וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי חולה, אך בנבחרת מאמינים שישחק נגד קפריסין

7.10.2014 / 22:45

נבחרת ישראל נחתה באי השכן, קשר מכבי תל אביב סובל משפעת קלה ועבר סדרת בדיקות בבית החולים. רמי גרשון יצא למרות שנעדר מאימון הבוקר. איתי שכטר: "קפריסין נבחרת הרבה יותר חזקה ממה שחשבנו". הקפטן טל בן חיים משוכנע: "הכול תלוי בנו"

צילום: ניב אהרונסון. עריכה: קשת סידי

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לצמד המפגשים מול קפריסין (ביום שישי) ומול אנדורה (ביום שני), שיפתחו עבורה את קמפיין מוקדמות יורו 2016, והערב היא נחתה בקפריסין לקראת המשחק בניקוסיה.

לאחר הנחיתה התברר שערן זהבי סובל מחום וחש ברע. לאחר ארוחת הערב החליט רופא הנבחרת ד"ר מרק רוסנובסקי לערוך לשחקן סדרת בדיקות בבית החולים בניקוסיה. ככל הנראה מדובר בשפעת קלה, ובנבחרת ימתינו לראות האם יוכל ליטול חלק באימון מחר. בכל מקרה, הצוות הרפואי יעקוב אחר מצבו ובנבחרת מאמינים שהוא ישחק ביום שישי.

ערן זהבי, שרן ייני עם ביברס נאתכו שחקני נבחרת ישראל. קובי אליהו
צפוי להיות כשיר. ערן זהבי/קובי אליהו

רמי גרשון סובל מווירוס בבטן ונעדר מאימון הבוקר, אבל הוא המריא עם הנבחרת. ניר ביטון, טאלב טואטחה וחאתם עבד אלחמיד נטשו את האימון בגלל פגיעות קלות.

לאימון הגיע יושב ראש ההתאחדות עופר עיני שבישר לגבי ההחלטה להעניק להם בסופו של דבר מענק העפלה ליורו בסכום גבוה יחסית, של למעלה ממיליון יורו. עיני בירך את השחקנים ואיחל להם בהצלחה.

"באתי לברך את שחקני הנבחרת", אמר עיני לכלי התקשורת. "ההצלחה שלהם היא הצלחה לאומית וגאווה לכולנו, מקווה שהם ייתנו הכול על כר הדשא וישמשו גאווה לכל עם ישראל כי הרי כולם אוהבים כדורגל. שיהיה להם ולנו חג שמח והצלחה גדולה מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יוסי אבוקסיס, אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
אבוקסיס וגוטמן/ניב אהרונסון

היום (שלישי), יצאו חלוץ הנבחרת איתי שכטר והבלם טל בן חיים לדבר עם התקשורת. שכטר אמר: "טוב שיש לנבחרת המון שחקנים בחלק הקדמי בכושר טוב. כל אחד מהחלוצים מביא את הייחודיות שלו. אם אני אשחק או לא זה פחות חשוב. אני מקווה להיות חלק, אבל מה שחשוב זה שהנבחרת תשיג תוצאה טובה בקפריסין. יש הרגשה טובה, יש דור שמרגיש יותר בשל וכולם בכושר טוב. קפריסין עשתה חיים קשים לנבחרת כמו בוסניה, שהייתה במונדיאל. צריך לבוא עם אנרגיות טובות כדי להביא שלוש נקודות. אם הם ניצחו בבוסניה, זה מראה שהם הרבה יותר חזקים ממה שחשבנו. יש להם קהל שדוחף אותם, אבל אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. הגיע הזמן שנעשה את זה בקמפיין הזה ונוריד את העול הזה, של 40 שנה".

טל בן חיים שחקן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
טל בן חיים/ניב אהרונסון

בן חיים הוסיף: "יש הרגשה טובה, של ביטחון. מקווים לפתוח ברגל ימין, זה חשוב. הבית לא קל, אבל זה בהחלט אפשרי. יש לנו שלושה שוערים מצוינים ואלי בחר אחד מהם, את מרציאנו. נעשה את המיטב לעזור לו, הוא בכושר מצוין. שמחנו שדחו את המשחק מול בלגיה כי המצב בארץ לא היה טוב ושחקנים גם לא שיחקו. עכשיו אנחנו יותר מוכנים. אם נשחק כמו שמצפים מאיתנו, הקהל והתקשורת ידבקו. הכול תלוי בנו. שני המשחקים האלה הם המפתח. אנחנו מקווים הפעם לא לאכזב. אנחנו יותר טובים מקפריסין על הנייר, למרות שהם ניצחו בבוסניה. נבוא במטרה לנצח, אבל הולך להיות לא קל בכלל".

(עדכון ראשון: 11:53)

איתי שכטר שחקן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
איתי שכטר/ניב אהרונסון
מאור בוזגלו שחקן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
מאור בוזגלו/ניב אהרונסון
בן שהר, אליניב ברדה שחקני נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
שהר וברדה/ניב אהרונסון
טוטו תמוז שחקן נבחרת ישראל, במרכז. ניב אהרונסון
טוטו תמוז/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully