וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייג'ינג: מרטין קליזן הדהים את רפאל נדאל

הסלובקי ניצח את הספרדי 7:6, 4:6, 3:6. מארי עבר את צ'יליץ' ויפגוש את דג'וקוביץ'. סרינה וויליאמס נפצעה ופרשה

הטניסאי רפאל נדאל. GettyImages
הפסד סנסציוני. נדאל/GettyImages

הסנסציה של היום (שישי) ברבע גמר טורניר בייג'ינג הייתה שייכת לסלובקי מרטין קליזן (56 בעולם), שעלה מהמוקדמות וגבר 7:6 (7), 4:6, 3:6 על רפאל נדאל הספרדי, המדורג 2 בטורניר. במשך עשור לא הפסיד נדאל לשחקן שעלה מהמוקדמות בטורניר כלשהו, עד שהגיע קילזן, שעם חמישה אייסים וחמש שבירות הדהים את השור ממאיורקה.

אנדי מארי מתחיל לחזור לעצמו. הסקוטי, שצנח לפני שבועיים אל המקום ה-11 בעולם, ממשיך להרשים במסע לאסיה. בשבוע שעבר מארי הניף תואר ראשון אחרי 15 חודשי בצורת עם הזכייה בטורניר שנז'ן, ונראה שהוא מתקרב בצעדי ענק גם לזכייה באליפות סין הפתוחה, הנערכת בימים אלה בבייג'ינג. היום הוא גבר בקלות 1:6, 4:6 על אלוף ארצות הברית מארין צ'יליץ'. הניצחון על הקרואטי, המדורג התשיעי בעולם, היה הניצחון הראשון של מארי מאז ווימבלדון 2013 על יריב המדורג בין עשרת הראשונים.

מארי שבר את יריבו שלוש פעמים במערכה הראשונה, צ'יליץ' ניסה לחזור בשנייה עם שבירה, אבל הסקוטי שבר שוב ודהר כל הדרך לשלב הבא, תוך שעה ו-38 דקות.

בחצי הגמר מארי ייתקל במשוכה גבוהה בדמותו של נובאק דג'וקוביץ', שגבר מוקדם יותר 4:6, 2:6 על גריגור דימיטרוב. נולה, שזכה בטורניר פעמיים רצוף ובארבע מתוך חמש הפעמים האחרונות, ניצל את החולשה של יריבו הבולגרי, שביצע 33 שגיאות בלתי מחויבות ופספס שש אפשרויות שבירה.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. AP
משוכה גבוהה. דג'וקוביץ'/AP

* מי שלא תיטול חלק בשלבים המכריעים של טורניר הנשים באליפות סין הפתוחה היא סרינה וויליאמס, שהודיעה היום כי על פרישה בעקבת פציעה בברך. המרוויחה הגדולה מהפרישה המוקדמת של המדורגת ראשונה בעולם היא סמנתה סטוסור האוסטרלית, שאמורה הייתה להתמודד מולה ברבע הגמר והעפילה אוטומטית לחצי הגמר, שם תפגוש את פטרה קביטובה.

סרינה חשה כאבים במהלך ניצחונה על לוסי ספארובה בשמינית הגמר והסבירה כי "לא הרגשתי טוב כל הלילה שלפני המשחק וכמעט לא הופעתי אליו מרוב כאבים. עכשיו הכאבים החמירו, במיוחד בהגשות. אני רוצה ללכת לבדוק את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. AP
שוב פורשת. וויליאמס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully