וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרו-פלסטינים: "בלאט תומך בטרור הישראלי ובפשעי מלחמה בעזה"

צפו: בזמן שהמאמן הישראלי חגג את הבכורה שלו בקליבלנד במשחק נגד מכבי תל אביב, המפגינים קראו קריאות נגדו ונגד הנהלת ה-NBA: "שיתבייש, וגם שה-NBA תתבייש על זה שהיא מכניסה פוליטיקה למשחק"

AP

הופעת הבכורה של דיוויד בלאט כמאמן קליבלנד קאבלירס הייתה חגיגית ולוותה בניצחון משכנע של קבוצתו הנוכחית על קבוצתו הקודמת מכבי תל אביב בתוצאה 80:107. בזמן שהמאמן פגש את אנשי מכבי תל אביב והתכונן למשחק המרגש עבורו, מחוץ לאולם של הקאבס נערכה הפגנה של כמה עשרות פרו-פלסטינים, שקראו קריאות נגד בלאט והנהלת ה-NBA, והאשימו את המאמן הישראלי בכך שהוא "תומך בפשעי מלחמה".

מפגין בשם עבאס, אמר לתקשורת המקומית באוהיו: "בלאט תמך בכוחות הטרור הישראלים, ותמך ברצח העם בעזה, שהופצצה במשך 51 ימים. ישראל הרגה 2,200 אנשים, רובם אזרחים, עזה תחת מצור כשמונה שנים. שיתבייש, וגם שה-NBA תתבייש על זה שהיא מכניסה פוליטיקה למשחק". המפגינים נשאו שלטים שקראו להנהלת ה-NBA: "תפסיקו להכניס פוליטיקה לקאבס האוהבים שלנו". ברשת הטוויטר היו לא מעט ציוצים שהביעו תמיכה בהפגנה האנטי-ישראלית. "תודה על ההפגנה האמיצה שלכם" ו"איש לא אמר לבלאט להכניס פוליטיקה לספורט, הוא עשה את זה לעצמו". מול הפגנת הפרו-פלסטינים, בצד השני של הרחוב, נערכה הפגנה פרו-ישראלית.

במהלך מבצע "צוק איתן" אמר בלאט בראיון ל"גלובס" ש"המלחמה היא המוצדקת ביותר שאני זוכר בשנים האחרונות, אני מצטער על מה שקורה בעזה, אבל אין ספק שהיינו חייבים להגיב כדי שלישראל יהיה שקט אחת ולתמיד ונוכל לחיות בשלום".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully