וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו: "מודיע רשמית על פרישה מכדורסל"

11.10.2014 / 19:15

אחד מגיבוריה הגדולים של מכבי תל אביב בשנים האחרונות, שזכה עמה בשתי אליפויות אירופה, נפרד סופית: "תודה לאוהדים שהיו לצדי במשך שלושה עשורים של כדורסל"

עריכה: יותם בן דוד

בתקציר: בלו עם עוד שלשה גדולה בניצחון על צסק"א בפיינל פור

דייויד בלו, אחד מגיבוריה הגדולים של מכבי תל אביב בשנים האחרונות, הודיע היום (שבת) באופן רשמי על פרישתו מכדורסל. בלו צייץ בחשבון הטוויטר שלו ש"אני יכול להגיד עכשיו רשמית שפרשתי רשמית ממשחק הכדורסל. תודה רבה לכם, כל חבריי לקבוצה, המאמנים, הצוות המקצועי, ההנהלות, ומעל כולם האוהדים שהיו לצדי לכל אורך שלושה עשורים של כדורסל בחיי".

מכבי תל אביב קיוותה לאורך כל הקיץ שבלו יחזור לשנה נוספת במדי אלופת אירופה, אבל הוא בחר לפרוש ולהישאר לצד משפחתו שמתגוררת בארה"ב ולפתח את הקריירה החדשה שלו כיזם ואיש נדל"ן. בשבוע האחרון נחשף בוואלה! ספורט על פגישה נערכה בין בלו לבין הבעלים של הפועל ירושלים, אורי אלון, שקיווה גם הוא לשכנע את הפורוורד לשחק במדים האדומים, ואף הציע לו הזדמנות מיזמית-פיננסית מפתה, אבל גם את ההצעה הזו בחר בלו לדחות וביממה האחרונה הבהיר לאנשי ירושלים שהוא מתכוון לפרוש.

בלו (34, 2.01 מ') הגיע למכבי תל אביב בשנת 2002, והעביר ארבע קדנציות בשורות הצהובים: מ-2002 עד 2004, בעונת 2007/08, מ-2009 עד 2012, ובעונה החולפת. הצלף הגדול סייע למכבי תל אביב לזכות בשתי אליפויות אירופה - ב-2004 וב-2014, היה שותף לחמש אליפויות ישראל ושישה גביעים. הקריירה הנפלאה שלו הביאה אותו למקום התשיעי בכל הזמנים בקלעי השלשות של היורוליג.

בעונה החולפת העמיד בלו ממוצעים של 10.1 נקודות ביורוליג (48.2 אחוז ל-2, 40.6 אחוז ל-3), ובליגה רשם 8.2 נקודות (51.7 אחוז ל-2, 39.6 אחוז ל-3) למשחק. מלבד עונותיו המצוינות במכבי תל אביב, שיחק גם בדינמו סנט פטרסבורג, בנטון טרויזו, וירטוס בולוניה, פורטיטודו בולוניה ולה מאן הצרפתית.

דייויד בלו שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
ווינר. בלו/מגד גוזני
גיא פניני שחקן מכבי תל אביב מניף גביע עם דייויד בלו. מגד גוזני
עם גביע אירופה/מגד גוזני
דיוויד בלו שחקן מכבי תל אביב. יותם רונן
יחסר מקצועית וחברתית/יותם רונן
דייויד בלו שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
סמל להצלחה/קובי אליהו
שחקן מכבי תל אביב דייויד בלו. Darko Vojinovic, AP
התעלה ברגעי האמת/AP, Darko Vojinovic
שחקן מכבי תל אביב דייויד בלו חוגג את הניצחון בנס ז'לגיריס. AP
חוגג את נס ז'לגיריס/AP
דייויד בלות'נטאל שחקן לה מאן מקבל זר פרחים מידיו של דרק שארפ קפטן מכבי תל אביב. יותם רונן
עזב וחזר. עם שארפ/יותם רונן
שחקן מכבי תל אביב דייויד בלותנטאל. יותם רונן
כשעוד היה בלותנט'ל/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully