וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוניאנין: "ישראל זו יריבה שאנחנו צריכים לנצח"

בוסניה מרוצה מהתיקו עם בלגיה, וקשרה אופטימי לקראת היריבה הבאה. דז'קו: "הדרך בה שיחקנו נותנת לי תקווה"

מוחמד בשיץ' שחקן נבחרת בוסניה (ימין) מול אדן הזאר שחקן נבחרת בלגיה. רויטרס
המשחק בסמי עופר קריטי לבוסנים. בשיץ' בולם את הזאר/רויטרס

המחזור השלישי בבית ה"ישראלי", בית ב', במוקדמות יורו 2016 בצרפת המשיך לספק משחקים מותחים, כשפרט ל-1:4 של ישראל באנדורה, הצליחה וויילס לעשות את שלה עם 1:2 על קפריסין בבית. בוסניה ובלגיה נפרדו ב-1:1 אחרי טעות קשה של שוער בוסניה אסמיר בגוביץ', תוצאה שמסבכת את הבוסנים עוד יותר לאחר הפסדה לקפריסין. ב-16 בנובמבר בוסניה תתארח בישראל ותשחק נגד הנבחרת באצטדיון סמי עופר.

בית ב':

1. ווילס 3 משחקים, 7 נקודות

2. ישראל 2 משחקים, 6 נקודות

3. בלגיה 2 משחקים, 4 נקודות

4. קפריסין 3 משחקים, 3 נקודות

5. בוסניה 3 משחקים, 2 נקודות

6. אנדורה 3 משחקים, 0 נקודות

אסמיר בגוביץ' שוער נבחרת בוסניה (ימין). AP
מקבל גב מהחברים לנבחרת בוסניה. בגוביץ'/AP

מאמן בוסניה סאפט סוסיץ' נמצא בתקופה האחרונה תחת לחץ רב עקב היכולת של נבחרתו, אבל אחרי התיקו הוא שמר על אופטימיות לקראת ההתמודדות בחיפה. "היה משחק מאוד קשה, אני מרוצה מיכולת השחקנים, בלגיה היא נבחרת אדירה, הכי טובה ששיחקנו נגדה. מחכים לנו קרבות גדולים בהמשך, אני בטוח שאנחנו מסוגלים לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים בבית".

קפטן בוסניה אדין דז'קו: "היה משחק פתוח ושיחקנו טוב. התיקו משקף, הדרך שבה שיחקנו נותנת לי תקווה שנצליח יותר במשחקים הבאים".

קשר בוסניה האריס מדוניאנין, שכבר מוכן לחזרה לישראל, הגן על חברו בגוביץ' שספג שער די מיותר. "אנחנו צריכים לשמוח על נקודה מול יריבה כל כך חזקה, אבל גם מאוכזבים כי יכולנו לנצח", אמר מדוניאנין, "אני מאוכזב שספגנו את השער הזה, אבל בגוביץ' הציל אותנו בעבר כל כך הרבה פעמים, כך שהוא חייב להמשיך הלאה כי הוא עדיין הגיבור שלנו. עכשיו אנחנו מוכנים לצאת לישראל, ויהיה קשה, אבל זו יריבה שאנחנו צריכים לנצח".

הבלגים היו די מרוצים מהתוצאה. "להוציא נקודה בבוסניה זה לא רע", אמר שחקנה קווין דה ברוין. הקפטן של השדים האדומים וינסנט קומפני: "זאת תוצאה טובה, שיחקתי פה פעם וזה תמיד קשה, אם הפיניש שלנו יהיה טוב יותר ננצח בפעם הבאה. יש לנו המון כישרון בנבחרת".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
האריס מדוניאנין, נבחרת בוסניה. GettyImages
גם שמח וגם מאוכזב. מדוניאנין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully