וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאל נקנס ב-100 אלף יורו, יובנטוס "מאבדת סבלנות"

ארתורו וידאל בילה עד 5:00 בבוקר לפני המשחק מול רומא, ייתכן שהסתבך בקטטה, יובה כבר "מאוכזבת מאוד". האם יעזוב בינואר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצילום המפליל של וידאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא מעט תהיות עלו ביום ראשון האחרון עוד לפני תחילת המשחק המשוגע בין יובנטוס לרומא (שהסתיים ב-2:3 גדול של הגברת הזקנה) אחרי שהתברר כי ארתורו וידאל נותר על הספסל. כעת "גאזטה דלו ספורט" מסיר מעט מהערפל סביב ההחלטה של מסימיליאנו אלגרי להשאירו מחוץ להרכב. מתברר כי הכוכב של יובה בילה בליל שישי עד 5:00 לפנות בוקר במועדון לילה וביום שלמחרת הוא הגיע באיחור לאימון.

על פי הדיווח, הצ'יליאני יצא עם חברים למועדון בטורינו, אבל במקום התרחשה קטטה, וייתכן כי הכוכב היה מעורב בה. וידאל שתועד מסתובב בחוץ בשעה 5:20 לפנות בוקר שלושה ימים לפני המשחק החשוב נאלץ גם להגיע באיחור של כמה דקות לאימון ונענש כאמור על ידי המאמן שהכניס אותו בדקות האחרונות של המשחק. בעקבות האירועים, יובה הוציאה הודעה שבה מסרה כי החליטה לקנוס את וידאל בסכום של 100 אלף יורו.

ייתכן שהתקרית הזאת מסמלת את סוף דרכו של הכוכב ביובנטוס. על פי הדיווח ב"גאזטה" האיטלקי, נכתב ש"יובנטוס מתחילה לאבד את הסבלנות", אחרי שגם איחר לאימון ביום חמישי אחרי החזרה של הקבוצה ממדריד. מיובנטוס נמסר שהקנס הגבוה "משקף את האכזבה של המועדון" מהשחקן עם השכר הכי גבוה בקבוצה. כזכור, בקיץ האחרון היו לא מעט שמועות על עזיבה אפשרית של וידאל למנצ'סטר יונייטד, וכעת ההערכות טוענות שאם יונייטד שוב תציע 45 מיליון על הצ'יחליאני, ייתכן שיובנטוס תקבל אותה.

בעקבות אותו משחק אגב ספג מאמן רומא, רודי גרסיה, קנס בגובה 5,000 יורו והזהרה מפני התנהגות דומה בעתיד. כזכור, מאמן רומא הורחק במהלך המשחק במחצית הראשונה בעקבות התנהגותו כלפי השופט שפסק על שני פנדלים ליובה. בחשבון הטוויטר שלו כתב המאמן: "אמנם התקררתי אחרי המשחק, אבל המשחק הזה פוגע קשות בכדורגל האיטלקי".

עדכון ראשון: 8:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully