וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מגנים את השקר שנועד להכפיש את גיא לוזון"

בסטנדרד כועסים על התקשורת. שחקן העבר מישל רנקין: "לוזון הביא שחקנים אחרי שראה אותם רק ב-DVD שקיבל מסוכנים"

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
תקופה לא פשוטה. לוזון/GettyImages

לחץ בסטנדרד ליאז'. אחרי פתיחת עונה לא טובה, ביקורות בלתי פוסקות והערכות שהמאמן גיא לוזון יסיים את תפקידו, כעת ישנה טענה בתקשורת הבלגית שבמחצית המשחק נגד קלאב ברוז' נרשמה דרמה לא קטנה בחדר ההלבשה.

ביומיים האחרונים סופר בבלגיה שכמה שחקנים, בהנהגתו של פול ז'וזה אמפוקו, החליטו שהם מסרבים לעלות למחצית השנייה בגלל תצוגת השיפוט החלשה, במסגרתה לוק ואוטרס החריק לסטנדרד שחקן בדקה ה-11 ושרק לפנדל נגדה בדקה ה-28. בחלק מכלי התקשורת דווח שבין המתנגדים לעלייה לכר הדשא היה לוזון עצמו - דבר שהרגיז את אנשי המועדון. כמה הרגיז? עד שאנשיו הוציאו הצהרה רשמית בזו הלשון:

"סטנדרד ליאז' חייבת להוציא הודעה לחדשות כדי להפריך מידע כוזב שהופיע בחלק מאמצעי התקשורת באינטרנט. המאמן גיא לוזון לא ביקש מעולם לא לחדש את המשחק במהלך המחצית בברוז'. השחקנים היו נסערים בחדר ההלבשה, אבל לוזון, ביחד עם כמה שחקנים בכירים אחרים, שכנעו את כולם לעלות למחצית השנייה ולנסות לחזור למשחק. המועדון יכול רק לגנות את השקר הזה שנועד להכפיש את המאמן שלנו".

אז בינתיים ראשי המועדון עומדים לצידו של המאמן, אבל הפרשנים ממש לא. המבקר התורן אתמול היה שחקן העבר של סטנדרד, מישל רנקין, שניסה להסביר את פתיחת העונה הגרועה של הקבוצה: "לפני שנה לא הייתה בעיה כי לוזון ירש ממירצ'ה רדניק קבוצה מגובשת. היום לעומת זאת, הסגל שונה לגמרי".

רנקין הוסיף ופירט: "פעם היו פה חוליות הגנה למשל, שהיו משחקות ביחד 10 שנים. כשהמאמן חיפש חיזוק, הוא עשה זאת בעיקר בליגה הבלגית, כדי שלשחקנים תהיה הסתגלות קלה. היום לוזון מגייס שחקנים בכל העולם, לפעמים אחרי שהוא לא ראה אותם ביותר מ-DVD שהוא קיבל מסוכן שחקנים.לשחקנם כאלו לוקח הרבה יותר זמן להשתלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully