וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את נס ציונה 69:81

אחרי מסע של 17 יום בברזיל וארצות הברית, שבה מכבי תל אביב ארצה ושכחה מהפסד הגביע הבינבשתי והתבוסות לקליבלנד וברוקלין עם ניצחון קליל בנס ציונה. רנדל הצטיין עם 19. מורן רוט ערך בכורה במדי המארחת. המשחק נפתח במחווה לתני כהן מינץ המנוח

one

אחרי מסע של 17 יום בברזיל וארצות הברית, שבה מכבי תל אביב ארצה לפתיחת העונה. אלופת אירופה התארחת בנס ציונה במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל, במגרש שבעונה שעברה נוצחה בו על חודה של נקודה. הערב (ראשון), אלופת אירופה לא הסתבכה. להפך. שחקניו של גיא גודס טיילו לניצחון 69:81, ואחרי ההפסדים בגביע ווינר, בגביע הביניבשתי ובמשחקי ההכנה בארצות הברית, אלופת אירופה הייתה רעבה לקצת נחת, והשיגה אותו בזכות יכולת טובה של בריאן רנדל (19 נקודות ב-8 מ9 מהשדה), דווין סמית' (17 נקודות) וג'רמי פארגו (14 נקודות).

סופוקוליס שחורצאניטיס, שקיבל את האישור הרפואי לאחר שעבר בהצלחה את הבדיקה הקריטית, חזר להתאמן עם מכבי, אך לא שיחק. אלכס טיוס סובל מפציעה, אך בכל אופן לא שיחק מול נס ציונה ובשני משחקי הליגה הבאים בשל עונש השעייה על היעדרותו מהנבחרת בקיץ.

נס ציונה לא הרשימה. הקבוצה הסימפטית התקשתה מול הקצב של יריבתה, וכבר פיגרה ב-29 הפרש לפני שצימקה ברבע האחרון אחרי שאלופת אירופה הורידה את הרגל מהדוושה. מורן רוט, שחתם לחודשיים בשל פציעתו של מאיר טפירו, ערך הופעת בכורה. הגארד הוותיק שיחק 15:45 דקות וקלע 3 נקודות. נס ציונה, ללא מאיר טיפירו, תקווה להתאושש במהרה ולרשום ניצחון במחזור הבא.

המשחק נפתח במחווה לתנחום כהן מינץ, מגדולי הכדורסלנים של ישראל בכל הזמנים, שהלך לעולמו ביום שבת בגיל 75. הקהל בנס ציונה עמד על רגליו ומחא כף לזכרו במשך כדקה.

פורוורד מכבי תל אביב בריאן רנדל (מרכז) בין שחקני עירוני נס ציונה טל דן (ימין|) לאמיין ווילסון (שמאל). ברני ארדוב
גם שניים לא הצליחו לעצור אותו. רנדל בין טל דן לווילסון/ברני ארדוב

רבע 1

שתי הקבוצות החטיאו מחוץ לקשת בפתיחה, אבל רנדל ופארגו העלו את מכבי תל אביב ל-3:9. גודס הכניס את אלכס מאריץ', שתרם נקודות בצבע, מורן רוט עלה מהספסל של נדב זילברשטיין והאורחים ניצלו את איבודי הכדור של נס ציונה כדי לבסס יתרון חד-ספרתי, בריאן רנדל היה מצוין עם 10 נקודות, וסייע למכבי להוליך 17:24 בתום הרבע הראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גארד עירוני נס ציונה מורן רוט. ברני ארדוב
מתרגל למדים החדשים. מורן רוט/ברני ארדוב

רבע 2

אור סולומון וטוני איסלי קלעו לנס ציונה בתחילת הרבע, אולם רנדל המשיך לייצר נקודות, פניני קלע שלשה, ומכבי תל אביב שמרה על יתרונה. גיא גודס קיבל ממרקיז היינס דקות לא טובות, אולם השאיר אותו על הפרקט, בנס ציונה לאמיין ווילסון סיפק נקודות, אבל באמצע הרבע עמדה המארחת על 1 מ-6 לשלוש ולא הצליחה לקזז את ההפרש. גודס הכניס את דווין סמית', שלא הותיר חותם, ושלשות של פרסטון נואלס מנעו ממנה לברוח, ובמחצית מכבי תל אביב הובילה 31:39.

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס (שמאל) עם גיא פניני (ימין). ברני ארדוב
לא הצליחו לברוח במחצית הראשונה. פניני ופארגו/ברני ארדוב

רבע 3

מאריץ' נראה גמלוני ומסורבל בדקות הראשונות של הרבע, פארגו ואוחיון הגבירו קצב, ושלשות של רנדל ופארגו עשו ריצת 2:9 והעלו את מכבי ל-33:48. נס ציונה לא הצליחה להתמודד עם רנדל ופארגו, והשניים המשיכו לריצת 0:9 נוספת שהעלתה את אלופת אירופה ליתרון 39:58. דווין סמית' נכנס לעניינים, שלשה של פארגו קבעה 40:65, נס ציונה נראתה אובדת עצות, והרבע הסתיים ביתרון 45:68 לזכות מכבי תל אביב.

גארד מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. ברני ארדוב
הגנת נס ציונה לא הצליחה להתמודד איתו. פארגו/ברני ארדוב

רבע 4

נס ציונה עלתה אגרסיבית לרבע האחרון, אבל מהר מאוד דווין סמית' הוציא לה את הרוח מהמפרשים עם שלשה, רנדל סיים הטבעה במתפרצת, והמארחת לא הצליחה לעצור את המפולת. עד לסיום נהנו שחקני מכבי תל אביב מדקות נינוחות של כדורסל, נס ציונה הצליחה לצמק אחרי שאלופת אירופה הורידה רגל מהגז, ובסיום מכבי תל אביב ניצחה 69:81.

סטטיסטיקה

קלעו לנס ציונה: קרייג סמית' 19 נקודות, לאמיין ווילסון ורובי בוסטיין 10 כל אחד, טוני איסלי ואור סולומון 7, פרסטון נואלס 6, טל דן 5, מורן רוט 3, גיל אמיתי 2, כן שותך יונתן לוי.

קלעו למכבי תל אביב: בריאן רנדל 19 נקודות (9 מ-10 מהשדה), דווין סמית' 17, ג'רמי פארגו 14, גיא פניני 9, מרקיז היינס 7, ג'ייק כהן 6, סילבן לנדסברג 4, אלכס מאריץ' 3, בן אלטיט 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully