וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הגיעה לאנדורה. משומר: "אסור להיות נאיבים"

12.10.2014 / 15:20

הנבחרת תערוך אימון מסכם, חמד הודיע לגוטמן שהוא יגיע. המגן הוסיף לקראת המשחק: "ההגנה טובה. אסור עוד לפתח ציפיות"

צילום: ענבל מנור, עריכת וידאו: קובי אליהו

לאחר שנחתה אתמול (שבת) בברצלונה והתמקמה במלון במרכז העיר, נבחרת ישראל הגיעה לאנדורה, שם תערוך הערב את האימון המסכם שלה לקראת המשחק (שני, 21:45).

על פי ההערכות, המאמן אלי גוטמן יערוך לפחות שני שינויים בהרכב לעומת זה שניצח את קפריסין ביום שישי. שינוי אחד יהיה בקישור ולפחות עוד אחד נוסף בהתקפה או בעמדת המגן השמאלי. תומר חמד, שהצטרף לאשתו ללידת בתו, שוחח עם גוטמן והודיע לו כי הוא בדרכו לאנדורה. החלוץ יחבור לנבחרת באימון הערב מתוך תקווה להיות בהרכב. מאז שחמד עזב את הנבחרת, היא לא ערכה אף אימון וגורם אמר היום: "אין שום מניעה לשתפו. להפך, תומר נמצא במצב רוח מצוין מאז שקיבל את ההודעה והוא בכושר מצוין".

ההיעדרות של טוטו תמוז, שסובל מכאבי שיניים וכבר המריא לרומניה ושל חאתם עבד אלחמיד, שהתעלף לאחר המשחק וחזר לישראל, "פתרה" בעיה לגוטמן, שיוכל לרשום למשחק את כל 23 השחקנים שעומדים לרשותו בסגל. מול קפריסין, מונס דאבור ואלחמיד לא התלבשו.

עומר דמארי שחקן נבחרת ישראל (מימין) מאחוריו אייל משומר. AP
חייבים עוד שלוש נקודות. משומר חוגג עם דמארי/AP

המגן הימני אייל משומר התייחס היום לניצחון בקפריסין: "לא פתחנו טוב את המחצית השנייה, לא שיחקנו כמו שרצינו, לא שמרנו מספיק על הכדור. אבל ברגעים כאלה, כשלא הולך, צריך לקחת את הנקודות. בדקות האחרונות היה לי 'ד'זה וו' מקמפיינים קודמים, בהם ספגנו שער קריטי בדקות האחרונות. אבל בסופו של דבר ניצחנו. עכשיו הפנים לאנדורה, שלמרות שהיא הובסה בבלגיה, אצלה בבית הסיפור יהיה שונה".

תצטרכו להתרגל לדשא סינטטי. חלק מהשחקנים חששו, אבל זאת בסך הכל אנדורה.

"יש לה משטח שאנחנו לא רגילים לשחק עליו. אני בטוח שאצלם הם ירגישו הרבה יותר נוח וחופשי והרבה יותר ביטחון, שלא היה להם בבלגיה. יהיה סיפור שונה ולכן אסור לזלזל. יצא לי לשחק עם חיפה בזלצבורג, שם הדשא היה מצוין. הכל תלוי בקבוצה. הבנתי שהמשטח לא ברמה הכי גבוהה, אבל היום נוכל להתכונן ולשחק על המגרש עצמו. אנחנו לא רוצים לפתח יותר מדי ציפיות. מהניסיון שלי, לפתח ציפיות זה לא תמיד טוב. אנחנו עדיין בשלב מוקדם ונכון שזה נותן ביטחון לנצח בקפריסין ולפתוח ברגל ימין, אבל חשוב להמשיך עם זה אחרת הניצחון שעשינו לא שווה כלום. צריך ללמוד לשחק על תוצאה ולא להיות נאיבים".

החלוצים בכושר, מדברים בעיקר עליהם בקמפיין הזה.

"אני לא אוהב שמדברים על חלק מסוים בקבוצה. לכל אחד יש את התפקיד והעבודה שלו, ההתקפה בכושר מצוין, אבל במשחק בקפריסין, ברגע שחזרנו לאחור, ההגנה עבדה מצוין. תשפטו אותנו כקבוצה. ההגנה עדיין לא עובדת בצורה מושלמת, זה ברור, אבל היא עמדה טוב במשחק הראשון. בסך הכל עצרנו את רוב ההתקפות שלהם. יש לנו הגנה טובה".

משומר התייחס גם לתוצאות האחרות בבית – התיקו של ויילס ובוסניה והמשחק בשלישי בין בוסניה לבלגיה. "התיקו של ויילס ובוסניה מבשר טובות, אבל הכל תלוי במה אנחנו נעשה. שוב, אם נבוא למשחק מול אנדורה ולא נננצח, לא עשינו כלום. אף אחד כאן עדיין לא מדבר על בוסניה".

על הביקורות לעברו, שאולי נרגעו מעט לאחר המשחק הטוב שלו נגד קפריסין, אמר: "הביקורות לא מעניינות, אלא מה שהמשפחה והמאמן אומרים. כל מי שחושב אחרת, שיהיה לו לבריאות. אני מתעסק בכדורגל ויותר חשוב, לא צריך להוכיח שום דבר לאף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully