וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'ון אמר לי שבבארסה יש ילד שיהפוך להכי טוב בעולם"

אלכס מקליש סיפר שכשאימן את ריינג'רס הסקוטית, בנו ששיחק "פוטבול מנג'ר" התחנן בפניו שיחתים את ליאונל מסי

משחקי המחשב "פוטבול מנג'ר" שיוצאים בגרסאות מחודשות מדי שנה, הפכו לפופולריים כל כך לאורך השנים, עד שישנן דוגמאות שונות להשפעה שלהם על המציאות בכדורגל. עכשיו שחקן העבר והמאמן בהווה, אלכס מקליש, מוסיף סיפור שבמרכזו עומד ליאונל מסי.

מקליש, היום מאמנה של גנק הבלגית, "חשף" שבתקופה בה עמד על הקווים של ריינג'רס (2001-2006), בנו, ג'ון, התחנן בפניו לקנות שחקן צעיר שעונה לשם ליאונל מסי. ג'ון נהג לשחק מנג'ר עם ברצלונה כשהכוכב הארגנטינאי עוד היה נער צעיר. פוטבול מנג'ר הוא משחק אינטראקטיבי במסגרתו בוחרים קבוצת כדורגל ומנהלים אותה מקצועית וכלכלית לאורך כמה שנים. הסקאוטינג של מתכנני משחק המחשב כנראה היה טוב ובמרוצת השנים, מסי היה הופך לאחד מהשחקנים הכי טובים בעולם.

"ג'ון כל הזמן היה אמר לי שהבחור הזה, מסי, הולך להיות השחקן הכי טוב בעולם. הייתי עונה לו: 'בסדר, בני', טופח לו על הראש ומאפשר לו להמשיך במה שהוא עושה...".

הסיפור של מקליש הוא חלק מ-The Football Manager Documentary, סרט תעודה שאורכו כשעה וחצי ושעוסק במשחק המחשב הפופולרי ובהשפעות שלו על המציאות. הסרט הוקרן שלשום ב-26 בתי קולנוע בבריטניה בצורה חד פעמית. הוא ייצא רשמית לאקרנים בנובמבר.

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה. AP
מסי, מסי, מסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully