וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייג'ינג: דג'וקוביץ' ניצח את מארי בחצי הגמר

הסרבי (1) יתמודד על התואר בסין לאחר שגבר על חברו הבריטי 3:6, 4:6. קיי נישיקורי ומילוש ראוניץ' העפילו לגמר ביפן

נובאק דג'וקוביץ'. AP
בדרך לעוד תואר? דג'וקוביץ'/AP

יממה לאחר שראה איך רפאל נדאל מודח מטורניר בייג'ינג באופן מפתיע על ידי מרטין קליזן, ידע הלילה (בין שישי לשבת) נובאק דג'וקוביץ' שלא ליפול לאותה מלכודת. הסרבי המדורג 1 בעולם ובטורניר הכניע בחצי הגמר את חברו הבריטי אנדי מארי (6 בטורניר, 11 בעולם) בשתי מערכות, 3:6, 4:6 אחרי שעה ו-37 דקות של התמודדות. נולה השיג שלוש שבירות בדרכו אל הניצחון הצמוד, שהיה השלישי ברציפות שלו על מארי, עליו גבר גם ברבע גמר אליפות ארצות הברית האחרונה. בערב ישחקו הצ'כי תומאס ברדיך והסלובקי קליזן בחצי הגמר השני.

בחצי הגמר השני, תומאס ברדיך (3 בטורניר), סיים באופן די חד צדדי את המסע היפה של מרטין קליזן. הסלובקי, שהדיח כאמור את נדאל, התעייף ולא הצליח להתמודד עם העוצמות של ברדיך, שסיפק שמונה אייסים בדרך ל-4:6, 1:6 תוך 81 דקות.

גם אצל הנשים נערכו חצאי הגמר ומריה שראפובה (4 בטורניר) המשיכה להראות חדה עם 0:6, 4:6 מוחץ על אנה איבנוביץ' הסרבית (9 בטורניר). שראפובה תשחק בגמר מול פטרה קביטובה (3 בטורניר), שניצחה בשלוש מערכות קשות את האוסטרלית סמנתה סטוסור, 3:6, 7:5, 2:6 אחרי שעתיים ו-21 דקות.

קיי נישיקורי, פיינליסט אליפות ארה"ב, העפיל לגמר הטורניר הביתי ברקוטאן, יפן, אחרי 6:4, 0:6, 6:7 (2) הפכפך על הגרמני בנג'מין בקר. בגמר יפגוש נישיקורי את הקנדי המצוין מילוש ראוניץ', שגבר בקלות 1:6, 4:6 על ז'יל סימון הצרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully