וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון ראשון לבלאט בקליבלנד: "לא מרגיש מאוים"

הקאבס התאמנו לראשונה, לברון התרשם: "בלאט יעיל, הוא לא אוהב לחזור על עצמו". כספי ישקיע בקבוצת הכדורגל בסקרמנטו?

דייויד בלאט, קליבלנד קאבלירס. AP
עשה הנחות בהתחלה. בלאט/AP

בשעה טובה ומוצלחת, קליבלנד הוציאה לדרך את עונת 2014/15. הקאבס ערכו הלילה (ראשון) את אימון הבכורה הרשמי לעונה, בהשתתפות כלל הכוכבים וכמובן תחת הדרכתו של המאמן הנכנס דיוויד בלאט. המאמן נתן הנחות לשחקניו באימון הראשון, שערך כחצי שעה בלבד וכלל אך ורק זריקות לסל. זה הספיק עבור לברון ג'יימס, שאמר בחיוך לאחר האימון כי "הוא היה יעיל. נראה שבלאט לא אוהב לחזור על עצמו יותר מדי. כולנו מבינים שהוא בא כדי להוביל אותנו ולעזור לנו לנצח משחקים".

לברון התאמן לראשונה עם מי שאמורים להיות יד ימינו במהלך העונה על הפרקט, קווין לאב וקיירי אירווינג, שמגיע לעונה אחרי קמפיין מרשים עם נבחרת ארצות הברית במונדובאסקט. "כרגע, אנחנו בעיקר מנסים לבנות לעצמנו הרגלים ואופי מסוים. קווין, קיירי ואני הגענו לפה בשביל מטרה מסוימת. אני לא רוצה לדבר על אליפות. לקליבלנד יהיה קשה איתנו או בלעדינו".

לברון ג'יימס, קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס. AP
מתרגלים אחד לשני. לברון ואירווינג/AP

"אני לא מרגיש מאוים לאמן את כל הכוכבים האלה", תיאר בלאט את הרגעים הראשונים עם שחקניו. "אימנתי הרבה קבוצות גדולות. יותר מאשר איום, זה בעיקר עונג גדול. שלא כמו הרבה מאמנים אירופיים, אני לא אוהב לעשות הרבה מאוד אימונים. הקבוצות שלו אף פעם לא רצו בהרים, ולא התאמנו פעמיים ביום. עכשיו אנחנו צריכים לבנות זהות. השחקנים התאמנו כמו שצריך. הרצינות, המקצוענות והגישה היו כמו שצריך. הייתי מגדיר את זה כהתחלה טובה מאוד".

מי שלא הגיע לאימון הוא קית' בוגאנס, שימים ספורים אחרי שעבר לקאבס בטרייד, נשלח על ידה לפילדלפיה בטרייד נוסף. הסיקסרס יקבלו גם בחירת סיבוב שני ב-2018, בעוד הקאבס יפנו מקום בתקרת השכר ויקבלו בחירת סיבוב שני ב-2015.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן שיקגו בולס, קית' בוגנס. Nam Y. Huh, AP
נשלח לסיקסרס. בוגאנס/AP, Nam Y. Huh

נציג ישראלי נוסף ב-NBA, עומרי כספי, כבר מתרגל מחדש לקבוצתו החדשה-ישנה, סקרמנטו. על פי דיווחים בסקרמנטו, הפורוורד עשוי להיכנס כמשקיע בקבוצת הכדורגל של העיר, סקרמנטו רפאבליק, שהעפילה העונה לראשונה ל-MLS. "אני אוהב כדורגל, וחושב שהקבוצה הזו יכולה להיות דבר גדול בסקרמנטו. יהיה כיף אם יהיה לי חלק בזה. נראה מה יהיה".

עומרי כספי מול פיניקס סאנס. GettyImages
מתרגל מחדש לסקרמנטו. כספי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully