וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הגשם, למרות רוזברג, המילטון ניצח גם ביפן

הבריטי המצוין התגבר על התנאים הקשים ועל חברו ממרצדס, ורשם זכייה שלישית ברציפות, במרוץ שהופסק שש הקפות לפני הסיום. ביאנקי פונה מחוסר הכרה לבית החולים

נהג הפורמולה 1 לואיס המילטון חוגג ניצחון במרוץ יפן. Clive Rose, GettyImages
ניצחון שביעי העונה מתוך 15 מרוצים. המילטון/GettyImages, Clive Rose

לואיס המילטון ניצחה היום (ראשון) בגראנד פרי ה-15 של פורמולה 1 שנערך בסוזקה שביפן. גשם כבד ליווה את המרוץ מתחילתו ובעקבות התנאים הקשים הוחלט להפסיקו בהקפה ה-47 מתוך 53. הבריטי של מרצדס, שזינק שני אחרי חברו לקבוצה ניקו רוזברג, הוכתר כמנצח לאחר שהוביל את התרחות באותו שלב, וזהו ניצחונו השלישי ברציפות של המילטון, אחרי שעמד בראש הפודיום גם בסינגפור ובמונזה. ניקו רוזברג סיים שני אחרי שזינק מהפול פוזישן, ונהגה של רד בול דניאל ריקיארו סיים שלישי. המרוץ ה-16 של העונה ייערך בעוד שבוע בעיר סוצ'י שברוסיה, וארבעה מרוצים לפני סוף העונה.

50 מיליון ליש"ט לעונה: סבסטיאן פטל עובר מרד בול לפרארי

מכונית בטיחות לפני ניקו רוזברג ולואיס המילטון בגראנד פרי פורמולה 1 יפן. GettyImages
מרוץ בתנאים לא פשוטים. מכונית הבטיחות לפני רוזברג והמילטון/GettyImages

נהגה של מרצדס ניקו רוזברג זינק מהפול פוזישן ועקב אחרי מכונית הבטיחות, כשחברו לקבוצה לואיס המילטון צמוד מאחוריו. אחרי שתי הקפות המרוץ נעצר לאחר ואנשי הצוות של מרצדס אמרו לרוזברג שהמילטון, שנהג אחריו, "בקושי יכול לראות אותך". לאחר המתנה של כעשרים דקות המרוץ יצא לדרך מחדש. אבל הגשם המשיך לרדת ופיליפה מאסה אמר לצוות שלו ש"התנאים קשים מאוד". בהמשך הגשם אפשר למכונית הבטיחות לרדת, ג'נסן באטון התקדם מאחור עד למקום השלישי, כמו גם סבסטיאן פטל, שיעזוב את רד בול בתום העונה, שזינק תשיעי וטיפס למקום הרביעי. בינתיים המילטון נדבק לרוזברג, ובסיבוב ה-28 הבריטי המצוין סיפק עקיפה מרשימה שהעלתה אותו למקום הראשון. למרות המסלול החלק, המילטון המשיך להיות אגרסיבי והגדיל את הפער.

הגשם שוב התחזק בהמשך ובהקפה ה-45 הוכנסה מכונית בטיחות אחרי התנגשות של אדריאן סוטיל בגלגלים סביב המסלול. ז'ול ביאנקי ניסה לחמוק מרכבי הבטיחות, סטה מהמסלול והרסק מחוצה לו. בעקבות ההתנגשות ביאנקי נפצע, איבד את הכרתו ופונה לבית החולים. בסיבוב ה-47 שוב הונף דגל אדום בגלל התנאים והוחלט לא לחדשו.

דירוג הנהגים (לאחר 15 מרוצים):

1. לואיס המילטון (בריטניה, מרצדס) 266 נקודות
2. ניקו רוזברג (גרמניה, מרצדס) 256
3. דניאל ריקיארדו (אוסטרליה, רד בול) 196
4. סבסטיאן פטל (גרמניה, רד בול) 136
5. פרננדו אלונסו (ספרד, פרארי) 133

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ז'ול ביאנקי מחולץ ממכוניתו אחרי התנגשות במרוץ פורמולה 1 ביפן. GettyImages
ביאנקי מחולץ מחוסר הכרה ממכוניתו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully