וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנצ'סקו טוטי תקף בחריפות: השופטים של יובנטוס

קפטן רומא זעם אחרי ההפסד 3:2 וההחלטות השנויות במחלוקת במשחק העונה: "התקריות האלה קורות שנים. יובנטוס צריכה לשחק בליגה משלה, כי בכל מקרה היא תמיד מנצחת"

לאונרדו בונוצ'י שחקן יובנטוס. GettyImages
הפריד בין האלופה לסגניתה. לאונרדו בונוצ'י/GettyImages

משחק העונה באיטליה הבטיח וגם קיים. יובנטוס ורומא סיפקו הערב (ראשון) קרב איתנים שבסופו ניצחה האלופה 2:3 את סגניתה בזכות שער מרהיב של הבלם לאונרדו בונוצ'י בדקה ה-86. יובה נותרה עם מאזן מושלם במקום הראשון, בעוד רומא נחלה הפסד ראשון וזעמה על החלטות השופט ג'אנלוקה רוקי, שהעניק שני פנדלים שנויים במחלוקת למארחת ואף הרחיק את קוסטאס מנולאס (יחד עם אלברו מוראטה) וגם את המאמן רודי גרסיה.

משחק עונה לפנתיאון: 2:3 דרמטי ליובנטוס על רומא

פרנצ'סקו טוטי שחקן רומא חוגג. GettyImages
שוויון זמני, שלא הספיק. טוטי/GettyImages

פרנצ'סקו טוטי תקף את השופט בחריפות בסיום. "זו אכזבה גדולה, אחרי הופעה טובה שלנו", אמר קפטן רומא בן ה-38, "באנו לטורינו כדי לשחק את המשחק שלנו, אבל כולכם ראיתם מה קרה ואיך זה השפיע על המשחק. במשך שנים התקריות האלה ממשיכות לקרות. אני לא יודע אם הפסדנו לשופטים, אבל ללא ספק לא הפסדנו ליובנטוס.

"כן, אנחנו כועסים, אבל אנחנו גם יודעים שאנחנו קבוצה מצוינת שצריכה להרים עכשיו את הראש. זה היה משחק מאוד חשוב עבורנו, אבל אולי יובנטוס צריכה לשחק בליגה משלה, כי בכל מקרה ובכל צורה היא תמיד מנצחת".

כמובן שטוטי מזכיר את הקאלצ'ופולי, פרשת ההימורים המפורסמת, שכללה שוחד לשופטים והטיית תוצאות שהסעירה את איטליה ויובנטוס הייתה חלק מרכזי ממנה. "האם חוזרים הספקות הישנים? אני לא היחיד שאומר את זה", אמר טוטי, "אלה דברים שכולם באיטליה צריכים לדבר עליהם. כשמדובר ביובנטוס, בכל פעם שיש ספק זה פנדל. אני חייב להפסיק לדבר עכשיו, כי אם אמשיך ישעו אותי".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני רומא חוגגים עם פרנצ'סקו טוטי. רויטרס
סיימו את המשחק מתוסכלים. שחקני רומא/רויטרס

לאונרדו בונוצ'י, הווינר הגדול של המשחק, חגג שער ראשון מאז ינואר, כשגם אז זה היה נגד רומא. הבלם אמר בסיום: "השער הזה שווה שלוש נקודות גדולות. שיחקנו מול יריבה מצוינת, אבל שוב הוכחנו לכולם שאנחנו הכי טובים. נקלענו לפיגור והגבנו כמו גדולים. מצאנו את הכוח תחת הלחץ והזכרנו מדוע יובנטוס היא הקבוצה הטובה באיטליה".

המאמן מסימיליאנו אלגרי, שעדיין לא איבד נקודות עם יובנטוס בליגה, היה פחות נחרץ: "המשחק הזה לאו דווקא מוכיח שאנחנו עדיפים על פני רומא. אנחנו קבוצה מצוינת, אבל גם רומא לא פחות טובה. היה מפגש אינטנסיבי, מאוזן, והבחורים ידעו להתעלות כדי לזכות בניצחון מוצדק". על השיפוט אמר: "אני מאמן בליגה כבר שבע שנים ומיעטתי לכעוס על שופטים במהלך הקריירה שלי. אי אפשר לתלות את כל מה שקרה במשחק בהחלטות של רוקי. זה קורה".

עימות בין שחקני יובנטוס לשחקני רומא. GettyImages
לא היה רגוע בטורינו/GettyImages

"הכרטיס האדום שלי לא חשוב, אני מעדיף לדבר על המשחק", ניסה רודי גרסיה להתעלם מהשאלה על השיפוט בסיום, אך עקץ: "רק חבל שבטורינו רחבת ה-16 קצת יותר גדולה... היו כל כך הרבה תקריות, אבל הפסדנו לא רק בגלל השופט אלא גם בגללנו. לא הבקענו משני מצבים טובים וביצענו יותר מדי טעויות. המשחק היה מתוח מאוד, אבל השופט שלט בו ברוב הזמן. אני חושב שזה הזמן להתחיל לעזור לשופטים. 'שערי רפאים' ומקרים בהם לא ברור אם העבירה ברחבה או מחוצה לה - אפשר להכריע את זה בעזרת טכנולוגיה. זה הזמן. בסופו של דבר הפסדנו, וזו השורה התחתונה".

מייקון, שהפנדל הראשון נשרק לאחר נגיעת יד גבולית שלו על קו ה-16, טען נחרצות: "בכלל לא היה פנדל. היד שלי הייתה צמודה לגוף, כך שזה לא משנה אם זה קרה בתוך הרחבה או בחוץ. היה לנו משחק כל כך טוב, חבל שזה לווה בכל האירועים הללו. השופט? כולנו עולים על הדשא בתקווה לעשות את הטוב ביותר, וכולנו יודעים שזה לא תמיד קורה. זו עבודה קשה. יובנטוס קבוצה גדולה והיא עדיין צעד אחד לפנינו, אבל אנחנו מתקדמים ואני מאמין שנמשיך בכיוון".

רודי גרסיה מאמן רומא (מימין) עם השופט ג'אנלוקה רוקי. GettyImages
הורחק, ניסה להימנע מביקורת על השופט ובכל זאת עקץ. רודי גרסיה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully