וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "אני נמצא בכושר מצוין ובולט בקבוצה שלי"

6.10.2014 / 19:10

חלוץ נבחרת ישראל אופטימי לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות היורו. מרציאנו ובן הרוש שוב תורגלו בהרכב הראשון, גרשון יחכה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל המשיכה הערב (שני) בהכנותיה לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2016 בצרפת באימונים בבית הנבחרות בשפיים. היום נחתו בישראל עוד חמישה שגרירים: ליאור רפאלוב, מונס דאבור, תומר חמד, איתי שכטר וניר ביטון, כשהשלושה הראשונים גם התאמנו עם הנבחרת.

המאמן אלי גוטמן תירגל את ההרכב הראשון ולא ערך שינויים בהשוואה לאתמול. המשמעות: אופיר מרציאנו שוב תורגל בשער, ועומרי בן הרוש תורגל בעמדת המגן השמאלי. לפיכך נראה שרמי גרשון יפתח על הספסל.

ההרכב המסתמן: אופיר מרציאנו, אייל משומר, איתן טיבי, טל בן חיים, עומרי בן הרוש, ביברס נאתכו, שרן ייני, טל בן חיים, גילי ורמוט, ערן זהבי, עומר דמארי.

תומר חמד שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
אופטימי מאוד. חמד/קובי אליהו

חלוץ גראסופרס מונס דאבור אמר: "יש פה הרבה חלוצים, כולם נמצאים בכושר מצוין וזה טוב עבור הנבחרת. אני מקווה שכולם יתנו את ה-100% כדי שננצח". על העובדה שזומן לנבחרת הבוגרת, אמר דאבור: "תמיד כיף לקבל זימון לנבחרת הבוגרת. זה תמיד מרגש ועכשיו חובת ההוכחה עלינו".

כשנשאל אם הוא ראוי לפתוח בהרכב, אמר: "אני משאיר את זה למאמן, אלי צריך להחליט וכל דבר יתקבל. תמיד טוב לנבחרת שיש חלוצים שנמצאים בכושר מצוין ואנחנו מקווים שזה יעזור לנבחרת. אני נמצא בכושר טוב, מרגיש טוב בקבוצה. אני משחק בכל שבוע, תמיד כיף לשחק, לכבוש ולבשל. אנחנו עדיין בהתחלה, לומדים את קפריסין ועוד נלמד אותם. ברור שהם יכולים לאתגר אותנו, הם נמצאים בכושר טוב ולא מצפה לנו משחק קל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בן שהר שחקן נבחרת ישראל (אמצע) עם ביברס נאתכו. קובי אליהו
ממשיכים בהכנות למשחק מול קפריסין. נאתכו ושהר/קובי אליהו

חלוץ אלמריה תומר חמד: "אני שמח מאוד להיות פה ולקחת חלק בקמפיין הזה, זה קמפיין חשוב מאוד. השער שכבשתי נותן לי כוח וביטחון, אבל עד המשחק הזה הייתי במשחקים טובים ובכושר טוב. אני מגיע עם ביטחון ורוצה לתרום את חלקי.

"זה שיש שמונה חלוצים וכולם בכושר טוב, זה יעזור לנו. זה טוב לנבחרת. אני רוצה לשחק ולהיות בהרכב, אבל נצטרך להוכיח את עצמנו. כל החלטה שאלי מקבל היא לטובת הנבחרת ולכולנו יש מטרה אחת.

"מי שרואה את המשחקים שלי בספרד, יודע שאני בכושר טוב. אני בולט בקבוצה שלי, אני משחק בליגה הספרדית, לא בקבוצת צמרת אז אני לא יכול לכבוש בכל משחק. אני בכושר טוב. המפתח למשחק מול קפריסין הוא לבוא ביחד. ברמות האלה המשמעת הטקטית היא חשובה מאוד".

אריק בנאדו עוזר מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
המאמנים בכוננות. גוטמן ובנאדו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully