וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "הכימיה בין מסי לניימאר תבוא לביטוי עוד הרבה"

שני הכוכבים של ברצלונה שוב כבשו ביחד. בראבו שבר את השיא של פדרו ארטולה, שאמר: "הוא השכיח את ויקטור ואלדס"

שוער ברצלונה, קלאודיו בראבו. AP
הנ"צ הבא: שיא מועדון. בראבו/AP

ברצלונה הפכה אמש (שבת) לקבוצה הראשונה בתולדות ספרד שלא ספגה בשבעת משחקיה הראשונים של העונה. 0:2 בחוץ על ראיו וייקאנו סידר לקבוצה הפרש שערים 0:19 והחזיר אותה למקום הראשון, הוא היא איבדה לוולנסיה לזמן קצר בלבד.

ליאונל מסי (35) וניימאר (36) כבשו שני שערים בתוך דקה, אבל הכותרות העיקריות אחרי המשחק הלכו דווקא לאיש בין הקורות. בדקה ה-21 שוער ברצלונה, קלאודיו בראבו שבר שיא, כשלא ספג שער במשך 561 דקות מתחילת העונה. השיא הקודם היה של פדרו ארטולה בברצלונה 1977-78.עם הניצחון, בראבו האריך את הרצף ל-630 דקות.

ארטולה עצמו אמר ל"אל מונדו דפורטיבו" לפני המשחק ש"בראבו בכושר מצוין והוא מכיר את הכדורגל הספרדי. הוא גרם לכך שאף אחד לא זוכר את ויקטור ואלדס. זה חשוב וזה קשה".

השוער הצ'יליאני יכול לשאוף עכשיו לנ"צ הבא: שיא המועדון ששייך למיגל ריינה (אביו של פפה ריינה), שלא ספג במשך 824 דקות במהלך עונת 1972-73. השיא של הליגה הספרדית עדיין רחוק ממנו: 1,275 ארוכות בהן לא ספג אבל רסינו, שוער אתלטיקו מדריד בעונת 1990-91.

"אני מודע לשיא ששברתי כי כולם דיברו על זה לקראת המשחק", אמר השוער הצ'יליאני אחרי הניצחון, "למרות זאת, אני מעדיף להתרכז בהופעה של הקבוצה ולא שלי. ניצחנו יריבה ערמומית ועשינו את זה במגרש קטן, שלא קל לפתח בו את המשחק שלנו".

שער בכורה לתומר חמד, שבוע לפני המשחק מול קפריסין

שחקני ברצלונה, ניימאר, ליאונל מסי. רויטרס
התקפה מפחידה. מסי וניימאר/רויטרס

בראבו לא היה הדרום האמריקאי שהיה לו עניין עם שיאים אמש בוייקאס. ליאונל מסי כבש את שער הליגה ה-249 בקריירה (ב-284 משחקים), והתקרב מרחק שני שערים משיאן כל הזמנים טלמו סארה (251 שערים ב-277 משחקים).

לכולם ברור ששבירת השיא על ידי מסי היא רק עניין של זמן, אבל בברצלונה לא בטוחים מה הם מעדיפים. מצד אחד, היו רוצים לראות את הארגנטינאי חוגג שלושער נגד אייבר במחזור הבא ושובר את השיא בבית. לעומת זאת, שבוע לאחר מכן ברצלונה תתארח אצל ריאל מדריד, ואיזה אוהד של הקבוצה לא חולם על ציון דרך כל כך משמעותי דווקא במגרשה של היריבה המרה?

המאמן לואיס אנריקה נשאל בעצמו על השיאים והשיב: "אנחנו מסתכלים מעבר לזה, מרוכזים רק בהופעה הקבוצתית. פגשנו יריבה שמשחקת כדורגל אינטנסיבי ולוחצת, ואני מרוצה מהתוצאה בלי שום קשר לשיאים".

הניצחון הערב הגיע אחרי פעם נוספת בה גם ניימאר וגם מסי מצאו את הרשת. לשניהם יש ביחד 16 שערים ושמונה בישולים בתשעה משחקים, והמאמן אמר: "הכימיה ביניהם הופיעה שוב הערב וזה יקרה עוד הרבה פעמים בעתיד. תהיה לזה המשכיות. כמה שהכימיה ביניהם תהיה יותר טובה, ככה הקבוצה תהיה יותר טובה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן ברצלונה, לואיס אנריקה. GettyImages
השיאים לא מעניינים אותו. לואיס אנריקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully