וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: 70:84 להפועל אילת על הפועל תל אביב

צפו בתקציר: הדרומיים ברחו ברבע השלישי בעזרת השלשות וניצחו את האקס עודד קטש. הפועל חולון - גלבוע/גליל 72:89, ראשון לציון - בני הרצליה 78:80

one

מחזור הפתיחה של ליגת העל בכדורסל ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים. הפועל אילת לא התקשתה בדרך ל-70:84 מול האקס עודד קטש והפועל תל אביב. הפועל חולון הביסה 72:89 את גלבוע/גליל וברק פלג, שערך משחק בכורה רשמי. מכבי ראשון לציון ניצחה 78:80 צמוד את בני הרצליה.

אפיק ניסים, שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
פתיחה ברגל ימין. ניסים/ברני ארדוב

הפועל אילת - הפועל תל אביב 70:84

כבר במחזור הפתיחה עודד קטש ירד דרומה לפגוש את הקבוצה אותה אימן עד לעונה האחרונה. החזרה לאילת לא הייתה מוצלחת עבור קטש ויינסי גייטס והמארחים השתלטו על המשחק ברבע השלישי בזכות מטח שלשות ורצו בדרך לניצחון, כשקאליף וייאט ואפיק ניסים מובילים את הבריחה. אילת פותחת עם ניצחון מרשים, הפועל תל אביב צריכה להשתפר.

מהרגע הראשון המשחק הזה היה צמוד, כשבאמצע הרבע אילת עולה ליתרון ראשון משלשה של קאליף וייאט. המארחת הובילה בארבע כבר, אבל מיימון סגר את הרבע על 18:18. הקצב החלש נמשך גם ברבע השני, שהסתיים ב-14:15 לאילת (לאחר שסל משוגע של ניסים עם הבאזר לא נחשב). המארחים כבר הובילו בשש, האורחים רצו 0:8 והמחצית נגמרה ב-32:33 לאילת. וייאט, פאלמר, ניסים ושוב וייאט קלעו ארבע שלשות רצופות באמצע הרבע השלישי ואילת ברחה לפער דו ספרתי. בשניות הסיום של הרבע, סקוורר צימק בשלשה וזה נגמר ב-49:60 למארחים. האדומים ניסו לחזור למשחק ברבע האחרון, אבל וייאט לא אפשר זאת ואילת לא התקשתה לשמור על היתרון שלה ולנצח 70:84.

קלעו לאילת: קאליף וייאט 24, אפיק ניסים 18, דומיניק מגוויר 13 (9 אסיסטים), שון אוונס 11, אלישי כדיר 10, קווין פאלמר 5, עמית שמחון 3, ניב ברקוביץ' ועמית ביר כץ שיחקו ולא קלעו.

קלעו להפועל: רביב לימונד 23, ג'רון מיימון 12, יינסי גייטס 11, יחזקאל סקוורר 10, ריון בראון 8, יונתן שולדבראנד 4, דוראנט סקוט 2, מתן נאור וגולן גוט שיחקו ולא קלעו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ג'וש סלבי שחקן בני הרצליה (אמצע) מול ג'קי קארמייקל שחקן מכבי ראשון לציון, שון דאוסן. ברני ארדוב
ניצחון דרמטי לכתומים, הפסד מאכזב להרצליה/ברני ארדוב

הפועל חולון - הפועל גלבוע/גליל 72:89

בשנה שעברה חולון פתחה את העונה עם ניצחון על מכבי תל אביב. הפעם היריבה הייתה הרבה יותר חלשה והתוצאה בהתאם. מעל כולם, זה היה הערב של אייזיק רוזפלט, ששבר שיא ליגה עם לא פחות מ-26 ריבאונדים (!). הוא הוסיף 13 נקודות ונעזר ב-20 של ג'ורדן טיילור ו-19 של שלומי הרוש. לקבוצה הצעירה מהגלבוע מצפה עוד הרבה עבודה והיא איבדה את המשחק כבר ברבע השני.

הפתיחה הייתה כולה של חולון ושל שלומי הרוש, שטסו ל-1:9 מהיר. האורחים נכנסו לעניינים וסל של ויין צ'יזם הוריד למינוס שתיים בלבד, אבל סיום הרבע שוב היה של חולון, שירדה למנוחה ב-19:25. הרבע הבא כבר היה כולו בשליטת חולון. טוני קרוקר והרוש המשיכו לקלוע ואייזיק רוזפלט נתן הצגה מתחת לסלים וסיים את המחצית עם 15 (!) ריבאונדים, בדרך ל-29:48 מוחץ בהפסקה. הרגע המפחיד של הרבע השלישי היה מכה שספג וויל קולמן מחולון, שגרמה לו לצנוח לפרקט. הוא קיבל טיפול וירד לחדר ההלבשה. על המגרש, הצפוניים הצליחו לצמק את הפיגור בעשר נקודות וחולון עלתה לרבע האחרון עם 54:63. האורחים קיוו להמשיך את הקאמבק ברבע האחרון, אבל ריצה טובה של חולון סגרה עניין והיא ניצחה 72:89 בסיום.

קלעו להפועל חולון: ג'ורדן טיילור 20 נקודות ו-6 אסיסטים, שלומי הרוש 19, טוני קרוקר 16 ו-8 ריבאונדים, אייזק רוזפלט 13 ו-26 ריבאונדים, לורנס באוורס 8, גוני יזרעאלי 6, וויל קולמן 4, שון דניאל 3. יועד בית יוסף, כרמל בוכמן ואלון ספיר שותפו, אך לא קלעו.

קלעו לגלבוע/גליל עליון: ג'רמייה ווילסון 15 נקודות ו-5 ריבאונדים, ויין צ'יזם 15 ו-9 ריבאונדים, עודד ברנדווין 11, אלכס יאנג 10, קינדל דייקס 9 ו-7 ריבאונדים, נמרוד טישמן 6 ו-5 אסיסטים, איתי שגב 4, רפי מנקו 2. חואקין שוכמן שותף, אך לא קלע.

מכבי ראשון לציון - בני הרצליה 78:80

העונה שעברה לא הייתה טובה עבור מולי קצורין והרצליה וגם העונה נראה שהם צפויים לדרך ארוכה, אחרי ששמטו יתרון גדול והפסידו לשון דאוסן המצוין והכתומים של שרון דרוקר, במשחקו הראשון כמאמן הקבוצה. בשלושת המחזורים הקרובים, לראשון מצפים עוד שני משחקי בית ויש להם אפשרות לפתוח את העונה בצורה מצוינת.

הכתומים פתחו היטב ועלו ל-2:9 מסל של ג'רי סמית'. הרצליה לא ויתרה ושלשה של ג'וש סלבי הורידה את הפיגור לשלוש באמצע הרבע. התקפת המארחים קצת נתקעה ועשר הדקות הראשונות הסתיימו ב-19:20 לראשון. הרצליה המשיכה להראות טוב גם ברבע השני, כשג'וש סלבי מרשים עם 15 נקודות ו-3 מ-3 מחוץ לקשת במחצית. להפסקה ירדו האורחים ביתרון שמונה נקודות, 32:40. הרצליה המשיכה להוביל בפער דו ספרתי בתחילת המחצית השנייה, אבל לאט לאט ראשון חזרה למשחק. דאוסן החל לייצר נקודות וסל עם הבאזר של אובאנון קבע רק 58:59 לקצורינים בסיום הרבע השלישי. הדרמה הגיעה לשיאה ברבע האחרון. ראשון לציון השלימה מהפך ועלתה לפלוס ארבע, אבל הרצליה הצליחה לאזן בזכות סלבי. דאוסן החזיק את המארחת עם הראש מעל המים ולמרות שהרצליה ניסתה להציל את המשחק בשניות האחרונות, הכתומים עמדו בלחץ וניצחו, 78:80.

קלעו למכבי ראשון לציון: שון דאוסן 26, ג'קי קארמייקל 17 (8 ריבאונדים, 4 איבודים), ג'רמיס סמית' 15, טוני יאנגר 13 (7 ריבאונדים), ג'רי סמית' ולארי אובאנון 4 כל אחד, ניצן חנוכי 1 (7 ריבאונדים).

קלעו לבני הרצליה: ג'וש סלבי 30, מאגנום רול 18, ג'ספר ג'ונסון 11, דווין איבנקס 7 (7 ריבאונדים), עוז בלייזר וגל חלחמיש 5 כל אחד, יובל נעימי 2 (8 אסיסטים)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully