וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני גפני: "זה מרגיש כאילו אנחנו ביחד כבר שלוש שנים"

12.10.2014 / 21:49

שחקן ירושלים חגג את הניצחון המרשים בנהריה: "כיף מאוד לשחק בקבוצה הזו". דני פרנקו: "אסור לנו להיות חזירים"

one

הפועל ירושלים המשיכה להרשים הערב (ראשון), כשהביסה את עירוני נהריה 78:99 והיא בהחלט נראית מוכנה לפתיחת היורוקאפ ביום שלישי מול באנביט. המשחק הזה היה גמור כבר ברבע הראשון, כשברייסי רייט הוליך חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 19 נקודות. גם ליאור אליהו, יותם הלפרין, ג'וזף ג'ונס וטוני גפני היו טובים מאוד, וכקבוצה, חילקה ירושלים לא פחות מ-29 אסיסטים.

על אף הניצחון הקליל, דני פרנקו שמר על פרופורציות: "איבדנו הרבה כדורים במעבר, וזה מה שאמור לעזור לנו להשיג נקודות קלות. אסור לנו להיות חזירים. באנו למגרש בו הפועל ירושלים לא הבריקה בעבר, ולפני הנסיעה לאירופה היה חשוב לי שנשמור כמו שצריך. אני שמח מאוד ששמרנו טוב. קיבלנו הרבה נקודות כי המשחק נגמר מוקדם יחסית, אבל יש הרבה דברים טובים שאני לוקח מהמשחק הזה. אין לנו שום כוונה לדרוס אף אחד, ואנחנו זוכרים שאנחנו יכולים ליפול גם במשחק הבא. יש פה עניין של לחבר את הקבוצה ביחד. כולם מייחסים לגביע ווינר יותר מדי חשיבות. צריך לקחת הכל בפרופורציות. חשוב לנו להצליח בליגה".

לקראת פתיחת היורוקאפ אמר פרנקו: "רוב השחקנים היו שם בעבר. אנחנו מכירים את הדרך. כמה שנקטר פחות, כך יהיה לנו יותר קל. אנחנו צריכים להכין את עצמנו. יש לנו בית קשה. מבחינתי, לעבור את הבית הזה יהיה הישג גדול".

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. אדריאן הרבשטיין
"אנחנו זוכרים שאנחנו יכולים ליפול גם במשחק הבא". פרנקו/אדריאן הרבשטיין

טוני גפני הוסיף: "אנחנו כבר שישה שבועות ביחד ואנחנו הולכים ומשתפרים. יש לנו ציפיות גבוהות מעצמנו. שיחקנו כמו קבוצה הערב, נתנו הכל. החמישייה שלנו עשתה עבודה טובה ועבור השחקנים שעלו מהספסל זה עשה את העבודה קלה. כיף מאוד לשחק עם הקבוצה הזו. זה מרגיש כאילו אנחנו משחקים ביחד כבר שלוש שנים. אנחנו קבוצה שנהנית מאוד על המגרש ומחוץ למגרש. הכימיה בינינו נבנית כרגע".

מנגד, מאמן העולה החדשה רועי חגאי אמר בסיום: "ירושלים מוכנה, מאומנת היטב, היא התחילה את העונה הרבה לפנינו. אנחנו לא ברמה שלהם כרגע, בטוח. קיבלנו סטירה מבחינת האגרסיביות. אתה יכול להפסיד ב-20 לירושלים, אלה פערי הרמות כרגע, אבל לקבל 99 נקודות בבית זה לא אנחנו. אני בטוח שנתאושש מהסטירה הזו, לפחות בפן ההגנתי. אני לא מדבר על מטרות אחרי משחק אחד. יש פה בליגה את מכבי תל אביב והפועל ירושלים, כל השאר פלוס מינוס באותה רמה. זה יכול להתחבר ולהגיע ל-1-8 ועלול לא להתחבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן עירוני נהריה רועי חגאי. אדריאן הרבשטיין
"קיבלנו סטירה מבחינת האגרסיביות. אתה יכול להפסיד ב-20 לירושלים, אלה פערי הרמות כרגע, אבל לקבל 99 נקודות בבית זה לא אנחנו". רועי חגאי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully