וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' ומריה שראפובה זכו בטורניר בייג'ינג

הסרבי מחץ את ברדיך 0:6, 2:6, הרוסייה גברה על קביטובה 4:6, 6:2, 3:6. נישיקורי ניצח את ראוניץ' וזכה בטוקיו

נובאק דג'וקוביץ' חוגג זכייה בטורניר בייג'ינג. GettyImages
קצת יותר משעה של עבודה. דג'וקוביץ'/GettyImages

זה היה קצר וכואב עבר תומאש ברדיך, וקצר ומתוק עבור נובאק דג'וקוביץ'. הסרבי המדורג 1 בעולם זכה היום (ראשון) בטורניר בייג'ינג (סך פרסים: 2.5 מיליון דולר) אחרי שמחץ את יריבו הצ'כי 0:6, 2:6 בתוך 1:07 שעות.

המערכה הראשונה הייתה מביכה עבור ברדיך, שפשוט לא הצליח להיכנס למשחק ונכנע ליריבו פעם אחר פעם. נולה שיגר הגשות מצוינות, ניצל הגשות גרועות של יריבו, שבר את ברדיך מיד במשחקון הראשון והוסיף עוד שתי שבירות בהמשך בדרך ל"בייגל" של 0:6. במערכה השנייה היה נדמה שברדיך יבוא נחוש וינסה להציל את כבודו אך נולה שבר אותו כבר במשחקון הראשון, עלה ל-0:2 והוציא לו את הרוח מהמפרשים. דג'וקוביץ' שבר פעמיים נוספות בדרך ל-0:5, ברדיך התעשת עם שבירה משלו, השצליח לצמק ל-5:2 בהמשך וראה את דג'וקוביץ' חוגג ניצחון עם 2:6 במערכה השנייה.

מריה שראפובה חוגגת זכייה בגמר טורניר בייג'ינג. רויטרס
חתמה בנשיקה. שראפובה/רויטרס

מריה שראפובה זכתה היום בטורניר הנשים של בייג'ינג אחרי שגברה בגמר על הצ'כית פטרה קביטובה בתוצאה 4:6, 6:2, 3:6. בזכות הזכייה, אלופת הרולאן גארוס תטפס למקום השני בדירוג העולמי.

הרוסייה, שדורגה 4 בטורניר, נשברה כבר במשחקון הראשון של המערכה הראשונה, וניצלה משלוש אפשרויות שבירה במשחקון הרביעי לפני ששברה במשחקון השישי והשוותה ל-3:3. קביטובה הציגה חבטות כף יד נהדרות, אבל שראפובה התעלתה ושברה בעיתוי מצוין במשחקון העשירי של המערכה הראשונה וניצחה 4:6.

שראפובה התקשתה במשחקון הראשון של המערכה השנייה, אבל הצליחה לשמור על ההגשה. קביטובה הייתה נחושה ואגרסיבית, הצליחה לשבור פעמיים את הרוסייה ועלתה ל-1:4. שראפובה השיבה מלחמה, סיפקה חבטות החזרה מצוינות, עלתה יותר לרשת ושברה ל-4:2. כשהיה נדמה שקביטובה במצוקה, הצ'כית הנהדרת שלחה כדורים עמוקים וחזקים לעבר הרוסייה והצליחה לשבור אותה ולעלות ל-2:5. שראפובה לא ויתרה, הגיעה לעוד שתי אפשרויות שבירה, אבל נכנעה וקביטובה השוותה ל-1:1 במערכות אחרי 2:6 לזכותה בשנייה.

שראפובה עלתה ממוקדת למערכה השלישית. הרוסייה הנאווה שברה במשחקון השני והשמשיכה ל-0:3, אבל קביטובה לא נכנעה, שברה ל-3:2 ופתחה את המשחק מחדש. שראפובה התעשתה, שברה שוב את יריבתה, ובזכות חבטות גב יד מצוינות טיפסה ל-2:5. קביטובה נאבקה על כל נקודה, אך לבסוף נכנעה, שראפובה השלימה 3:6 וזכתה בטורניר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
הטניסאית הצ'כית פטרה קביטובה בגמר טורניר בייג'ינג. רויטרס
נתנה פייט. קביטובה/רויטרס

קיי נישיקורי המשיך את העונה הנהדרת שעוברת עליו עם זכייה בטורניר טוקיו (סך פרסים 1.2 מיליון דולר). היפני ניצח בגמר את מילוש ראוניץ' 6:7, 6:4, 4:6. זאת זכייתו השנייה של נישיקורי ביפן, אחרי שגם בגמר הקודם, ב-2012, ניצח את ראוניץ'. אחרי שזכה לאחרונה בטורניר בקואלה לומפור, נישיקורי רשם בפעם הראשונה בקריירה שלו תואר שני ברציפות בסבב ה-ATP. היפני בן ה-24, שהגיע לגמר אליפות ארצות הברית, גרף לכיסו 296,850 דולר בעקבות הניצחון בטורניר.

קיי נישיקורי חוגג זכייה בטורניר טוקיו. AP
גדול ביפן, ובעוד כמה מקומות. נישיקורי ברגע הניצחון/AP
אלוף טורניר טוקיו קיי נישיקורי (ימין) עם סגנו מילוש ראוניץ' (שמאל). AP
שוב אלוף, שוב על חשבון ראוניץ'. נישיקורי וסגנו החדש-ישן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully