וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנדסברג: "אנחנו חייבים להשתפר תוך כדי תנועה, אין ברירה"

30.9.2014 / 9:38

שחקנה של מכבי תל אביב התייחס ליכולת בהפסד לפלאמנגו ולהכנות לקראת המסע האינטנסיבי בארה"ב, שם הצהובים ישחקו נגד הקאבס והנטס: "אנחנו לא ברמה שמצפים מאיתנו"

גיא גודס, מאמן מכבי תל אביב. אתר פיב"א אמריקה, אתר רשמי
כרגע הם נראים לא טוב/אתר רשמי, אתר פיב"א אמריקה

אחרי ההפסד לפלאמנגו בגביע הביניבשתי ואובדן תואר נוסף מתחילת העונה, מכבי תל אביב התאמנה אתמול (שני) בסאו פאולו שבברזיל. למרות ההפסד והלחץ השורר במועדון, השחקנים מנסים להתרכז באירועים ובמפגשים הרבים עם הקהילות היהודיות באמריקה במסע הקרוב לארצות הברית, שם ישחקו הצהובים נגד קליבלנד של לברון ג'יימס ודיוויד בלאט ונגד ברוקלין נטס. כפי שפורסם כאן אתמול, מסתמן שהסנטר אלכס מאריץ ישוחרר בתום חוזהו, ובמקביל סופוקליס שחורצאניטיס עורך אימונים אישיים ומחכה לתוצאות הניתוח בעינו.

אלכס טיוס, סילבן לנדסברג, מכבי תל אביב מול פלמנגו. אתר פיב"א אמריקה, אתר רשמי
המאמנים כבר עובדים איתם על תיקון הטעויות. לנדסברג וטיוס במשחק מול פלאמנגו/אתר רשמי, אתר פיב"א אמריקה

סילבן לנדסברג התייחס להפסד שלשום בגמר הגביע הביניבשתי: "לא שיחקנו ברמה שמצפים מאיתנו. זה גביע שמאוד רצינו לזכות בו והאכזבה היא גדולה, אבל נרים את הראש ונעבוד קשה באימונים כדי להתגבש ולהשתפר". על המסע במצבה הנוכחי של הקבוצה הוסיף השחקן: "אנחנו חייבים להשתפר תוך כדי תנועה, אין ברירה. כבר צפינו בווידאו מהמשחק והמאמנים עובדים איתנו על תיקון הטעויות. לא הופתענו מכך שפלאמנגו שיחקו היטב, היינו ערוכים לכך אבל לא הצלחנו לעצור אותם. הם גם קיבלו פוש גדול מהקהל שהיה פשוט פנטסטי. זו היתה חוויה מדהימה לשחק כאן בגביע הביניבשתי, חבל שלא הצגנו את הכדורסל הטוב שלנו. נצטרך כמובן להפיק לקחים מההפסד ולצמוח מכאן והלאה".

בתוך כך הקבוצה התארחה במועדון החברים היהודי היבריקה סאו פאולו, בו חברים 25,000 איש, כאורחת הכבוד של נשיא מכבי ברזיל, אבי גלברג. הסקאוט של מכבי תל אביב אבי אבן, העביר אימון כישורי כדורסל לילדים החברים במועדון. בתום האימון מכבי תל אביב השתתפה בארוחת ערב במועדון.

בנוסף לשני משחקיה נגד קבוצות ה-NBA, אלופת אירופה תערוך פעילויות רבות ומפגשים עם הקהילות היהודיות בקליבלנד וניו יורק, ותשתתף באירוע של גם תנועת "מכבי" העולמית. הצהובים ישהו בסך הכול 17 ימים מחוץ לישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. רויטרס
מחכה לצהובים מאירופה. לברון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully