וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב: "יש כבוד לקפריסין, אבל אנחנו טובים יותר"

קשר ברוז' מוכן: "יש לנו נבחרת חזקה. זהבי יהיה מוכן". גוטמן התמקד בחריסטופי. אצל היריבה, אלונפטיס שוב לא התאמן

צילום: ענבל מנור עריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות למשחק פתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2016 בקפריסין (שישי, 21:45, ערוץ 1). המאמן אלי גוטמן ניצל את אספית הווידאו שקיים לפני האימון ביום רביעי כדי לשים דגש על כוכב היריבה, דמטריוס חריסטופי. חלק גדול מהתדריך הוקדש לשחקן הכנף של סיון השוויצרית כאשר המאמן התעכב על דרכים לעצירתו. שחקנים בנבחרת אמרו לאחר האסיפה: "אנחנו יודעים עליהם הכול".

בצוות המקצועי חששו לפני האימון ממרגלים קפריסאים ולכן גוטמן נמנע מלתרגל הרכב והסתפק באימון קל שכלל בעיקר משחקונים, אך בנבחרת לא צופים להפתעות של הרגע האחרון. המשמעות היא שערן זהבי, שחש בטוב וישב עם חבריו בארוחת החג, יפתח בהרכב. גוטמן יסיים את ההכנות הטקטיות באימון המסכם שיתקיים בערב ועוד לפני כן ידבר יחד עם הקפטן טל בן חיים במסיבת העיתונאים הרשמית.

"אנחנו די מכירים את קפריסין ויודעים את הנקודות החזקות שלהם וגם את נקודות התורפה", אמר הקשר ליאור רפאלוב. "נשתדל לבוא מוכנים ולהשיג שלוש נקודות לפני משחק החוץ באנדורה. לא זלזלנו בקפריסין גם לפני הניצחון בבוסניה. לי באופן אישי וגם לחברים לנבחרת יש ריספקט לנבחרת קפריסין, תמיד המשחקים נגדם היו מעניינים. אם המשחק היה בבית, היינו פייבורטים, אבל בחוץ אנחנו צריכים לשים דגש על הדברים בהם הם הביכו את בוסניה. יש לנו נבחרת חזקה וטכנית וננסה להביא את המשחק שלנו למגרש כאן ואני מקווה שננצח. אנחנו נבחרת טובה יותר ואני מקווה שנוכיח את זה ביום שישי".

רפאלוב, שזומן ברגע האחרון לסגל במקום אבי ריקן, החלים לאחרונה מפציעה וחזר לשחק במדי קלאב ברוז': "אני מרגיש בכושר טוב. אני לא מתוכנן לפתוח, אבל אני בטוח שאם אביא את היכולת שלי מברוז' לנבחרת המצב יהיה טוב. יש כאב ראש טוב לאלי שהרבה שחקנים נמצאים בכושר. בעבר היו מחפשים שחקנים שיש להם דקות משחק והיום רובם משחקים. זה רק יכול לשרת את האינטרסים שלנו".

על מצבו של ערן זהבי אמר רפאלוב: "הוא היה שותף שלי לחדר ואני כרגע לבד. אני מאמין שהוא יהיה בריא. הוא כבר מרגיש יותר טוב. לא רואה מצב שערן לא יהיה מוכן למשחק".

אצל היריבה גוברות ההערכות שגם הקשר אפסטאתיוס אלונפטיס לא יהיה כשיר למשחק. השחקן בן ה-31 שסובל מכאבים בגבו לא התאמן אתמול (רביעי) והיום יעבור בדיקת MRI שתקבע האם ייכלל בסגל למשחק. כזכור, קפריסין תחסר את הקשר יורגוס אפרם. המוזמנים החדשים לפטריס מטרקאס ואנדראס פפתנאסיו, התאמנו אתמול עם שאר שחקני הסגל.

ליאור רפאלוב שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
"הרבה שחקנים נמצאים בכושר". רפאלוב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully