וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובר לסין: מייקל ביזלי חתם לעונה בשנגחאי שארקס

הפורוורד הסורר, שהיה תחת חוזה זמני בממפיס, עוזב את ה-NBA לראשונה בקריירה כדי להצטרף לקבוצה שבבעלותו של יאו מינג

שחקן פיניקס סאנס מייקל ביזלי. Christian Petersen, GettyImages
אולי עכשיו הקריירה תקבל תפנית חיובית? ביזלי/GettyImages, Christian Petersen

כמו לא מעט שמות מבטיחים, גם מייקל ביזלי עובר לליגה הסינית. הפורוורד הסורר עזב לפנות בוקר (בין חמישי לשישי) את מחנה האימונים של ממפיס, אליה צורף בחוזה לא מובטח, וחתם לעונה בשנגחאי שארקס, הקבוצה שבבעלותו של יאו מינג. ביזלי ימצא בסין כמה פנים מוכרות מן העבר ב-NBA, כמו סטפון מארבורי, טרייסי מקגריידי או אנדריי בלאץ', שעזב גם הוא את ארצות הברית לטובת חוזה שמן בליגה האסייתית.

ביזלי, שהפך שוב לשחקן חופשי הקיץ, לא הרשים במיוחד בימיו הספורים במדי הגריזליס, ולא נסע עם יתר הקבוצה לשני משחקי החוץ במסגרת ההכנה. הליגה הסינית מסתיימת כבר במרץ, מה שיאפשר לביזלי לחזור ל-NBA לקראת השלבים המכריעים של העונה.

למעשה, תהיה זו הפעם הראשונה של ביזלי מחוץ לארצות הברית, אחרי שנים של נסיונות כושלים למלא אחר הפוטנציאל העצום. מאז נבחר שני בדראפט 2008 ואמור היה להפוך לכוכב גדול ב-NBA, ביזלי הספיק להחליף ארבע קבוצות, בין היתר בשל הנטייה להסתבך מחוץ למגרש עם סמים ואלכוהול.

את העונה שעברה הוא סיים במיאמי, הקבוצה שבחרה אותו בדראפט והעניקה לו הזדמנות ראשונה ב-NBA משנת 2008 עד 2010. ב-2010/11, במדי מינסוטה, ביזלי רשם את עונתו הטובה ביותר בקריירה (19 נקודות למשחק) ונראה היה שהוא עולה על המסלול הנכון, אך בארבע העונות שחלפו מאז מעמדו הידרדר מחדש.

יאו מינג, מאגסי בוגס, שחקני עבר ב-NBA. מוד האינסטגרם של אדם סילבר, אתר רשמי
יחזיר לביזלי את הכבוד האבוד? יאו מינג/אתר רשמי, מוד האינסטגרם של אדם סילבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully