וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' יורו: בוסניה-בלגיה 1:1, וויילס-קפריסין 1:2

הבית הישראלי: טעות קשה של בגוביץ' סידרה לבלגים נקודת חוץ יקרה מאוד אחרי שער של נאינגולן. דז'קו כבש ראשון

מוחמד בשיץ' שחקן נבחרת בוסניה (ימין) מול אדן הזאר שחקן נבחרת בלגיה. רויטרס
חזר להרכב והיה שותף למשחק לא רע של בלגיה. הזאר/רויטרס

המחזור השלישי בבית ה"ישראלי", בית ב', במוקדמות יורו 2016 בצרפת נערך הערב (שני) עם שלושה משחקים מותחים במיוחד. פרט ל-1:4 הקליל של ישראל באנדורה, הצליחה וויילס לעשות את שלה עם 1:2 על קפריסין בבית. בוסניה ובלגיה נפרדו ב-1:1 אחרי טעות קשה של שוער בוסניה אסמיר בגוביץ'.

אסמיר בגוביץ' שוער נבחרת בוסניה (ימין). AP
טעות גסה שלו סידרה לבלגים את השוויון. בגוביץ'/AP

בוסניה - בלגיה 1:1

אסמיר בגוביץ' כבר בן 27. מאז 2005, הוא נמצא באנגליה, ומאז 2010 הוא השוער הראשון של סטוק סיטי. שוער בוסניה הפך לשוער גדול בפרמיירליג, אבל הערב הוא עלה לנבחרת הלאומית שלו בשתי נקודות יקרות מאוד. בוסניה כבר הובילה 0:1 על בלגיה המצוינת בזכות שער של אדין דז'קו בדקה ה-28, אבל בעיטה די חלשה של ראג'ה נאינגולן הכניעה את בגוביץ' שביצע טעות גדולה ובסופו של דבר זה הסתיים ב-1:1. הבוסנים, שהיו קרובים לכבוש שער ניצחון אך נעצרו אצל טיבו קורטואה, עדיין ללא ניצחון בשלב הבתים ועם שתי נקודות בלבד אחרי שלושה משחקים. בלגיה עם ארבע נקודות אחרי 0:6 קל על אנדורה והתיקו הערב.

דקה 28: גול! מיראלם פיאניץ' קיבל כדור עומק והעביר רוחב נהדר לאדין דז'קו, שבעט בנגיעה אחת פנימה את ה-0:1 של בוסניה דווקא אחרי שליטה בלגית.

דקה 51: גול! טובי אלדרוירלד העביר מסירת רוחב לראג'ה נאינגולן, שבעט מ-16 מטר למרכז, אסמיר בגוביץ' הדף לא טוב וזה חדר פנימה. טעות קשה של השוער המנוסה ו-1:1.

דקה 59: הזדמנות גדולה לבוסניה. פיאניץ' קיבל כדור עומק נהדר, בעט ונבלם אצל קורטואה. זה חזר לקשר רומא שמזווית קשה בעט ונבלם שוב. איזו החמצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דייויד קוטריל שחקן ווילס חוגג. GettyImages
שער יתרון מהיר למחליף. קוטריל/GettyImages

וויילס - קפריסין 1:2

גארת' בייל וחבריו נאלצו להסתדר ללא 11 שחקנים בולטים, כשביניהם כמובן ארון ראמזי, נותרו בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-47 ונאלצו לשחק כמעט לאורך כל המחצית השנייה עם חיסרון של שחקן. למרות זאת, וויילס הצליחה לעשות את שלה עם 1:2 קטן-גדול על קפריסין. דייויד קוטריל (13) והאל רובסון קאנו (23) כבשו את שני השערים של הוולשים, כשוונסן לבאן רק מצמק (36) והנבחרת המקומית יצאה עם שלוש נקודות. כריס קולמן ונבחרתו עם שבע נקודות אחרי שלושה מחזורים, כשהם מנצחים 1:2 פעמיים את אנדורה וקפריסין ומסיימים ב-0:0 מול בוסניה.

דקה 13: גול! דייויד קוטריל, שנכנס כמחליף בדקה השישית, העביר מסירת רוחב, שעברה את כולם וחדרה פנימה. 0:1 לוויילס. זה השער המוקדם ביותר שנכבש על ידי שחקן שנכנס כמחליף במוקדמות היורו אי פעם.

דקה 23: גול! מסירת עומק נהדרת של גארת' בייל מצאה את האל רובסון קאנו, שנותר לבד מול טאסוס קיסאס השוער והכניע אותו בקלות כדי לקבוע 0:2 לוויילס.

דקה 36: גול! ונסן לבאן הגביה כדור חופשי שעבר את כל ההגנה והשוער ונכנס פנימה. 1:2 לוויילס.

דקה 47: כרטיס אדום! אנדי קינג ביצע עבירה גסה על קונסטנטינוס מאקרידיס והורחק.

גארת' בייל שחקן נבחרת וויילס (שמאל) עם כריס גונטר. GettyImages
יכולים להיות מרוצים, בעיקר משלוש הנקודות. בייל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully