וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבסטיאן פטל עובר מרד בול לפרארי

הנהג הגרמני, אלוף הפורמולה 1 בארבע השנים האחרונות, ירוויח 50 מיליון ליש"ט לעונה. רוזברג יזנק מהפול פוזישן ביפן

דיטריך מאטשיץ בעלי רד בול עם נהג הפורמולה 1 סבסטיאן פטל. Mark Thompson, GettyImages
חוזה חלומי. פטל/GettyImages, Mark Thompson

שינוי דרמטי בעולם המרוצים: רד בול הודיעה היום (שבת) כי אלוף הפורמולה 1 בארבע השנים האחרונות, הנהג הגרמני סבסטיאן פטל, יעזוב את הקבוצה בסיום העונה הנוכחית ויצטרף לקבוצת פרארי.

המהלך הזה יהפוך את פטל לנהג המרוויח ביותר בכל הזמנים, כאשר החוזה החדש שלו בפרארי צפוי לעמוד על סכום דמיוני של 50 מיליון ליש"ט לעונה. פטל שלח הודעה למנהל קבוצת רד בול, כריסטיאן הורנר וביקש ממנו להגיע לפגישה במלון בסוזוקה, שם נערך מרוץ הסבב בסוף השבוע הנוכחי. בפגישה, הנהג הגרמני, שהפך לכוכב והפך את רד בול לקבוצה המצליחה בסבב בשנים האחרונות, פרץ בדמעות כאשר סיפר לו על החלטתו בנוגע למעבר.

הגעתו של פטל לפרארי תגרום ככל הנראה לעזיבתו של הנהג הספרדי של הקבוצה, פרננדו אלונסו, שצפוי להצטרף למקלארן. מי שיחליף את פטל ברד בול יהיה הנהג הרוסי דאנייל קיבאט, שנוהג כיום עבור הקבוצה השנייה של רד בול, טורו רוסו. דניאל ריקיארדו האוסטרלי יהפו לנהג המוביל של הקבוצה.

"זו לא החלטה נגד רד בול או משהו כזה. הם לא עשו שום דבר רע", אמר פטל, שמדורג רק חמישי העונה בסבב וצפוי לאבד את התואר, "אנחנו נפרדים כידידים ואין לזה שום קשר לתוצאות שלי העונה, למרות שהן לא טובות כפי שציפינו שיהיו. אני נאמן ולא ברחתי מהחוזה שלי, אבל יש רגעים בחיים בהם צריך משהו חדש וזו הזדמנות שאני צריך לתפוס".

ובינתיים כאמור, נערך ביפן המרוץ ה-15 של העונה (מתוך 19) והיום התקיים מקצה הדירוג. מי שזכה בו עם הקפה של 1:32.506 דקה או הגרמני ניקו רוזברג, שהשיג פול פוזישן שמיני העונה ויזנק לפני חברו לקבוצת מרצדס, לואיס המילטון. לפני המרוץ, המילטון מוביל על רוזברג בשלוש נקודות בלבד בפסגת הדירוג. שני נהגי וויליאם מרצדס, ואלטרי בוטאס הפיני ופליפה מאסה הברזילאי, יזנקו ממקומות 3-4, פרננדו אלונסו חמישי, ריקיארדו שישי ופטל רק תשיעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully