וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק מילר: "ההתקפה של בלאט היא סוג של גאונות"

מייק מילר החמיא למאמן קליבלנד: "רואים למה הוא הצליח להוביל הרבה קבוצות לתארים". בלאט: "יש פה חבורה חכמה"

דייויד בלאט, קליבלנד קאבלירס. AP
כמה אפשר לדבר על "התקפת פרינסטון"? בלאט/AP

ביום השני לאימוני קליבלנד, השחקנים כבר מתחילים לקבל רושם ראשוני מהמאמן החדש, דיוויד בלאט. מייק מילר הוותיק, שחקן הרכש שהצטרף הקיץ לקבוצה החזקה שנבנית באוהיו, החמיא למאמן הישראלי וכינה אותה "גאונית". מילר כינה אותה “Borderline Genius”, אותו אפשר לתרגם כ"על גבול הגאונות", על אף ש"בורדרליין" בפסיכולוגיה מתאר גם אדם עם נטייה לקיצוניות.

"הנעת הכדור מצוינת", אמר מילר, "קיירי הוא מוסר מצוין, קווין לאב מוסר מצוין, הנעת כדור זה דבר מידבק. יש הרבה שחקנים מוכשרים, והמבחן הוא לשחק בקבוצתיות. הסגנון ההתקפי של בלאט הוא על גבול הגאונות, לוקח לנו קצת זמן לספוג את זה, אבל אפשר לראות למה הוא הצליח להוביל הרבה קבוצות לתארים. יש הרבה תנועה. זה לא משהו אופייני ל-NBA, לא תרגילים רגילים של כל הקבוצות שפשוט רצות. כשנבין את זה, זה יהיה נשק קטלני".

בלאט הגיב ואמר: "לא יודע אם זה גאוני, אבל כשהשחקנים נעים, ויש חסימות, והשחקנים חופשיים לקלוע - אז כל התקפה היא גאונית. מדברים הרבה על 'התקפת פרינסטון', אבל זה לא הדבר היחיד שאנחנו עושים. זה מבוסס על ניסיון לשחק, ולא סתם לבצע. יש לנו קבוצה חכמה, עם אי-קיו גבוה, ואנחנו מקווים לקבל החלטות נכונות בהתקפה ולקרוא נכון את ההגנה שמולנו.

"נאט קצת את קצב הלמידה בהתקפה, לא רוצים להעמיס יותר מדי, ונקווה להשתפר גם בהגנה. קווין לאב עושה עבודה מצוינת, הוא עובד בהגנה הרבה יותר טוב ממה שאנשים אומרים עליו. הוא רוצה לנצח ולעשות אותנו טובים יותר, הוא עומד בכל הציפיות שלי ממנו. לברון? הוא מנהיג גם מבחינת דוגמה אישית, וגם מבחינה מילולית. אנחנו נרגשים וכבר מצפים לפגוש את האוהדים שלנו".

לברון נשאל על ההתקפה החדשה של הקבוצה, ואמר: "אנחנו לומדים אותה מדי יום. היא זורמת. זה יהיה מאתגר עבור השחקנים, אבל כשנבין אותה, יהיו לנו הרבה אפשרויות בהתקפה. ככל שנתאמן, ניישם אותה טוב יותר. זה מחזיר אותי לימי התיכון, עם הרבה תנועה ומסירות, עם התקפה שמנסה לקרוא את ההגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully