וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 58:76 את מכבי חיפה

דני פרנקו ודונטה סמית' חזרו לרוממה, אבל מי שגנב את ההצגה היה ברייסי רייט, שקלע 19 נקודות מול סגנית האלופה, שנראתה רע

דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים (אמצע) מול אלכס צ'וברביץ' שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חוזר לפגוש את האקסית. סמית'/אדריאן הרבשטיין

נו, לא לזה קיווינו ולא לזה פיללנו. עונת 2014/15 בליגת העל נפתחה הערב (ראשון) עם המפגש בין סגנית האלופה מכבי חיפה להפועל ירושלים, שהוקדם מהמחזור השני בשל נסיעתם הצפויה של הירוקים לארצות הברית. מי שציפה לקרב מסקרן בין שתיים מהגדולות של הליגה, התבדה מהר מאוד. הפועל ירושלים טיילה ל-58:76 קליל במיוחד, אולי קליל מדי, מול הירוקים שנראו פשוט רע.

על פי ההופעה הערב, נראה שלמכבי חיפה יש עוד הרבה מאוד עבודה עד שהיא תוכל לחזור ולהזכיר במשהו את הקבוצה הנהדרת שרצה ברוממה בשנים האחרונות. הירוקים נראו פשוט רע, איבדו 15 כדורים ולא ממש היוו יריב להפועל ירושלים המצוינת, שאפילו לא התאמצה יותר מדי והורידה הילוך באמצע הרבע השלישי. דונטה סמית', שהסתבך מוקדם עם שתי עבירות, אפילו לא נדרש למשחק גדול במיוחד, כמו גם רוב חבריו, כשרק ברייסי רייט חוגג עם 19 נקודות (17 מהן במחצית הראשונה). אבל כשמקבלים 58 נקודות במשחק חוץ, לא צריך לקלוע יותר מדי.

האם הפועל ירושלים באמת מסוגלת לזכות באליפות?
טוני גפני מכוון גבוה בראיון חגיגי לפתיחת העונה

ברייסי רייט שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
בלט מעל כולם. רייט/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

לא אחר מדונטה סמית' קלע את הסל הראשון במשחק לסל שהוא מכיר כל כך טוב. צ'וברביץ' החזיר עם שלוש נקודות רצופות כדי להעלות את חיפה ל-2:3. ירושלים רצה מהר ועלתה ל-9:10, כשכל אחד מהחמישייה שלה קולע שתי נקודות. דונטה סמית' הסתבך כשביצע עבירה שנייה כבר אחרי חמש דקות וחצי. חיפה התעוררה כששתי קליעות עונשין של רנה רוז'ו ועוד שלשה של הקטור הרננדס העלו את הירוקים ל-12:16. חיפה המשיכה לשחק מסודר יותר ושלשה של הרננדס העלתה אותה ל-14:21. ברייסי רייט, שעלה מהספסל, ובר טימור עזרו לירושלים לרוץ 0:7 כדי לסגור את הרבע עם 21:21.

ירושלים פתחה נהדר את הרבע השני עם ריצת 1:8, שהשלימה ריצה של 1:15 ועלתה ל-22:29 עם שלשות של רייט ובר טימור. הקבוצה של דני פרנקו המשיכה לרוץ, כשרייט הנהדר מפציץ מכל טווח וסוגר את המחצית עם 17 נקודות ב-14:30 דקות. חיפה לא ממש הרשימה, אבל איכשהו הצליחה להישאר בפיגור קטן יחסית, כשג'ף אלן מוביל אותה ותומר בר אבן סוגר את המחצית עם סל, שקבע 36:41.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עידו קוז'יקרו מנהל מכבי חיפה (אמצע) עם יונה יהב ראש עיריית חיפה, שמואל פרנקל יו"ר מנהלת הליגה. אדריאן הרבשטיין
לפני המשחק נערך טקס פרידה מקוז'יקרו, שהפך למנהל מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

הרבע השלישי נפתח בצורה מבולבלת מאוד, כשירושלים הראשונה לצאת מההלם כששלשה של יותם הלפרין מעלה אותה ל-39:48. האדומים נתנו מעט גז, כשההתקפה האנמית של חיפה לא מסכנת אותם בכלל וברחו ל-39:54 עם שלשה של קיצ'ן. כדור ענק של סמית' לקיצ'ן עזר לירושלים לעלות ל-39:56. האורחת המשיכה לטייל מול האין הגנה של חיפה וסל של אליהו קבע 39:58. חיפה עוד הצליחה לצמק קצת לפני תום הרבע וזה 45:60.

הרבע הרביעי כבר היה גארברג' טיים אחד ארוך ודי מכוער מבחינת חיפה. ירושלים שיחקה בהילוך ראשון ועדיין שמרה על יתרון מבטיח, כשאחרי משחק די מנומנם גם דונטה סמית' נכנס קצת לעניינים ושלוש דקות לסיום זה היה 54:69. המשך המשחק לא עורר יותר מדי עניין ובסופו של דבר זה 58:76 קל מאוד לירושלים.

יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
אסף תשעה ריבאונדים. הלפרין/אדריאן הרבשטיין

סטטיסטיקה

קלעו למכבי חיפה: ג'ף אלן 10 נקודות ו-7 ריבאונדים, הקטור הרננדס 10 ו-7 ריבאונדים (2 מ-8 לשלוש), אלכס צ'וברביץ' 10 (4 מ-9 מהשדה ו-4 איבודים), רנה רוז'ו 8, דגן יבזורי 6 (0 מ-8 לשלוש), דמונטז סטיט 5 ו-4 איבודים, ברודי אנגלי 5, תומר בר אבן 4. אנטון שוטבין ולירז אריאלי שותפו, אך לא קלעו.

קלעו להפועל ירושלים: ברייסי רייט 19 נקודות ו-5 אסיסטים, דרווין קיצ'ן 11, ליאור אליהו 10, טוני גפני 8, 9 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-4 חטיפות, בר טימור 7, יותם הלפרין 7, 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, דונטה סמית' 7 ו-7 אסיסטים, ג'וזף ג'ונס 5, יניב גרין 2. דניאל גור אריה, אדם אריאל ותום מעיין שותפו, אך לא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully