וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאט בונר לגרמניה? "לא צריכים שחקנים לקמפיין אחד"

הצלף של הספרס הצהיר שישמח לשחק בנבחרת הגרמנית, יו"ר ההתאחדות לא מתלהב. פאריד סיכם על הארכת חוזהו בדנבר

אחרי שמכבי תל אביב וקליבלנד פתחו הלילה (בין ראשון לשני) את תקופת מפגשי קדם העונה בין קבוצות NBA לקבוצות אירופאיות, תקבל גם האלופה סן אנטוניו הזדמנות להתנסות במפגש עם יריבה מהיבשת הישנה, כשתתארח אצל אלבה ברלין ביום רביעי. שחקני הספרס כבר נחתו בבירת גרמניה, ובאופן מפתיע אחד השחקנים שמושכים את תשומת הלב הרבה ביותר הוא דווקא מאט בונר.

מאט בונר שחקן סן אנטוניו ספרס. Ronald Martinez, GettyImages
לא יזכה ללבוש את מדי גרמניה? מאט בונר/GettyImages, Ronald Martinez

הסיבה לכך היא שהצלף בן ה-34 הכריז לאחרונה שהוא שוקל להצטרף לנבחרת גרמניה, ואמר: "יש לי שורשים גרמניים מהצד של אבא שלי, ואשמח לשחק במדי גרמניה אם יפנו אליי". בונר אומנם קלע אשתקד רק 3.2 נקודות למשחק, אבל מדובר באחד הקלעים המנוסים ב-NBA, שזכה בשתי אליפויות עם הספרס. כזכור, לפני שש שנים קיבל כריס קיימן אזרחות גרמנית והצטרף לנבחרת.

גרג פופוביץ', שבמשך שנים ראה את שחקניו חוזרים מותשים מפגרת הקיץ בשל הופעותיהם הבינלאומיות, ובסיום העונה שעברה הפעיל לחצים על מאנו ג'ינובילי וטוני פארקר שלא להופיע במונדובאסקט, אמר על האפשרות שבונר יחבור לנבחרת גרמניה: "כמובן שזה תמיד מלחיץ כששחקן שלך משחק בנבחרת בקיץ, אבל זה חשוב, ואני חושב שהוא צריך לעשות את זה אם הוא רוצה".

אלא שהגרמנים דווקא לא מתלהבים לצרף את הג'ינג'י המנוסה לסגל, ויו"ר ההתאחדות אינגו וייס אמר ל-'בילד' היום: "אנחנו לא צריכים שחקנים שמגיעים אלינו לקמפיין אחד או כאלה שרוצים להיות באולימפיאדה. יש לי שחקנים כמו ניילס גיפי ואליאס האריס, וזה מספיק".

קנת פאריד, דנבר נאגטס. AP
קיבל שדרוג. קנת' פאריד/AP

* בינתיים בארצות הברית, התקשורת המקומית מדווחת שקנת' פאריד, מכוכבי הנבחרת שזכתה במונדובאסקט הקיץ, סיכם עם דנבר על הארכת חוזה. על פי הדיווחים, הפורוורד האנרגטי בן ה-24 צפוי להשתכר כ-60 מיליון דולר בחמש השנים הבאות במדי הנאגטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully