וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "שמח שסיימנו עם 29 אסיסטים, זה נתון חשוב"

13.10.2014 / 10:43

ליאור אליהו מרגיש את הפרגון בהפועל ירושלים: "משחקים קבוצתי ויפה". הקבוצה יוצאת לטורקיה, פרנקו: "מסע קשה אך לא נתבכיין"

one

הפועל ירושלים ממשיכה בפתיחת העונה הטובה שלה: אחרי שדילגה בקלילות מעל מכבי חיפה במשחק הליגה הראשון שלה, אתמול (ראשון) הביסה ירושלים את עירוני נהריה 78:99. ניצחון אשר מקנה לאדומים שקט לקראת משחק הבכורה שלהם העונה מול באנביט הטורקית ביום רביעי.

על אף הניצחון הקליל, דני פרנקו הזכיר כי הקבוצה "איבדה הרבה כדורים במעבר, וזה מה שאמור לעזור לנו להשיג נקודות קלות", וביקש לשמור על פרופורציה. לשחקנים בחדר ההלבשה אמר פרנקו כי הוא שמח "שפתחנו את המשחק בצורה אגרסיבית".

שחקני הפועל ירושלים ליאור אליהו, ברייסי רייט, טוני גפני, דונטה סמית'. אדריאן הרבשטיין
הפי הפי ג'וי ג'וי. הפועל ירושלים/אדריאן הרבשטיין

ליאור אליהו סיכם: "אני חושב שהצגנו נחישות מתחילת המשחק. זה הוכיח את עצמו גם בהתחלה וגם בהמשך. הם עשו קולות של חזרה באמצע הרבע השני אבל החמישייה עשתה את העבודה".

על כך שסיים את המשחק עם 7 אסיסטים (ו-13 נקודות) אמר אליהו: "בגדול כולנו באים לעשות את העבודה. לפעמים זה הולך יותר. אני שמח שכקבוצה סיימנו עם 29 אסיסטים, זה נתון שחשוב לקבוצה, כשמשחקים באופן קבוצתי ויפה".

יותם הלפרין הוסיף: "היה לנו חשוב להתחיל את המשחק אגרסיבי. זה משחק ראשון של נהריה אחרי כמה שנים בליגת העל וידענו שהם יגיעו עם התלהבות ואנרגיה, והצלחנו להתעלות עליהם בפרמטר הזה. המשחק זרם, שיחקנו טוב לאורך ה-40 דקות. חשוב מאוד שפתחנו את המשחק בנהריה עם ניצחון".

בצהריים תטוס הקבוצה לטורקיה משחק היורוקאפ מול באנביט הטורקית. המאמן דני פרנקו אמר לקראת המסע: "אנחנו יוצאים למסע לא פשוט, אבל לפחות כמו שאני אגיד לשחקנים - זה כלום מה שאנחנו נעבור במסע הזה, בספינות, במטוסים, באוטובוסים. זה לא משהו שהשחקנים לא עברו בעבר. השחקנים מאוד מכבדים את היריבה והיא מכבדת אותנו. מדובר במסע קשה אבל לא נתבכיין, נבוא לשם עם ביטחון, עם הראש למעלה כדי לנצח במשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully