וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "זה היה מיוחד עבורי, בכל תוצאה"

מאמן הפועל תל אביב הפסיד בחזרה שלו לאילת. אוהד האדומים צעק לשוטרים: "תשרפו באושוויץ, אתם זבל שחור" ונעצר

one

המחזור הראשון בליגת העל בכדורסל ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים. הפועל אילת ניצחה את האקס עודד קטש והפועל תל אביב 70:84, הפועל חולון הביסה 72:89 את גלבוע/גליל עליון ואילו מכבי ראשון לציון עשתה מהפך וניצחה 78:80 דרמטי את בני הרצליה.

מאמן אילת, דן שמיר, אמר: "לא ידענו מה הולך להיות במשחק. יש לנו קבוצה עם פוטנציאל, שיכולה להתגבש ולשחק טוב ביחד. זה לא נראה טוב בטרום עונה ואני שמח שלא שילמנו על זה ביוקר במשחק הראשון. אנחנו רוצים קבוצה שמשחקת חזק ואגרסיבי ומזיזה את הכדור מהר בהתקפה והיו מהלכים יפים. ככה זה צריך להיות. הייתה חלודה בשתי הקבוצות, ככה זה במחזור הראשון. בליגה שלנו כל הזמן משחקים נגד האקסיות. זו פיקנטריה אבל לא יותר מדי".

קאליף וייאט סיכם: "הקהל נתן לנו הרבה אנרגיה, שיחקנו בלי אנוכיות. החברים לקבוצה נתנו לי את הכדור והמאמן נתן לי ביטחון. אנחנו רוצים לשחק מהר וחכם. במחצית הראשונה איבדנו הרבה כדורים, בשנייה פחות וזה היה המפתח".

מאמן הפועל תל אביב, עודד קטש, אמר: "היה משחק טוב, נגד קבוצה טובה עם הרבה יכולות ושחקנים מנוסים. איבדנו את המשחק בתחילת המחצית השנייה, עלינו עם אנרגיות לא נכונות. צריך לתת להם קרדיט, הם מסוכנים בהתקפה וברחו עם השלשות. היינו צריכים לגרום להם להיענש ולא עשינו את זה מספיק. הייתה חסרה לנו קריאת מצבים וקצת יותר שקט. זה היה מיוחד עבורי, בכל תוצאה, ללא קשר. אבל זו עונה חדשה עם קבוצה חדשה".

משטרת אילת מסרה כי היא עצרה שני אוהדים של הפועל תל אביב בשל קריאות גזעניות ויריקה על שוטרים במהלך המשחק. אחד האוהדים החל לגדף את השוטרים ולקרוא לעברם קריאות גזעניות כגון "תשרפו באוושויץ", "אונסי ילדים" והוסיף "אתם זבל שחור". הוא נעצר והועבר לחקירה במרחב אילת. אוהד נוסף ירק על שוטר וגם הוא נעצר והועבר לחקירה במשטרת אילת. סגן מפקד מרחב אילת במשטרה, סנ"צ אלי שמול, ציין: "מדובר בהתנהגות פסולה ומבזה של קומץ אוהדי הקבוצה האורחת במהלך אירוע ספורט. אנו ננקוט ביד קשה כלפי מפירי הסדר ונמצה עימם את הדין".

הפועל אילת ניצחה 70:84 את הפועל תל אביב

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
התרגש והפסיד. קטש/קובי אליהו

שון דאוסן, שהוביל את ראשון לציון לניצחון דרמטי על הרצליה, אמר: "לכולנו לקח זמן להתעורר. היינו טובים בהתקפה במחצית הראשונה, אבל לא שמרנו ובגלל זה הרצליה הובילו. בחדר ההלבשה דיברנו ואני שמח שהמצב השתנה. יש לנו עוד עבודה קשה לעשות".

אייזק רוזפלט, ששבר שיא ליגה לאחר שהוריד 26 ריבאונדים בניצחון הקל של חולון על גלבוע/גליל, אמר: "חם באולם, אבל אנחנו רגילים לזה. זה חלק מהיתרון שלנו. זה שיא נחמד וכיף לשבור אותו, אבל הכי חשוב זה שניצחנו. בעונה שעברה הם ניצחו אותנו ב-20 הפרש. יש לנו קבוצה מאוחדת מאוד, כולם מסתדרים מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully