וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ”נשחק בסמי עופר תוך כדי הליך השזרוע”

6.10.2014 / 13:14

הירוקים מסרבים לארח את רעננה במחזור החמישי באצטדיון חלופי בשל הטיפול בדשא: "לא נסחוב 17 אלף אוהדים עד לטדי"

one

החברה הכלכלית הודיעה בימים האחרונים למכבי חיפה כי היא מתכוונת לערוך שזרוע באצטדיון סמי עופר בשבועות הקרובים. על פי המכתב, המשמעות היא שהקבוצה לא תוכל לארח את משחקה במחזור הבא, אולם למרות ההחלטה הירוקים לא מתכוונים לוותר על אירוח משחק הבית מול רעננה, והם הבהירו לאנשי החברה הכלכלית, האחראית על הטיפול באיצטדיון, כי לא יוכלו לארח באף מגרש אחר בישראל לפחות 17 אלף אוהדים.

אחרי המחזור הבא תצא הקבוצה לשני משחקים חוץ, מול הפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה, כך שעד שתחזור למשחק הבית הבא, במחזור השמיני, השזרוע יסתיים. "נשחק תוך כדי הליך השזרוע. איצטדיון בגודל הזה לא קיים בנתניה, גם לא בבלומפילד, ולא נסחוב את האוהדים עד לטדי", הבהירו במועדון. "אם היה איצטדיון אחר, היה על מה לדבר"

חן עזרא שחקן מכבי חיפה מול צ'ימזי אמבה שחקן הפועל פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
איך ההחלטה תשפיע על מצב הדשא?/אדריאן הרבשטיין

אלכסנדר סטנוייביץ' לא נכח באימון אתמול בשל סיבות אישיות, אבל לאימון אחר הצהריים ובאימון הבוקר המאמן הגיע. האימון היום התבסס על משחקונים קצרים, אחד על אחד ושניים על שניים, אך לא על טקטיקה. הסיבה היא מספר שחקני מפתח כמו טאלב טואטחה ואייל משומר השוהים עם נבחרת ישראל ו-ולדימיר סטויקוביץ' שנמצא עם נבחרת סרביה לא נכחו באימון, כשגם יוסי בניון שערך אתמול אימון כפול זכה לטיפולים לחיזוק הברך ויחזור מחר.

רק לקראת סוף השבוע הבא מכבי חיפה תתחיל להגביר את הקצב לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. "אנחנו עדיין לא מרגישים את המתח לקראת המשחק. ככל שהזמן עד המשחק יחלוף, האווירה תשתנה בהתאם", אמר הבוקר אחד השחקנים. אלעד גבאי נטש היום את האימון בשל מתיחה וייבדק מאוחר יותר. כרגע קיים ספק האם הוא יוכל לקחת חלק באימון הערב.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully