וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורות טובות לנבחרת ישראל? שניים מכוכבי קפריסין בספק

יורגוס אפרם וסטאתיס אלונפטיס, שני שחקני הכנף של היריבה, לא התאמנו והם בספק גדול ליום שישי. דימיטריס חריסטופי: "נגד ישראל יהיה אפילו קשה יותר מהמשחק בבוסניה. עכשיו מכירים אותנו"

אפסטאטיוס אלונפטיס שחקן נבחרת קפריסין בכדורגל חוגג שער. רויטרס
אחד משחקני המפתח של קפריסין. סטאתיס אלונפטיס/רויטרס

נבחרת ישראל נחתה הערב (שלישי) בקפריסין ותחל מחר את ההכנות שלה באי השכן, שם יש התרגשות גדולה לקראת ההתמודדות במסגרת בית ב' של מוקדמות יורו 2016. אצטדיון GSP בניקוסיה צפוי להיות מלא עד אפס מקום, כתוצאה מההתלהבות הגדולה שנוצרה בעקבות הניצחון 1:2 בבוסניה.

הדאגה של המאמן פמבוס כריסטודולו מגיעה מכיוונו של הקשר הימני יורגוס אפרם, אחד מכוכבי הנבחרת, שסובל מפציעה ולא התאמן גם היום. הוא בספק גדול למשחק ביום שישי, כמו גם סטאתיס אלונפטיס, שפתח בצד שמאל של הקישור נגד בוסניה. המאמן כבר החל לחשוב על פתרונות במקרה הצורך, אך מדובר בהיעדרות שיכולה להיות משמעותית מאוד מבחינת קפריסין.

יורגוס אפרם שחקן נבחרת קפריסין לפני ג'ון ארנה ריסה שחקן נבחרת נורבגיה. AP
האיש של קפריסין בכנף הימנית. יורגוס אפרם/AP

דימיטריס חריסטופי, כובש הצמד בניצחון הסנסציוני בבוסניה, כשיר לגמרי ויפתח בחוד. היום הוא אמר לתקשורת הקפריסאית: "אנחנו מצפים לאצטדיון מלא נגד ישראל, ואני מאמין שזה מה שיהיה. זו הפעם הראשונה בשנים האחרונות, לפחות ממה שאני זוכר, שהאצטדיון יהיה מלא באוהדים שבאים לראות את הנבחרת שלנו ולא איזו נבחרת גדולה שמגיעה כיריבה. המשחק נגד ישראל יהיה שונה, אולי אפילו יותר קשה מהקודם כי עכשיו מכירים אותנו. לא משנה מה תהיה התוצאה, יהיה משחק קשה מאוד כי אנחנו עדיין בין הנבחרות הפחות טובות בבית".

מריוס סטיליאנו הוסיף: "מצפה לנו משחק חשוב מאוד נגד ישראל, האתגר החדש של הנבחרת. ננסה לשחק את המשחק שלנו כדי להשיג שלוש נקודות. הניצחון בבוסניה החזיר את הקהל ואנחנו יודעים שהאוהדים יהיו לצדנו. אנחנו, מבחינתנו, נעשה את המקסימום כדי לנצח".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
דימיטריס חריסטופי שחקן נבחרת קפריסין. AP
מצפה לאצטדיון מלט. דימיטריס חריסטופי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully