם על הפיני שעל הספסל.

?היתה לנו כימיה מצוינת בעונה שעברה, מצוינת?, הוא נרגש.

אז איך ההרגשה להתחיל הכול מחדש?

?בהתחלה זו היתה תחושה שונה. מבחינת האנרגיה, האווירה, המאמנים החדשים. אבל ככול שהיינו במסע בחו?ל עכשיו, התחברנו. אנחנו עדיין מנסים למצוא את עצמנו כקבוצה, אבל העונה יש שחקנים חדשים שיש להם מה להוכיח. אתגר חדש?.

זה התחיל לא כל כך טוב, עם הפסדים בגמרים של גביע ווינר והגביע הביניבשתי בריו. מה זה אומר?

?השחקנים החדשים שלא שיחקו כאן בעבר צריכים להפנים שלא מקובל להפסיד במכבי. הם צריכים להבין שצריך לשחק טוב ולהתחרות. זו קבוצה חדשה, כולם לומדים מה צריך לעשות כדי להצליח. גם את העונה שעברה לא פתחנו טוב, וזה ייקח קצת זמן?.

החיסרון של סופו פגע?

?אנחנו כבר מחכים שיחזור. הוא נהדר במה שהוא עושה, ואנחנו צריכים אותו?.

ואיך זה להתאמן תחת העוזר פיני גרשון? אתה יודע שבעיני הציבור והתקשורת אומרים שגרשון בכיר מדי מכדי להיות עוזר של גיא גודס.

?יש לפיני הרבה אנרגיה. הוא אומר את דעתו, הוא יכול להגיד דברים שקואץ? גודס לא יגיד. יש להם אופי שונה, אבל הם יודעים לעבוד יחד?.

איזה דברים למשל פיני יגיד שגודס לא יגיד? תסביר.

?הם אומרים דברים דומים, אבל כשפיני אומר את זה אתה אומר לעצמך ?אוקיי, אני מבין?. יש לו כריזמה, אופי חזק שמעורר אותך. כשפיני מעיר לך, אתה אומר ?כן, כן, אשנה מה שצריך?. גיא יותר רגוע, אבל זה טוב, כי יש שחקנים מסוימים שצריכים את הרוכע הזה. הם שונים, ושתי השיטות יעילות מאוד?.

כבר צריך לסיים, וטיוס מתרומם מהכיסא וכמעט נכנס בתקרה של המסעדה. העונה זה מרגיש שאולי לראשונה הפועל ירושלים אפילו פייבוריטית, אנחנו אומרים לו. יש לא מעט שחושבים כך.

?עדיין מוקדם לקבוע?, הוא אומר. ?בשנים האחרונות ירושלים תמיד התחילה טוב, ובדצמבר - ירידה. הם ניצחו אותו בגביע ווינר, אבל אני מרגיש שדווקא הקבוצה שלהם בעונה שעברה היתה טובה יותר. הם סבלו מפציעות בפלייאוף?.

ולאן מכבי תגיע העונה?

?לדעתי בישראל נצליח, ויש לנו פוטנציאל להגיע לפיינל פור האירופי שוב. הקבוצה שונה לגמרי, אבל אפשר לעשות את זה?.

הראיון מסתיים, וכמה שניות לאחר מכן מגיע נכנס להיכל הרב גלויברמן עם כל המינים שצריך. כל כך הרבה דיבורים על יהדות היו, שהוצע לרב לתפוס את טיוס לכמה רגעים של תורה. ?תבואו כולכם?, הוא אומר-נוזף בזמן שהוא מנפנף בלולב. ?כבר שכחתם מה זה?.

שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס. ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully