וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: ניר ביטון צפוי לפתוח במקום שרן ייני מול אנדורה

12.10.2014 / 21:12

אלי גוטמן צפוי לערוך שינוי אחד בלבד בהרכב מול אנדורה (שני, 21:45, ערוץ 1). הקפטן בן חיים: "אין משחקים קלים, וויילס התקשתה פה, הפערים הצטמצמו"

צילום: ענבל מנור, עריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל בכדורגל ערכה הערב (ראשון) את אימון לקראת המשחק מחר מול אנדורה במסגרת מוקדמות יורו 2016 (שני, 21:45, ערוץ 1). באימון הערב המאמן אלי גוטמן תרגל מספר אפשרויות, אך ההרכב שמסתמן כולל חילוף אחד בלבד בהשוואה להרכב שניצח בקפריסין: ניר ביטון יחליף את שרן ייני. תומר חמד נטל חלק באימון, אך לפי סיומו נראה שיפתח על הספסל ואולי ישולב בהמשך.

במסיבת העיתונאים גוטמן אמר ש"זה משחק שני עבורנו וגם עבור אנדורה, וייתכן שיהיו לזה השפעות. המגרש הסינתטי הוא בחזקת נעלם, ודאי עוד לפני שקיימנו עליו אימון. נלמד אותו, זה מה שיש ואין טעם לדון בזה. שם היריבה אינו מוליד לחץ מיוחד, כי אנחנו נערכים בכבוד לקראת כל יריבה. רוצה שהשחקנים ימשיכו בדרך שלנו, כי רק כך נתקדם".

הקפטן טל בן חיים אמר: "היינו יכולים לנצח בקפריסין בתוצאה גבוהה יותר, אבל הדקות האחרונות היו לא פשוטות. אין משחקים קלים, וויילס התקשתה פה, הפערים הצטמצמו. נבוא לנצח בלי טיפת יהירות".

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, אייל משומר, איתן טיבי, טל בן חיים, עומרי בן הרוש, ביברס נאתכו, ניר ביטון, טל בן חיים, גילי ורמוט, ערן זהבי, עומר דמארי.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. צילום: ענבל מנור, עריכת וידאו: קובי אליהו, קובי אליהו
חושש מכר הדשא באנדורה. גוטמן/קובי אליהו, צילום: ענבל מנור, עריכת וידאו: קובי אליהו

המאזן העגום של אנדורה

היריבה, המדורגת במקום ה-202 של דירוג פיפ"א, נחשבת לנבחרת החלשה ביותר בבית ב', ובהפרש ניכר. האנדורים פתחו את הקמפיין כשהקשו בביתם על וויילס לפני שהפסידו 2:1, אך חגגו שער רשמי ראשון אחרי 18 משחקים עקרים. רוצים עוד נתון שילמד עד כמה אנדורה חלשה? ובכן, אם מוציאים את אותו משחק מול וויילס, הרי שעשר שנים בדיוק חלפו מאז הפעם האחרונה שהיא הובילה במשחק כלשהו. ביום שישי האחרון היא חטפה 6:0 בראש מבלגיה. בקמפיין מוקדמות המונדיאל האחרון היא סיימה אחרונה בבית שלה עם אפס נקודות מעשרה משחקים, והפרש שערים של 30:0. בסך הכל, המאזן שלה עומד על שלושה ניצחונות בלבד מ-119 משחקים רשמיים, והפרש שערים של 328:33.

עד היום נפגשו השתיים פעמיים, במסגרת קמפיין המוקדמות של יורו 2008: ב-2006 ניצחה ישראל 1:4 משערים של יוסי בניון, עמית בן שושן, שמעון גרשון וטוטו תמוז, וב-2007 ניצחה 0:2 משערים של תמוז ורוברטו קולאוטי. נציגה אנדורית שדווקא כן ניצחה קבוצה ישראלית היא סנטה קולומה, שגברה על מכבי תל אביב 0:1 במוקדמות גביע אופ"א ב-2007/08, לפני שהפסידה 4:0 בגומלין.

הרכב משוער: פראן פול, אילדפונס לימה, ג'ורדי רוביו, אמילי גרסיה, מארק ואלס, דויד מניירו, מויסס סן ניקולס, ג'וזפ איילה, מרסיו ויירה, כריסטיאן מרטינס, גאבי ריירה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
קולדו אלבארס מאמן נבחרת אנדורה. רויטרס
נקודות ראשונות בקמפיין? קשה להאמין. קולדו אלבארס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully