וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "הייתי לחוץ מאוד לפני המשחק"

נועם אשל, שליחנו לקליבלנד

6.10.2014 / 4:58

צפו בדיווח של שליחנו לקליבלנד: המאמן הודה כי היה נרגש מאוד מהמפגש עם מכבי ת"א. לברון: "לא יודע כמה בלאט ישן אתמול, זה מרגיש נהדר לחזור". אוחיון: "זאת חוויה חצי-חצי. היה נחמד לשחק נגד דיוויד, התוצאה פחות נחמדה"

צילום ועריכה: נועם אשל

הופעת הבכורה של דיוויד בלאט כמאמן קליבלנד הסתיימה בטעם חמוץ-מתוק: מחד, קבוצתו החדשה של אלוף היורוליג לשעבר הביסה 80:107 את יריבתה. מאידך, היריבה הזאת היתה האקסית של בלאט - מכבי תל אביב, שפתחה את מסע המשחקים הצנוע שלה בארצות הברית בתבוסה כואבת, שהיתה יכולה להיות כואבת עוד יותר אם לברון ג'יימס לא היה משחק את המחצית הראשונה בלבד. נקודות האור של הצהובים הלילה (בין ראשון לשני) היו סילבן לנדסברג (23 נקודות) וג'רמי פארגו (18), אך ברור כי היכולת הזו לא תספיק כלל למשחק מול ברוקלין בלילה שבין שלישי ורביעי.

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
ערב אמוציונלי מאוד עבורו. בלאט/AP

"במחצית הראשונה מכבי שיחקה טוב מאוד, ידעתי שזה יהיה ככה", אמר דיוויד בלאט במסיבת העיתונאים. "הסנטר הפותח של מכבי עדיין חסר, גם בריאן רנדל היה חסר. העומק שלנו התיש אותם, אבל אני חושב שהם היו טובים. הייתי לחוץ מאוד לפני המשחק, לא בגלל שזו הפעם הראשונה שאני מאמן ב-NBA, משום ששיחקתי נגד חברים".

בלאט נשאל מה היתה מטרת המשחק מבחינתו, והשיב: "רציתי לראות אותנו משחקים מול קבוצה אחרת מלבד עצמנו, החבר'ה שלנו קצת עייפים מלהתמודד מול עצמנו באימונים. רציתי לראות איך נגיב במשחק מול יריב אמיתי בצד השני. קיוויתי שנחלוק את הכדור - עשינו את זה, קיוויתי שניקח ריבאונדים - עשינו את זה. במחצית השניה שמרנו הרבה יותר טוב. רציתי לתת לכולם לעלות לפרקט, וזה די נדיר שאתה יכול לתת ל-17 שחקנים לשחק. היה חשוב שנחלק את הדקות בין כולם, ועשינו את זה".

לברון ג'יימס, ששיחק רק במחצית הראשונה, אמר על החזרה שלו: "זה מרגיש נהדר. אני נרגש, ותמיד כיף לנצח. יש לנו המון שחקנים שיכולים למשוך דאבל-טים, ושאוהבים למסור. אפשר היה לראות שבלאט נרגש ולחוץ, ובצדק, הוא מאוד קשור לקבוצה הזאת, לעיר הזאת, למדינה הזאת, ואני לא יודע כמה הוא ישן אתמול. ניסינו לשחק הכי טוב שאנחנו בשבילו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"אחרי הזכייה ביורוליג קיבלנו סניקרס וקולה": צפו בבלאט בחדר ההלבשה

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס: "אחרי ארבע שנים שעובדים עם מישהו, זה יותר מאישה אפילו, אתה נמצא איתו 24 שעות, גם במגרש, גם בטיסות, זאת הייתה חוויה לשחק מול בלאט וזה כמו לשחק מול עצמך במראה, רק בלי מבטא ובלי אותה איכות של שחקנים, בלי לברון או אירווינג. זאת הייתה חוויה לשתי הקבוצות, אנחנו נכנסים לקצב מסוים ולומדים תוך כדי תנועה, אני מאחל לקליבלנד ולדיוויד הרבה הצלחה וגם לנו".

יוגב אוחיון: "זאת חוויה שהיא חצי-חצי, היה נחמד לשחק נגד דיוויד אבל התוצאה פחות נחמדה, יש לנו הרבה מה לקחת מהמשחק הזה ונשתדל להתאים את עצמנו למשחק הבא".

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב עם דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"חוויה לשחק מול בלאט וזה כמו לשחק מול עצמך במראה, רק בלי מבטא ובלי אותה איכות של שחקנים". בלאט וגודס/אתר רשמי, מכבי תל אביב
גיא גודס מאמן מכבי תל אביב עם דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. מכבי תל אביב, אתר רשמי
גיא גודס מאמן מכבי תל אביב עם דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס/אתר רשמי, מכבי תל אביב
שחקני קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס, שון מריון. AP
שחקני קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס, שון מריון/AP
לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס מול ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. AP
לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס מול ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully