וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוביזארטה: "זו לא תהיה הפעם הראשונה שבמדריד מריעים לברצלונה"

האם ליאו מסי יקבל את הכבוד הראוי לו בברנבאו אם ישבור את שיא כל הזמנים דווקא מול ריאל? אנדוני זוביזארטה מאמין שכן, ומדבר על הסוד של ברצלונה והקאמבק של סוארס

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה. GettyImages
בברנבאו כבר לחוצים. מסי/GettyImages

"ליאונל מסי ראוי להכרה של אוהדי ריאל מדריד", טוען אנדוני זוביזרטה, המנהל המקצועי של ברצלונה, שמקווה לראות את כוכב הקבוצה שובר את שיא הכיבושים של כל הזמנים בליגה הספרדית דווקא מול ריאל מדריד בקלאסיקו.

כידוע, מסי רחוק רק שני שערים מהשיא של טלמו סארה (251) ועשוי להשוות את השיא או לעבור אותו דווקא במפגש המסקרן מול הבלאנקוס שייערך באצטדיון סנטיאגו ברנבאו במדריד ב-25 באורטובר (עוד שני מחזורים). ההתאחדות הספרדית הבהירה שמסי עשוי לזכות לטקס הוקרה בברנבאו אם ישבור את השיא, וזוביזארטה, שכבר ראה את אוהדי ריאל מדריד קמים ממושביהם בברנבאו ומוחאים מחיאות כפיים לשחקן ברצלונה (רונאלדיניו ב-0:3 של בארסה ב-2005) סבור שגם מסי ראוי לכבוד הזה.

"זה עניין ספורטיבי, שיותר רואים אותו בארה"ב בפוטבול או בכדורסל, זה נשמע מוזר כשמדובר על כדורגל, אבל מסי ראוי לכבוד הזה", טוען זוביזארטה, "אני אתפשר על שער נגד אייבר ונגד מדריד ושפשוט ננצח. כבר ראינו בעבר אוהדים בברנבאו מריעים לשחקן של ברצלונה, והפוך".

לואיס סוארס במשחק של ברצלונה ב'. GettyImages
בקרוב. סוארס/GettyImages

אומנם מסי החטיא פנדל שני רצוף מול ארגנטינה, אבל זוביזארטה סבור ש"זה רק יהפוך אותו לדרוך יותר יותר. שחקנים מתפתחים, וליאו הוא לא רק סקורר. הוא מבין את המשחק בכמה רמות. הגולים תמיד יישארו, אבל זה מעבר לזה. ליאו משחק יותר פנימה, ומשחרר שטחים לניימאר שמערער את היריבות, אבל יש לנו גם את פדרו ואל מוניר. היריבות מנתחות אותנו, אבל אנחנו כל הזמן משתנים. בשנה שעברה היה קשה לשניים האלה בגלל פציעות, השנה הם יותר עקביים".

ומה לגבי לואיס סוארס? האורוגוואי יעמוד לרשות ברצלונה ב-25 באוקטובר, והמנהל המקצועי בוטח ביכולתו לחזור למוטב אחרי ההשעיה שלו בגלל הנשיכה במונדיאל והטיפול הפסיכולוגי שעבר מאז. "עד עכשיו, בלעדיו, הקבוצה הצליחה", יודע זוביזארטה, "אבל איך שאני מכיר את השחקן, הוא יגיע לברנבאו עוד לפני שנבקש ממנו. המאמן יבחר את השחקרנים הנכונים מבחינתו על מנת לנצח. אני זוכר שגם בעבר הוא עשה קאמבק במשחק גדול מול יונייטד במדי ליברפול. הוא רגוע, הוא מודע לדברים ומנסה לעשות דברים בצורה נורמלית. אנחנו לא רוצים לעשות סיפור מהעזרה הפסיכולוגית שקיבל. לשחק במדי אורוגוואי עזרה לו, והוא רגוע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully