וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "עם רונאלדו אתה מתחיל כל משחק ב-0:1"

מאמן ריאל מדריד החמיא לכוכב שלו. וגם: צפו ברונאלדו מנפנף כתבת במסיבת עיתונאים ושימו לב לנתון המדהים שהופך את CR7 לקבוצה גדולה באירופה

צפו ברונאלדו מנפנף כתבת במסיבת עיתונאים

כריסטיאנו רונאלדו לא רגוע, למרות שהוא נמצא במומנטום אישי פשוט נהדר. במהלך מסיבת עיתונאים של נבחרת פורטוגל לקראת המשחק שלה הערב (שלישי) נגד דנמרק, פנתה אל הכוכב כתבת של רשת הטלוויזיה CMTV וכשניסתה לשאול אותו שאלה, רונאלדו הגיב בבוטות, ואמר לה שאפילו לא תנסה לשאול אותו כי הוא לא מתכוון לענות לה (צפו ברגע המביך).

ובינתיים ההתלהבות מרונאלדו ומהביצועים שלו מגיעה גם בפן הסטטיסטי. שימו לב לנתון המדהים הבא: רונאלדו הספיק לכבוש כבר 13 שערים בשבעה משחקי ליגה, כולל שלושה שלושער בארבעת משחקים האחרונים, ואם מציבים את רונאלדו השחקן בין רשימת הקבוצות בשש הליגות הבכירות באירופה בקצב כיבוש שערים, הוא מופיע במקום ה-13. במילים אחרות, רונאלדו בעצמו עוקף 104 קבוצות בשש הליגות הבכירות באירופה.

הנה הדירוג:

1. ריאל מדריד 25 שערים
2. מארסיי 23
3. צ'לסי 21
4. ברצלונה 19
5. בנפיקה 19
6. ולנסיה 17
7. באיירן מינכן 15
8. בורדו 15
9. ליון 15
10. פריס סן ז'רמן 15
11. מנצ'סטר סיטי 14
12. ויטוריה 14
13. כריסטיאנו רונאלדו 13

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
"קשה להשוות אותו לפלה ומראדונה". רונאלדו/GettyImages

בתוך כך, מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי התראיין לתקשורת הספרדית והתייחס לשלל נושאים, ביניהם פתיחת העונה המקרטעת, הכושר של קסיאס, העזיבה של די מריה, היחסים עם פלורנטינו פרס, ההישג הצפוי של ליאו מסי והגדולה של רונאלדו.

על פתיחת העונה אמר: "ההתחלה של העונה הייתה קצת קשה, היו לנו כמה בעיות בקדם עונה, לא היה לנו מספיק זמן להתכונן, אבל עכשיו הכושר שלנו מצוין. הקבוצה דומה מאוד לזו של שנה שעברה. החלפנו שחקן או שניים, אבל הבאנו שחקנים מצוינים במקומם, שרגילים לקצב גבוה ולרמה הגבוהה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. GettyImages
"ביום שנשיא יבקש ממני לשחק עם שחקן מסוים, אצטרך לעזוב". אנצ'לוטי/GettyImages

על די מריה: "היה לו חוזה בקבוצה, ויש רגעים בהם המועדון צריך להגיד לא. אי אפשר לשנות מדיניות בשביל שחקן אחד. די מריה רצה הרבה כסף והעדיף לעזוב כדי לקבל את זה. לא יכולנו לתת לו את הסכומים שהוא ביקש. אני מאמן של הקבוצה, לא רק של השחקנים".

על איקר קסיאס: "קסיאס משחק כי אני מציב בהרכב את מי שאני חושב שהכי יוכל לעזור לנו לנצח. הוא שוער ראוי לריאל מדריד. שריקות בוז? אפשר לשרוק לפעמים לשחקן או לקבוצה אם הדברים הולכים רע, אבל לצעוק בוז רק בשביל לצעוק בוז זה לא טוב. חשוב מאוד הקשר בין הקהל לקבוצה. הטעויות שלו בנבחרת ספרד? הוא אדם חזק, אפשר לספור את הטעויות שלו על כף יד אחת".

חאמס רודריגס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
"הוא שווה 80 מיליון יורו". חאמס רודריגס/GettyImages

על כריסטיאנו רונאלדו: "אי אפשר לקבוע אם הוא השחקן הטוב בכל הזמנים, כי הזמנים משתנים. כרגע הוא הטוב בעולם, אבל אי אפשר להשוות לפלה או מראדונה. קשה להגיד אם הוא השחקן הכי טוב שאימנתי, אני חושב שכן. אימנתי את זידאן, את זלאטן... הרבה שחקנים הפתיעו אותי, אבל איברה יותר מכולם. היה מאוד קל לאמן אותו.

"לא קל לעשות רוטציה עם רונאלדו. הסטטיסטיקה מראה שכשהוא משחק, הוא כמעט תמיד כובש וזה מאפשר לנו את החשיב שאנחנו פותחים את המשחק ביתרון 0:1. הוא מקצוען אמיתי".

על חאמס רודריגס: "הוא שווה 80 מיליון יורו. היה לי את המזל בקרירה לעבוד עם נשיאי קבוצות אינטליגנטיים, שהם לא רק אוהדי כדורגל, אלא חכמים מספיק כדי לא להגיד למאמן לשחק עם שחקן כזה או אחר. ביום שנשיא יבקש ממני לשחק עם שחקן מסוים, אצטרך לעזוב".

ולסיום, על האפשרות שליאו מסי ישבור את שיא כל הזמנים של הליגה הספרדית דוקא בקלאסיקו בברנבאו: "זה נורמלי להריע למסי, הוא שחקן גדול והוא בדרך לשיא מרשים, אבל אני חושב שלעצור את המשחק בשביל טקס זה קצת יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully