וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומס במכבי חיפה: "בדרגת קושי כזאת לא התאמנו"

7.10.2014 / 16:50

סטנוייביץ' עורך חמישה אימונים בשלושה ימים ועבד על יציאה מהירה מהגנה להתקפה לקראת מכבי תל אביב. הגרלת הכרטיסים בראשון

אחרי יומיים בהם קיימה הקבוצה אימון כפול כדי להגביר את ההכנות למכבי תל אביב, מכבי חיפה תערוך היום (שלישי) אימון אחד בלבד. למרות הפגרה, שחקני הקבוצה דיווחו ביממה האחרונה על עומס שהצטבר ביומיים האחרונים וזאת לאחר שאתמול ערך אלכסנדר סטנוייביץ' שני אימונים עמוסים במיוחד, וזאת אחרי שגם שלשום החליט לערוך אימון כפול.

המאמן שם דגש על מעבר מהיר מההגנה להתקפה, ואתמול תרגל זאת באמצעות משחקונים של קבוצות קטנות על רוב המגרש. מאורח יותר ערך גם תרגילי ריצה, זריזות ומהירות יציאה מהמקום. "כבר עברנו אימונים קשים העונה, אבל בדרגת הקושי הזאת לא התאמנו. היה קשה מאוד, אבל סטנוייביץ' מאמן מנוסה וטוב ויודע מה הוא עושה", אמרו השחקנים.

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא עושה הנחות באימונים. אלכסנדר סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

המועדון הודיע אתמול כי יחלק 1,500 כרטיסים למנויי מכבי חיפה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, על פי הגרלה אליה ניתן יהיה להירשם עד יום ראשון. מחירי הכרטיסים: 100 שקל למבוגר (כולל עמלה), 50 לשאר הסקטורים. חיפה הודיעה כי 1,200 כרטיסים ישוריינו לטובת מנויים רגילים, השאר למנויי חוץ.

אתמול הבהירו בחיפה כי הם לא מתכוונים להשתתף ביוזמה של מכבי תל אביב להורדת מחיר הכרטיס ל-50 שקל, מה גם שהיוזמה נועדה לקבוצות קטנות. הסיבה: לחיפה יש עלויות יקרות יותר עבור השימוש בסמי עופר, מה גם שההערכה היא שהאצטדיון יהיה מלא בכל מקרה. כפי שפרסמנו אתמול, המשחק מול הפועל רעננה יתקיים בסמי עופר למרות ההחלטה של החברה הכלכלית לערוך שזרוע חורף באצטדיון. במכבי חיפה הבהירו כבר שלא יעבירו את המשחק לטדי, משום שרוב המגרשים בארץ לא מסוגלים להכיל כמות כזאת של צופים.

כזכור, אתמול נפצע אלעד גבאי באימון ולא נטל חלק באימון הערב, בו ביקר הנשיא יעקב שחר. בחיפה מקווים שבנוסף לאייל משומר, שצפוי לפתוח מול קפריסין, גם טאלב טואטחה ייכלל בסגל ויצבור דקות ראשונות מאז עידן לואיס פרננדז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully